Robijntjah schreef:Ik wou net edit-en Serenity, dat dit voor ons, in deze bewuste situatie zo was. En dus niet voor iedereen, in elke situatie zo is.
Iets genuanceerder dus, het schoot mij alleen even verkeerd, juist door de pijnlijkheid van de hele situatie.
Ik heb maandag ook gemerkt dat ik, in tegenstelling tot mijn collega´s die in die zin niet iets soortgelijks hebben meegemaakt, het veel lastiger los kon laten. Alles met schietpartijen of iets in die strekking heeft een zeer naar effect op een aantal mensen binnen ons gezin opgeleverd... Dat werd wel even heel duidelijk.
Misschien ook wel zo fijn van mijn kant om te benadrukken dat mijn reactie in geen enkele zin bedoeld was als kritiek op jouw tekst, je zette me vooral aan het denken en herinnerde me aan een onderwerp waar ik veel mee bezig ben geweest.
Daarnaast, even offtopic maar wil ik toch zeggen; ontzettend naar voor je dat je niet alleen op een zo'n gruwelijke manier iemand hebt moeten verliezen, maar ook dat je dus inderdaad nog steeds de oplevingen in het verdriet hebt als een gelijkende situatie zich voordoet. Wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen dat, voor iemand die schreef dat het gewoon even verkeerd schoot, je het echt nog mooi netjes kon verwoorden. Sterkte!