Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilPetat schreef:Ik ga rechts stemmen, zit nog te twijfelen tussen VVD, CDA of D66 (al is die niet echt rechts). Wat veel mensen die op de SP gaan stemmen zeg.. Ik vind dat persoonlijk de slechtste partij van allemaal!
SanderP schreef:MelvinTabor schreef:Vind eigenlijk dat hele stemmen niks, je stemt op een partij met allerlei beloftes en als ze vervolgens in de regering komen krijgen ze geen 1 van hun beloftes erdoor.
esilep schreef:De vvd zorgt er alleen maar voor dat de rijkere mensen onder ons hun paardje kunnen onderhouden en de middeklasse dat niet meer kan.
esilep schreef:De vvd zorgt er alleen maar voor dat de rijkere mensen onder ons hun paardje kunnen onderhouden en de middeklasse dat niet meer kan.
Karl66 schreef:Esilep, volgens de SP ben je als middeninkomen rijk en mag dus gaan inleveren
esilep schreef:De armste klasse is niet het doel waar de sp zich alleen op richt. Ook op studenten en de bakker en de slager. En ik denk ook niet dat het doel is van de sp dat de mensen uit de onderste klasse zich wel een paard kunnen permiteren. Maar wel dat ze niet meer naar de voedselbank hoeven te gaan. Want die zijn er onder balkenende alleen maar bijgekomen. En dat zijn feiten.
Aimee schreef:esilep schreef:De armste klasse is niet het doel waar de sp zich alleen op richt. Ook op studenten en de bakker en de slager. En ik denk ook niet dat het doel is van de sp dat de mensen uit de onderste klasse zich wel een paard kunnen permiteren. Maar wel dat ze niet meer naar de voedselbank hoeven te gaan. Want die zijn er onder balkenende alleen maar bijgekomen. En dat zijn feiten.
Maar dan klopt jou redenatie niet over het paard-kunnen-onderhouden
esilep schreef:Wat heeft dat dan met mijn redenatiue te maken? Dan ging over de vvd.
esilep schreef:De armste klasse is niet het doel waar de sp zich alleen op richt. Ook op studenten en de bakker en de slager. En ik denk ook niet dat het doel is van de sp dat de mensen uit de onderste klasse zich wel een paard kunnen permiteren. Maar wel dat ze niet meer naar de voedselbank hoeven te gaan. Want die zijn er onder balkenende alleen maar bijgekomen. En dat zijn feiten.
CGJ12 schreef:mawaikee schreef:....... maar ik denk (..............) dat je nu iets te veel waarde geeft aan het aantal mensen dat in armoede leeft als gevolg van een scheiding.
Even lezen a.u.b.
De bron mag dan wel enigszins politiek gekleurd zijn, maar de cijfers liegen niet........
En dan wil ik gaarne nog even extra wijzen op de volgende zinsnede hieruit:
"Zonder de eenoudergezinnen zou het aantal arme gezinnen onwaarschijnlijk laag zijn."