MISTRAL94 schreef:Wie willen de site hacken de moslims? Of de terroristen?
Men, iemand, geen idee wie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Wie willen de site hacken de moslims? Of de terroristen?
liberty22 schreef:is echt een droomwereld meid maar daar zul je nog achter komen
Tomaatje schreef:MISTRAL94 schreef:Geloof je werkelijk nog in sprookjes?
Nee, wel in een ideaal.
Tomaatje schreef:liberty22 schreef:is echt een droomwereld meid maar daar zul je nog achter komen
Ik heb nooit gezegd dat het haalbaar is. Ik zeg alleen dat dat mijn streven is.
liberty22 schreef:ja maar je zult er zelf door geschaad worden maar weer oftopic
Tomaatje schreef:liberty22 schreef:ja maar je zult er zelf door geschaad worden maar weer oftopic
Ik ben wel benieuwd hoe dit mij gaat schaden.
Citaat:AMSTERDAM - Wat gevreesd werd: de aanbieder van de Wildersfilm wordt bestookt door vijandige computerhackers die de site willen lamleggen.
Op Liveleak staat nu dat door 'targetted hacking attacks' de site problemen heeft en in een uitgeklede versie verder moet.
En dat is precies de reden dat veel Nederlandse sites de film niet aandurfden. Dergelijke aanvallen kunnen je site voor weken ontregelen.
Vanuit de tegenbeweging was al duidelijk gemaakt dat iedereen die Wilders zou 'hosten' aangevallen zou worden per computer.
Dat lijkt nu het geval met LiveLeak. Aan alle gebuikers die er niet doorheen komen, vraagt LiveLeak of ze een andere keer willen terugkeren als de site weer normaal draait. 'Thank you for your patience'.
Dit is de hele versie:
Welcome, and thank you for visiting LiveLeak.com. Due to an increase in traffic and targetted hacking attacks, we have had to disable certain features. We hope you enjoy all that we have available at this time and we further hope that you will visit us again to explore the full range of features and interactivity that LiveLeak has to offer. If this is your first visit to LiveLeak.com we apologise for the fact your first impression of the site will be limited, check back in with us soon and you can join one of the most unique media sharing sites on the net offering everything from uncensored news through to entertainment. Thank you for your patience.
MissBenthe85 schreef:ow even off topic, mocht het echt van internet af zijn en iemand heeft nog intresse, hij staat op mijn laptop (had het al aanvoelen komen)
Tomaatje schreef:liberty22 schreef:is echt een droomwereld meid maar daar zul je nog achter komen
Ik heb nooit gezegd dat het haalbaar is. Ik zeg alleen dat dat mijn streven is.
MissBenthe85 schreef:haha jaah ben niet van gisterenen ja natuurlijk wil ik dat als je even via pb je email adres doorgeeft dan doe ik dat nog vlug maar dan ga ik echt naar bed
MissBenthe85 schreef:haha jaah ben niet van gisterenen ja natuurlijk wil ik dat als je even via pb je email adres doorgeeft dan doe ik dat nog vlug maar dan ga ik echt naar bed
smokey17 schreef:MissBenthe85 schreef:haha jaah ben niet van gisterenen ja natuurlijk wil ik dat als je even via pb je email adres doorgeeft dan doe ik dat nog vlug maar dan ga ik echt naar bed
Je bedoeld toch niet geertje zijn film wat is verwijdert?
MISTRAL94 schreef:MissBenthe85 schreef:haha jaah ben niet van gisterenen ja natuurlijk wil ik dat als je even via pb je email adres doorgeeft dan doe ik dat nog vlug maar dan ga ik echt naar bed
Je bedoeld toch niet geertje zijn film wat is verwijdert?
Citaat:Ja dus waar is dan het recht van vrijheid van meningsuiting
Mystica schreef:De eerste site is niet toegankelijk omdat men probeerd hem te hacken, van youtube is hij verwijderd idd. Vandaar dat ik hem dan ook wel op de pc wil
Mijn nichtje uit Amerika emailt me net. Ze hebben daar nog niets gehoord, sterker nog, ze weet niet eens wie wilders is![]()