Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:48

Electra63 schreef:
Lotus83 schreef:
Wauw.. gewoon wauw Pompadour... dat Jij dat zo durft te stellen .. :r

Bizar hè?

Heel bizar..
Wat MJ en deze docu betreft.... Ik ga er geen uitspraken over doen omdat ik gewoon niet kan zeggen wat wel of niet waar is..
En Jos B... Ik denk dat bovengenoemde blijkbaar meer weet dan de rest van NL aangezien Jos B onschuldig is :?

Ze hebben een dader nodig.. :r hoe verzin je het

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:51

blokje schreef:
Maar het stoort me wel dat mensen al die mannen/kinderen als leugenaars bestempelen en ze bedreigen.

Als het waar is is het afschuwelijk. En om dan ook als leugenaars bestempeld te worden...

Mij ook, echt een beetje gek hoe fanatiek fans zijn. Vind het zelfs een beetje onmenselijk.
Gewoon buiten het verhaal, schuldig of onschuldig die uitspraken.

Ik dacht dat het reclamebord erg was, tot ik Twitter ontdekte
.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:52

blokje schreef:
Ik begin ook steeds meer te geloven dat Michael pedofiel was.

Alles bij elkaar gezien geloof ik niet bijna niet dat hij onschuldig is.

Maar hij is dood we zullen het nooit echt weten.
Hij neemt het mee in zijn graf. Hij alleen kan de waarheid vertellen of er moet nog ooit iets opduiken war 100% zijn onschuld of schuld bewijst

Zou beter zijn voor iedereen als er ooit nog wat opduikt wat 100% schuld/onschuld bewijst..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:53

Ik ben geen fan van MJ, ik heb ook geen hekel aan hem.
Ik ben ooit naar zijn concert in de Kuip geweest, ik vond het voorprogramma beter.

Ik kijk objectief. Voor de interviews legde ik de schuld bij de ouders. Maar zij waren gewoon helemaal overdonderd door de aandacht en rijkdom van MJ.
Ik begrijp alleen niet, dat zij hun kinderen bij hem in de kamer lieten slapen.
De moeders hebben uiteindelijk ook wel hun portie gehad.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 00:54

Janine1990 schreef:
Sheehan schreef:
Ik kijk op mn laptop, en als ik hem op pauze zet en hem dan weer aan doe dan skipt ie een heel deel. Maargoed jammer dan. :D

Is dit al gedeeld?
https://twitter.com/jasonervd/status/11 ... 91776?s=12

Ah, das wel jammer zeg!

Ik heb wat moeite met dat draadje eerlijk gezegd... Staan wat dingen in die naar mijn idee niet kunnen stroken met de waarheid. "Meest onderzochte persoon door de FBI"? Seriously? Trump? Al Capone?
Een gephotoshopte foto te herkennen aan dat hoekje? Ik weet wel een paar stoffen die prima zo rafelen.

Ik heb ook even gekeken op twitter/ jason Wat hij daar beschreef klopt er heel veel van

Electra63 schreef:
Ik ben geen fan van MJ, ik heb ook geen hekel aan hem.
Ik ben ooit naar zijn concert in de Kuip geweest, ik vond het voorprogramma beter.

Ik kijk objectief. Voor de interviews legde ik de schuld bij de ouders. Maar zij waren gewoon helemaal overdonderd door de aandacht en rijkdom van MJ.
Ik begrijp alleen niet, dat zij hun kinderen bij hem in de kamer lieten slapen.
De moeders hebben uiteindelijk ook wel hun portie gehad.

De ouders moesten een document tekenen dat zij het goedkeurde dat hun zoon op Neverland mocht overnachten.
En de ouders maakte daar ook misbruik van.

Electra63 schreef:
Pompadour, Spreek voor jezelf.
Ik geloof het namelijk wel.
De verklaringen zijn zeer aannemelijk. Zoveel details.
Allebei kregen ze ook zeer grote geestelijke problemen nadat ze vader waren geworden.
Ik vind de vrouwen van beide mannen ook zeer geloofwaardig overgekomen.

Mag jij vinden hoor, alleen ik denk de mijne over.
Ik heb er alleen meer in verdiept.

