Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:moslims????? Niet elke asielzoeker is moslim hoor!
faye schreef:
faye schreef:Ach communisme of christelijk geloof het is allemaal een beetje opdringerig![]()
Ik zou maar naar bed gaan Yvonne als je zo moe bent
Aimee, Wilders had maar 9 zetels toch?
Ik ga mijn paarden rijden, have fun!
Yvonnelind schreef:De wijn begint al aardig te werken zie ik...![]()
Phapbi z'n moeder mag in ieder geval voorlopig nog even blijven.
Ik ben er trouwens ook niet zo blij mee dat de CU in het kabinet komt, maar goed... De waarden en normen van het chrtselijke CDA zijn al niet om over naar huis te schrijven in mijn optiek, kan me eigenlijk niet voorstellen dat de CU wèl wat heeft toe te voegen op dat gebied.
Ik vind dat het geloof niet in de politiek hoort, maar dat het een visie moet zijn die elk mens individueel na moet streven. Een geloofsvisie is iets dat je nooit anderen mag opdringen en dat is wat er wel gebeurd als je het geloof binnen de politiek gaat halen.
Het Generaal Pardon ben ik voor wat de schrijnende gevallen waar kinderen bij betrokken zijn, maar een verbod op abortus zie ik bijvoorbeeld niet zitten.
Yvonnelind schreef:@SanderP: Ik heb liever dat men kiest voor een abortus, dan nòg meer kinderen die in de jeugdzorg terecht komen, omdat de ouders niet op de juiste manier een kind kunnen of willen opvoeden en verzorgen. Strengere eisen t.a.v. abortus zou dit namelijk zeker ten gevolge kunnen hebben, maar dat is weer een andere discussie natuurlijk.
Aimee schreef:faye schreef:Ach communisme of christelijk geloof het is allemaal een beetje opdringerig![]()
Ik zou maar naar bed gaan Yvonne als je zo moe bent
Aimee, Wilders had maar 9 zetels toch?
Ik ga mijn paarden rijden, have fun!
Communisme bestaat niet in Nederland, is hartstikke verboden, had je toch uit eerdere topics allang kunnen leren.
Precies, Wilders heeft 9 zetels te veel.... en dan roepen mensen ook nog eens dat hij tenminste durft te zeggen wat veel Nederlanders denken, ongelooflijk! Dat is nou vervaging van normen en waarden
Yvonnelind schreef:@mas, gelukkig ben jij één van de weinigen die dat vindt!
Dat blijkt wel uit die '20 te weinig' haha.
Mas schreef:Hij heeft er 20 te weinig helaas...
Toch jammer dat niemand een kabinet met hem wil vormen...
krackertje schreef:Dat noemt men kritisch selecteren dus kritisch stemmen.
faye schreef:Je kan het 9 zetels teveel vinden, maar in mijn ogen heeft de Sp veel te veel stemmen. Ik zie liever 15 zetels bij Wilders dan 30 bij de SP. Gelukkig mogen we allemaal zelf kiezen in NEderland
Heb overigens niet op Wilders gestemd, dus zo extreem rechts ben ik nou ook weer niet
faye schreef:Maar als hij 9 zetels krijgt heeft hij wel een behoorlijk deel van de Nederlanders aan zijn zijde. Dat kun je verwerpen en walgelijk vinden, maar het is wel een signaal. Datzelfde signaal werd in de Fortuyn tijd genegeerd en nu weer. En DAT is veel gevaarlijker!
Sundancer schreef:Maar nu ff wat anders. Vinden jullie de media te links of te rechts?
faye schreef:Je kan het 9 zetels teveel vinden, maar in mijn ogen heeft de Sp veel te veel stemmen. Ik zie liever 15 zetels bij Wilders dan 30 bij de SP. Gelukkig mogen we allemaal zelf kiezen in NEderland
Heb overigens niet op Wilders gestemd, dus zo extreem rechts ben ik nou ook weer niet