Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:09

Bovendien hebben in de pubertijd, vrienden en vriendinnen, tv en andere zaken heel veel invloed op de ontwikkeling van oa de normen en waarden.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:10

ja maar veel meiden zien het verkeerd. vooral onder de jongeren van 14 tot 16 jaar.. die laten die jongens van alles en nog wat doen en vinden het helemaal niet erg omdat ze het nodig hebben vanwege hun onzekerheid.. als zo'n jongen aan haar zit gaat die onzekerheid weg

en dan ben jij als een heel zeker iemand en onafhankelijk iemand daaar het dupe van want als je zo'n jongen dan afwijst ben je een B*tch en h**r en doe je het met iedereen omdat die jongens niet tegen afwijzing kunnen..

maar de meiden die door de omgeving vinden dat ze veel fysieke aandacht nodig hebben verzieken het voor meiden die dat niet nodig hebben en geven jongens het verkeerde beeld van wat wel en niet meer mag..

(tenminste zo is het wel in mijn omgeving, en dan op school) ik weet dit omdat de gesprekken vaan over sex gingen ( zit met alleen maar jongens in de klas en 1 meisje) en die jongens doen dan stoer dat ze wel zoveel meiden tegelijk hebben..

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:16

Mijn ouders hebben ook te vergeefs mij geprobeerd zo op te voeden... helaas, in deze zin hebben ze gefaald. Ik fluit en toeter ook naar mannen Bloos

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:25

Verosjaak schreef:
ja maar veel meiden zien het verkeerd. vooral onder de jongeren van 14 tot 16 jaar.. die laten die jongens van alles en nog wat doen en vinden het helemaal niet erg omdat ze het nodig hebben vanwege hun onzekerheid.. als zo'n jongen aan haar zit gaat die onzekerheid weg

en dan ben jij als een heel zeker iemand en onafhankelijk iemand daaar het dupe van want als je zo'n jongen dan afwijst ben je een B*tch en h**r en doe je het met iedereen omdat die jongens niet tegen afwijzing kunnen..

maar de meiden die door de omgeving vinden dat ze veel fysieke aandacht nodig hebben verzieken het voor meiden die dat niet nodig hebben en geven jongens het verkeerde beeld van wat wel en niet meer mag..

(tenminste zo is het wel in mijn omgeving, en dan op school) ik weet dit omdat de gesprekken vaan over sex gingen ( zit met alleen maar jongens in de klas en 1 meisje) en die jongens doen dan stoer dat ze wel zoveel meiden tegelijk hebben..

ik ben zelf altijd heel erg onzeker geweest, maar ik wil niks van die aandacht weten.. Maar ik denk ook dat het ligt aan de manier waarop het wordt gebracht. Je kan iemand vleien, zoals "jij maakt mijn dag weer goed" (ligt er ook weer aan wie en hoe het zegt, met zo'n uitspraak kun je namelijk ook een gigantische slijmbal zijn...) maar je kan ook iemand irriteren door, heel simpel voorbeeld, maar weet even niks anders, het fluiten en toeteren...
De enige aandacht die ik geweldig vind en die ik veel nodig heb, is die van mijn vriend... Haha! Bloos

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:29

TheSam schreef:
Mijn ouders hebben ook te vergeefs mij geprobeerd zo op te voeden... helaas, in deze zin hebben ze gefaald. Ik fluit en toeter ook naar mannen Bloos

Ah dat is iets waar ik geen last van heb, maar goed ik ben dan ook het type "ieuw, daar ga ik niet naar fluiten" man. Clown

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:40

TheSam schreef:

The Sam leuke ava voor dit topic Knipoog

edit: op verzoek van TheSam
Laatst bijgewerkt door manie op 27-07-06 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:44

Hey... haal mijn ava eens weg Boos!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:51

Whaha, leuke ava TheSam. Haha!
Echt lachwekkend. *LOL*

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:52

ingdong schreef:
Dana01 schreef:

dat denk ik niet, opgevoede mensen kijken toch ook tv?
en je wordt niet onopgevoed door de tv, maar door je eigen ouders....

ben ik het niet helemaal mee eens... De opvoeding van je ouders houdt op een gegeven moment op.. Ze kunnen niet jouw hele leven je blijven opvoeden.. Dan ga je je eigen waarden en normen vormen, die je overbrengt op je eigen kinderen. Die zullen allicht anders zijn dan die van je ouders!!! Anders zouden ik en mijn 5 zussen dalijk dezelfde opgevoede kinders hebben, omdat we door dezelfde ouders opgevoed zijn, en dus dezelfde opvoeding hebben.. Terwijl mijn oudste zus haar kinderen heel erg anders opvoed dan mijn ena oudste zus! je opvoeding stopt dus op een gegeven moment.. Ik ben 21 en mijn ouders hebben echt niet meer zoveel over me te zeggen als toen ik 15 was! Dit is het moment dat ik mijn eigen waarden en normen ontwikkel...

Het was niet dana01 die dat schreef maar ik.

