Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Verosjaak schreef:ja maar veel meiden zien het verkeerd. vooral onder de jongeren van 14 tot 16 jaar.. die laten die jongens van alles en nog wat doen en vinden het helemaal niet erg omdat ze het nodig hebben vanwege hun onzekerheid.. als zo'n jongen aan haar zit gaat die onzekerheid weg
en dan ben jij als een heel zeker iemand en onafhankelijk iemand daaar het dupe van want als je zo'n jongen dan afwijst ben je een B*tch en h**r en doe je het met iedereen omdat die jongens niet tegen afwijzing kunnen..
maar de meiden die door de omgeving vinden dat ze veel fysieke aandacht nodig hebben verzieken het voor meiden die dat niet nodig hebben en geven jongens het verkeerde beeld van wat wel en niet meer mag..
(tenminste zo is het wel in mijn omgeving, en dan op school) ik weet dit omdat de gesprekken vaan over sex gingen ( zit met alleen maar jongens in de klas en 1 meisje) en die jongens doen dan stoer dat ze wel zoveel meiden tegelijk hebben..
TheSam schreef:Mijn ouders hebben ook te vergeefs mij geprobeerd zo op te voeden... helaas, in deze zin hebben ze gefaald. Ik fluit en toeter ook naar mannen
TheSam schreef:Mijn ouders hebben ook te vergeefs mij geprobeerd zo op te voeden... helaas, in deze zin hebben ze gefaald. Ik fluit en toeter ook naar mannen
ingdong schreef:Dana01 schreef:
dat denk ik niet, opgevoede mensen kijken toch ook tv?
en je wordt niet onopgevoed door de tv, maar door je eigen ouders....
ben ik het niet helemaal mee eens... De opvoeding van je ouders houdt op een gegeven moment op.. Ze kunnen niet jouw hele leven je blijven opvoeden.. Dan ga je je eigen waarden en normen vormen, die je overbrengt op je eigen kinderen. Die zullen allicht anders zijn dan die van je ouders!!! Anders zouden ik en mijn 5 zussen dalijk dezelfde opgevoede kinders hebben, omdat we door dezelfde ouders opgevoed zijn, en dus dezelfde opvoeding hebben.. Terwijl mijn oudste zus haar kinderen heel erg anders opvoed dan mijn ena oudste zus! je opvoeding stopt dus op een gegeven moment.. Ik ben 21 en mijn ouders hebben echt niet meer zoveel over me te zeggen als toen ik 15 was! Dit is het moment dat ik mijn eigen waarden en normen ontwikkel...
TheSam schreef:Hey... haal mijn ava eens weg
Ierepier schreef:Da's waar. Eeeh. Manie, het is niet zo netjes om iemands avater zonder toestemming ergens neer te zetten.
Zou jij denk ik ook niet leukvinden.
TheSam schreef:Dat ben ik niet met je eens... ik vind een verschil zitten tussen sex en de liefde bedrijven. Sex is spannend en opwindend.. de liefde bedrijven vind ik iets heel intens.
TheSam schreef:Maar de rest mag van mij blijven en als me iets niet boeit dan zap ik weg of ik ga bokken