Janine1990 schreef:Sheehan schreef:Ik kijk op mn laptop, en als ik hem op pauze zet en hem dan weer aan doe dan skipt ie een heel deel. Maargoed jammer dan.
Is dit al gedeeld?
https://twitter.com/jasonervd/status/11 ... 91776?s=12
Ah, das wel jammer zeg!
Ik heb wat moeite met dat draadje eerlijk gezegd... Staan wat dingen in die naar mijn idee niet kunnen stroken met de waarheid. "Meest onderzochte persoon door de FBI"? Seriously? Trump? Al Capone?
Een gephotoshopte foto te herkennen aan dat hoekje? Ik weet wel een paar stoffen die prima zo rafelen.
Ik heb ook even gekeken op twitter/ jason Wat hij daar beschreef klopt er heel veel van
Electra63 schreef:Ik ben geen fan van MJ, ik heb ook geen hekel aan hem.
Ik ben ooit naar zijn concert in de Kuip geweest, ik vond het voorprogramma beter.
Ik kijk objectief. Voor de interviews legde ik de schuld bij de ouders. Maar zij waren gewoon helemaal overdonderd door de aandacht en rijkdom van MJ.
Ik begrijp alleen niet, dat zij hun kinderen bij hem in de kamer lieten slapen.
De moeders hebben uiteindelijk ook wel hun portie gehad.
De ouders moesten een document tekenen dat zij het goedkeurde dat hun zoon op Neverland mocht overnachten.
En de ouders maakte daar ook misbruik van.
Electra63 schreef:Pompadour, Spreek voor jezelf.
Ik geloof het namelijk wel.
De verklaringen zijn zeer aannemelijk. Zoveel details.
Allebei kregen ze ook zeer grote geestelijke problemen nadat ze vader waren geworden.
Ik vind de vrouwen van beide mannen ook zeer geloofwaardig overgekomen.
Mag jij vinden hoor, alleen ik denk de mijne over.
Ik heb er alleen meer in verdiept.
Lotus83 schreef:Wauw.. gewoon wauw Pompadour... dat Jij dat zo durft te stellen ..

Ik weet dat ik gelijk heb
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-19 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.