De opvoeding houdt op een gegeven moment inderdaad op, maar als het goed is neem je toch wel de normen en waarden van huis uit mee.
Het ging hier om een meisje van 12, ik had dat niet hoeven doen hoor op die leeftijd (ik ben nu 22). Op een gegeven moment ga je je grenzen verkennen maar het is ook aan de ouders hoe ze daarmee omgaan.
En ook op m'n werk (praktijkschool, leerlingen van 12/13jaar) wordt er gewoon gezegd dat bepaalde kleding niet kan omdat het to much is.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:55

TheSam schreef:
Hey... haal mijn ava eens weg Boos!

Is een compliment voor je ava hoor Lachen

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:00

Dank je, maar ik vind het niet leuk dat ie daar staat... straks gaan anderen m ook gebruiken namelijk.

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:05

Da's waar. Eeeh. Manie, het is niet zo netjes om iemands avater zonder toestemming ergens neer te zetten.
Zou jij denk ik ook niet leukvinden. Knipoog

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:06

Ierepier schreef:
Da's waar. Eeeh. Manie, het is niet zo netjes om iemands avater zonder toestemming ergens neer te zetten.
Zou jij denk ik ook niet leukvinden. Knipoog

Kalm kalm wat een gestress met deze hitte.....
Hij is al ge-edit
En ik doe er niet zo ingewikkeld over.
Iedereen kan bij deze ava's Knipoog

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:09

Oké ik overdreef. Haha!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:09

Dank je wel manie.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:12

Graag gedaan.
The Sam ik stuur even een pb want ik ben benieuwd naar jou paard Knipoog

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:17

Ik vind ook dat seks iets speciaals tussen twee mensen die van elkaar houden hoort te zijn. Niet iets wat zo publiekelijk op tv hoort en als dat zo nodig moet laat ze dan gewoon een film huren ofzo. En het is gewoon te gek voor woorden wat er hoe het tegenwoordig wordt neergezet: lekker vreemdgaan met hete dames? bel 0906 bla bla. het zijn altijd de mannen die worden aangesproken door kreunende vrouwen. Het zijn altijd zo goed als naakte vrouwen op de muziekzenders.
Het zijn altijd blote borsten in een doodnormale actiefilm, waarom geen blote piemel is toch hetzelfde??
Het lijkt net of alles voor mannen wordt gemaakt en alsof vrouwen niet belangrijk zijn. Nee vrouwen zijn alleen belangrijk als seksobject 'die je kan pakken als je zin hebt' sorry hoor maar in mijn ogen wordt het wel overal zo neergezet. Zelfs als model in een ondergoedblad moeten vrouwen nog geil kijken, daar is niks moois meer aan, nee dat gewoon seksistisch. beetje jammer. Ik heb echt helemaal niks tegen seks, maar vind het jammer dat het tegenwoordig NIKS SPECIAALS meer is... niks bijzonders, het is gewoon een doodnormale bezigheid net als slapen eten en drinken. en dat komt niet alleen door de tv, maar wel deels.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:20

@ hirespider: ik ben het helemaal hier mee eens!

Als ze het echt willen dan gaan ze maar naar de videotheek of naar de h**ren, hahaha

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:21

Dat ben ik niet met je eens... ik vind een verschil zitten tussen sex en de liefde bedrijven. Sex is spannend en opwindend.. de liefde bedrijven vind ik iets heel intens.

Ik spreek hierbij uit ervaring en wil geen voorbeelden geven, die zijn voor mij prive. Maar voor mij zit er weldegelijk verschil in *LOL*

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:25

de liefde bedrijven doe je in een relatie....
sex kan met iedereen waar je je sexueel tot aan getrokken voelt, dat hoeft niet je vriend te zijn (wil niet zeggen dat ik vreemd ga, want dat doe ik dus niet).
tenminste zo ligt voor mij het onderscheid maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.
een beetje wat TheSam ook zegt dus Lachen

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:27

Sex kun je ook met jezelf hebben. Haha!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:28

dat ook ja Haha!

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:29

TheSam schreef:
Dat ben ik niet met je eens... ik vind een verschil zitten tussen sex en de liefde bedrijven. Sex is spannend en opwindend.. de liefde bedrijven vind ik iets heel intens.

idd. Daar zit ook een verschil tussen.

En is het juist niet goed dat seks als iets normaals gezien wordt, een doodnormale bezigheid zoals eten en slapen? Veelal is het juist zo dat op het moment dat "iets" gezien wordt als speciaal, apart of iets dergelijks dat dan de echte problemen komen, dit even buitenom of het al dan niet teveel op tv is.
Kijk die 0900 nummers die om elf uur al beginnen die hoeven van mij ook niet. Dat mag van mij zeker van de buis. Maar voor de rest mag van mij sex en naaktheid gerust op tv, op gepaste tijden wel te verstaan.
Zou er meer vrouwen gericht naakt op tv kunnen zijn? denk het wel.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:31

Dat heb ik ook al eerder aangegeven.. die 0900 nummers vind ik ook walgelijk, die mogen van mij ook verdwijnen.

Maar de rest mag van mij blijven en als me iets niet boeit dan zap ik weg of ik ga bokken Haha!

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:33

TheSam schreef:
Maar de rest mag van mij blijven en als me iets niet boeit dan zap ik weg of ik ga bokken Haha!

Vind ik ook, inmiddels is er niet echt meer een tekort aan zenders. Er is nog genoeg te zien wat niet iets met bloot/sex te maken heeft.