Lotus83 schreef:

Ik weet dat ik gelijk heb
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-19 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:03

Ik begrijp echt die haat van fans niet.
Of je het nu wel of niet gelooft, maar dat je die mensen gaat bedreigen? Daar kan ik echt niet bij... het treft je toch niet persoonlijk? MJ is iemand uit de media, geen familielid of vriend.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:04

pompadour schreef:
Lotus83 schreef:

Ik weet dat ik gelijk heb

Je bent wel overtuigd van jezelf ? :D :D

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:06

Ik vind het nog steeds heel heftig. Ik had ook graag nu het verhaal nog gehoord van de twee jongens die destijds wel hun mond open gedaan hebben.
Vanuit de kinderen kan ik het me wel voorstellen. Vanuit de ouders minder... maar die dachten ook gewoon niet meer goed na, denk ik dan.

Amerikanen zijn soms wel gestoord. Ik kan me niet voorstellen dat ik voor de rechtbank zou gaan demonstreren omdat mijn idool terecht staat voor kindermishandeling...

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:06

Ze was erbij denk ik... werkelijk... je denkt dat je gelijk hebt... maar het is geen feit.. net zo min als dat anderen hier gelijk hebben... we weten het niet... van MJ niet en van Jos B niet..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:11

Lotus83 schreef:
Ze was erbij denk ik... werkelijk... je denkt dat je gelijk hebt... maar het is geen feit.. net zo min als dat anderen hier gelijk hebben... we weten het niet... van MJ niet en van Jos B niet..

We weten het inderdaad niet.

De verklaringen van psychologen over de slachtoffers zijn heel geloofwaardig. De uitleg waarom deze mannen toch naar buiten zijn gekomen enz.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:13

De ouders en met name de moeders waren volledig starstruck en dachten dat hun zoons het op deze manier ook gingen maken, maar ik geloof niet dat ze wisten wat er nog meer speelden.
Liefde maakt blind, en dat zal in dit geval ook gelden.
De jongens komen op mij heel overtuigend over. De manieren van groomen die ze beschrijven komen overeen en zijn heel herkenbaar.
Imo was Michael heel manipulatief. Hij zal zeker eenzaam geweest zijn en dat geloof ik ook wel, maar dit soort praktijken zijn nooit goed te praten.
Zijn vreemde gedrag begint al bij het feit dat hij als volwassen man zijn liefde uitspreekt voor een jongen van ongeveer 10 jaar. Dan zit er al iets helemaal verkeerd. En daar zijn al meer dan genoeg bewijzen van.

Je zal als slachtoffer van seksueel misbruik ook nog maar als leugenaar bestempeld worden.
Zoals één van hen zegt: Het is net alsof je gewoon opnieuw misbruikt wordt..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:14

Electra63 schreef:
Lotus83 schreef:

We weten het inderdaad niet.

De verklaringen van psychologen over de slachtoffers zijn heel geloofwaardig. De uitleg waarom deze mannen toch naar buiten zijn gekomen enz.

Het zou ook heel goed allemaal waar kunnen zijn... absoluut..
Ik zou het ook heel schandalig vinden als de hele docu van leugens aan elkaar zou hangen maar ja.. ook dat zou kunnen

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:15

In Amerika wordt de term “love” al veel sneller gebruikt dan hier. Hoeveel artiesten hoor je niet met “I love you all”? Terwijl we dat hier in Nederland nooit zo zouden zeggen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:17

Sanet schreef:
In Amerika wordt de term “love” al veel sneller gebruikt dan hier. Hoeveel artiesten hoor je niet met “I love you all”? Terwijl we dat hier in Nederland nooit zo zouden zeggen.

Maar tegen een jonge jongen zeggen dat je altijd bij hem wilt zijn vind ik dan veel te ver gaan.
En die jongens kun je het op die leeftijd ook niet kwalijk nemen. Dan ben je super beinvloedbaar en als je grote idool zo tegen je praat etc....

Sanet

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:20

Ja, ik kan me ook voorstellen dat het bij MJ altijd wat over the top was. Dus of hij het echt meende of het alleen zei om het kind een goed gevoel te geven. Mja.... gewoon ontzettend rot.
Geldt er in Nederland ook een verjaring voor misbruik?

Cayenne

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:20

Pfoe, ik weet het eigenlijk niet.
Volgens mij voorheen wel, maar ik dacht dat het de afgelopen jaren veranderd is... Of dat was voor moord?

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:24

Lotus83 schreef:

Ik was er niet bij.
Maar ik volg MJ heel lang. Na zijn dood nog iets meer. Ik doe moeite om overal informatie te halen en Ik ga niet gelijk een film geloven, die een overleden persoon beneden wilt halen .

En ik vind heel irritant dat als je voor MJ bent. Dat je hier bijna afgemaakt wordt omdat je niet achter meute aan holt.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:25

Ik weet dat er volgens mij wel een verjaring bij de kerk was in België.
Maar verjaring kan ook gewijzigd worden in speciale gevallen maar weer niet voor pedofilie.

