Zertab schreef:En hoe wil je pasta en soep opwarmen/koken dan????
De pasta zal je moeten koken idd (fonduepot, paar waxinelichtjes), je blik soep is gaar en kan dus zo gegeten worden. Niet zo leuk, klopt, maar veilig en buikje is weer vol.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.Telpeva schreef:Wat ik van die dingen heb begrepen is dat je flink lang moet zwengelen voor resultaat, en opladen via zonnepaneel gaat het beste buiten (dus niet in de vensterbank bij het raam).
Mijne is ook oplaadbaar met een usb kabeltje, en die heb ik daarom gewoon met de kabel opgeladen en weggezet. Met alle powerbanks die ik heb kan ik hem ook via zo'n manier van stroom voorzien.
Telpeva schreef:Wat ik van die dingen heb begrepen is dat je flink lang moet zwengelen voor resultaat, en opladen via zonnepaneel gaat het beste buiten (dus niet in de vensterbank bij het raam).
Mijne is ook oplaadbaar met een usb kabeltje, en die heb ik daarom gewoon met de kabel opgeladen en weggezet. Met alle powerbanks die ik heb kan ik hem ook via zo'n manier van stroom voorzien.
) en medicijnen die je dagelijks nodig hebt. Verder persoonlijke verzorging (snoetenpoetsers), ehbo set, wat warme kleding / dekens en in een kleine ruimte gaan leven als het koud is, dan houd je het wel een paar dagen vol zonder hulp van buiten, en dat is het uitgangspunt van de campagne (zoals ik het tot nu toe begrepen heb).