nynke55 schreef:Nee, natuurlijk niet. Of hij zijn werk verkloot heeft bepalen wij als kiezers. Dat is nou net waarom het kabinet afgetreden is, zodat wij kunnen bepalen of hij geschikt is voor zijn baan.
Dat snap ik maar blijf ik dus raar vinden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Wanneer mensen niet meer op een partij stemmen vanwege de toeslagaffaire dan zouden ze massaal op Omzigt of Leijten moeten stemmen .
Shaggy09 schreef:elnienjo schreef:Ik zag gisteren een filmpje van Nieuwsuur waarbij Rutte geconfronteerd wordt met 'n ondernemer die kopje onder dreigt te gaan en hij zit alleen maar te lachen terwijl die man emotioneel zijn leed over de sluiting en de financiele gevolgen met hem deelt. Dat Rutte zich niet de ogen uit z'n kop schaamt!
Ach wat een onzin, alsof hij hem uit zat te lachen.
nynke55 schreef:Irmaz, ik vraag me dat inderdaad ook af, wie zou het beter gekund hebben? Wopke Hoekstra? Thierry Baudet? Geert Wilders? Sigrid Kaag? Jesse Klaver? Is 1 van hen gekwalificeerd als pandemie deskundige?
irmaz schreef:Daarnaast gedraagt hij zich steeds meer als een soort Willem van Oranje, een soort veldheer, ver verheven boven de mensen. Ik heb nog nergens op tv een uitleg van de plannen van de VVD gezien en dat komt op mij nogal arrogant over, blijkbaar voelen ze zich te goed om zoiets futiels uit te leggen.
Of zijn de plannen zo slecht dat ze beter niet uitgelegd kunnen worden? De Rutte-doctrine?
sanne83 schreef:irmaz schreef:Daarnaast gedraagt hij zich steeds meer als een soort Willem van Oranje, een soort veldheer, ver verheven boven de mensen. Ik heb nog nergens op tv een uitleg van de plannen van de VVD gezien en dat komt op mij nogal arrogant over, blijkbaar voelen ze zich te goed om zoiets futiels uit te leggen.
Of zijn de plannen zo slecht dat ze beter niet uitgelegd kunnen worden? De Rutte-doctrine?
Ik ken echt veel mensen die VVD stemmen, maar echt niemand kan mij uitleggen waaromZe hebben het alleen maar over dat Rutte zo'n prima vent is, ik denk dat de VVD slim is om dat uit te buiten, want dat lijkt grotendeels de reden om op de VVD te stemmen.
Ik heb inderdaad nog vrij weinig gehoord over welke plannen de VVD nu precies heeft om bepaalde problematiek op te lossen? Ik snap dat ergens wel, omdat ze de regerende partij zijn, hebben ze een aantal problemen namelijk zelf veroorzaakt. Dat staat dan niet sterk om daarover te beginnen in je programma.
irmaz schreef:Gisteren iemand het debat van het zuiden gezien toevallig?
Terug te zien: https://www.bd.nl/brabant/bekijk-hier-h ... uckgo.com/
Rutte wil Brabant de corona-crisis laten betalen, blijkbaar heeft Nederland nog steeds koloniën
Ineke2 schreef:Ja het verkiezingsprogramma kan iedereen vinden, maar ik ervaar hetzelfde als Sanne. Als je met mensen erover praat weet niemand van de VVD stemmers echt argumenten te geven als reden om op die partij te stemmen anders dan dat ze Rutte zo’n sympathieke vent vinden.
Relaxed schreef:Ineke2 schreef:Ja het verkiezingsprogramma kan iedereen vinden, maar ik ervaar hetzelfde als Sanne. Als je met mensen erover praat weet niemand van de VVD stemmers echt argumenten te geven als reden om op die partij te stemmen anders dan dat ze Rutte zo’n sympathieke vent vinden.
Nou dat is wel heel erg over 1 kam..
Ineke2 schreef:Relaxed schreef:Nou dat is wel heel erg over 1 kam..
Hoezo? Ik ervaar toch met de mensen die IK er over spreek dat dat zo is?