Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ga met Oud en Nieuw om 24.00 uur eens buiten staan waar vuurwerk word afgestoken. Die rook die er vanaf komt is 50x zo verstikkend als de rook van een sigaret.Kan je van die zooi geen kanker krijgen dan?Wat denk je wat voor ongezonde troep daar in zit in die rook?Vele malen erger dan sigaretten.Oke dat is 1 keer per jaar,maar de rook die er ontstaat in nederland en die de lucht ingaat?Zit je gelijk vol voor een jaar.Daar hoor je niemand over,dat het zo ongezond en kanker verwekkend is.En als er al iemand over begint word het in de doofpot gestopt.Roken is slecht voor je,maar het kan ook overdreven worden!
gohya schreef:Ga met Oud en Nieuw om 24.00 uur eens buiten staan waar vuurwerk word afgestoken. Die rook die er vanaf komt is 50x zo verstikkend als de rook van een sigaret.Kan je van die zooi geen kanker krijgen dan?Wat denk je wat voor ongezonde troep daar in zit in die rook?Vele malen erger dan sigaretten.Oke dat is 1 keer per jaar,maar de rook die er ontstaat in nederland en die de lucht ingaat?Zit je gelijk vol voor een jaar.Daar hoor je niemand over,dat het zo ongezond en kanker verwekkend is.En als er al iemand over begint word het in de doofpot gestopt.Roken is slecht voor je,maar het kan ook overdreven worden!
loveyoutoo schreef:Dus ruil je je overwicht (wat je mijns inziens ook op een andere manier op kan lossen) in voor een kankerverwekkende verslaving, en daar ben je nog blij om ook? Daar snap ik echt niks van, sorry
Chiqa schreef:Is daar een andere oplossing voor, zoja welke? Wan dan zijn mijn artsen nalatig geweest, maar goed dat geeft niet mss heb jij er voor gestudeerd hoe je een vertraagde stofwisseling weer op gang moet krijgen?
En weet jij dan ook hoe je die ernstig verstoorde hersenactiviteiten dan weer op gang kan krijgen zonder medicatie met zulke lastige bijwerkingen ?
romatjuh schreef:Heb ook getekend. Als het er doorkomt ga ik echt niet meer uit eten of naar een kroeg/dischotheek..
romatjuh schreef:Heb ook getekend. Als het er doorkomt ga ik echt niet meer uit eten of naar een kroeg/dischotheek..
Nadya schreef:romatjuh schreef:Heb ook getekend. Als het er doorkomt ga ik echt niet meer uit eten of naar een kroeg/dischotheek..
Dan ga je niet uit. Je moest eens weten hoeveel mensen weinig uitgaan, vanwege de rook. Jeetje, als je je voor je sigaret thuis wilt opsluiten, ga je gang..... Lijkt mij een beetje overdreven, maar goed.
Klijn schreef:En zo niet dan wens ik de rookers veel plezier met het thuis zitten in hun stinkhok :P