Ze waren ook aan het betogen in Nederland... dus het zijn niet alleen Amerikanen.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:27

Sanet schreef:
Ja, ik kan me ook voorstellen dat het bij MJ altijd wat over the top was. Dus of hij het echt meende of het alleen zei om het kind een goed gevoel te geven. Mja.... gewoon ontzettend rot.
Geldt er in Nederland ook een verjaring voor misbruik?

ja, veel erger nog het gaat hier in de Doop pot (Joris Demmink)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:27

Pfoe... net die hele docu gekeken en het natafelen. Ik ben eigenlijk wel overtuigd.
Eerder in dit topic werd gesproken over ‘geen emotie’ bij het vertellen van de mannen hun verhaal.... nou, ik heb zeker wel emotie gezien hoor!
Bizar. Ik ben echt flabbergasted.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:28

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:29

pompadour schreef:
Lotus83 schreef:

Ik was er niet bij.
Maar ik volg MJ heel lang. Na zijn dood nog iets meer. Ik doe moeite om overal informatie te halen en Ik ga niet gelijk een film geloven, die een overleden persoon beneden wilt halen .
.

Dan ben ik toch wel benieuwd wat je van alle boeken en foto's vind die over jonge jongens gingen en die gevonden zijn?
Verder zijn er hier in dit topic nog meer mensen die meer informatie op zoeken.
Ik vind de film trouwens helemaal niet gericht op het naar beneden halen van MJ.
Zijn muziek was legendarisch en hij was een groot entertainer, maar dat betekent nog niet dat dit soort gedrag maar vergeten mag worden.
Dat staat los van zijn bijdrages als pop-icoon.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:35

pompadour schreef:
Lotus83 schreef:

Ik was er niet bij.

En ik vind heel irritant dat als je voor MJ bent. Dat je hier bijna afgemaakt wordt omdat je niet achter meute aan holt.

Nee ik val er alleen over dat jij in 2 zaken stelt dat iets niet waar is..
Jij stelt bij MJ en Jos B (pagina 33) dat ze beide onschuldig zijn
En dan zeg je daarna nog; ik weet dat ik gelijk heb...

Nee.. jij denkt dat je gelijk hebt..

Dat jij fan bent van MJ daar maakt niemand je voor af, dat zijn er zoveel en heeft niemand last van...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:37

Cayenne schreef:
De ouders en met name de moeders waren volledig starstruck en dachten dat hun zoons het op deze manier ook gingen maken, maar ik geloof niet dat ze wisten wat er nog meer speelden.
Liefde maakt blind, en dat zal in dit geval ook gelden.
De jongens komen op mij heel overtuigend over. De manieren van groomen die ze beschrijven komen overeen en zijn heel herkenbaar.
Imo was Michael heel manipulatief. Hij zal zeker eenzaam geweest zijn en dat geloof ik ook wel, maar dit soort praktijken zijn nooit goed te praten.
Zijn vreemde gedrag begint al bij het feit dat hij als volwassen man zijn liefde uitspreekt voor een jongen van ongeveer 10 jaar. Dan zit er al iets helemaal verkeerd. En daar zijn al meer dan genoeg bewijzen van.

Je zal als slachtoffer van seksueel misbruik ook nog maar als leugenaar bestempeld worden.
Zoals één van hen zegt: Het is net alsof je gewoon opnieuw misbruikt wordt..

Jij verwoordt precies wat ik er van vindt. +:)+

@Pompadour,
Ik vind je heel vervelend overkomen.
Weet jij hoe lang anderen zich in deze zaak hebben verdiept? Of h hebben gezien of gelezen?
De meeste bokkers zijn in ieder geval wat objectiever dan jij.

Het erbij halen van Nicky Verstappen is totaal overbodig. Dat is helemaal een trieste zaak.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:44

Lotus83 schreef:
Nee ik val er alleen over dat jij in 2 zaken stelt dat iets niet waar is..
Jij stelt bij MJ en Jos B (pagina 33) dat ze beide onschuldig zijn
En dan zeg je daarna nog; ik weet dat ik gelijk heb...

Nee.. jij denkt dat je gelijk hebt..

Dat jij fan bent van MJ daar maakt niemand je voor af, dat zijn er zoveel en heeft niemand last van...

Mee eens.
Je mag absoluut je eigen mening hebben, maar doe het niet af als feit, want dat is het gewoon niet.