Heel hartelijk dank voor die tip over het instellen van je iPhone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:sureido schreef:Maar waarom zou ze per se in de buurt liggen? Je sleept d'r in een bus, fiets weg, en je rijd zo heel Europa door bij wijze van spreken. Misschien heeft de 'dader' als die er uberhaupt is wel haar ergens thuis? Ik vind het zo naar.
Ik denk dat daar aanwijzingen voor zijn. Anders halen ze niet zomaar alles uit de kast om die hele omgeving tot de bodem uit te kammen.
Wij hebben niet alle info he
hanneke32xx schreef:LoveUggs schreef:Misschien niet relevant op dit topic maar ik moest er ineens aan denken..
Tegenwoordig kan je op je telefoon ook instellen (ik heb zelf een samsung, weet niet hoe het met andere telefoons zit) dat wanneer je 3x snel op de vergrendel knop drukt hij een sms bericht stuurt naar een aantal contacten. Deze kan je zelf instellen. Hierin staat dan; help mij. Je locatie wordt verstuurd, een foto van je voor en achter camera op de telefoon, en een geluidsfragment.
Gwenvd schreef:Volgens mij duren dna testen wel even, ook is het natuurlijk onwijs slecht weer geweest warm niet best is voor eventuele sporen
Danielleeee_ schreef:Gwenvd schreef:Volgens mij duren dna testen wel even, ook is het natuurlijk onwijs slecht weer geweest warm niet best is voor eventuele sporen
Ik vraag mij altijd af, als ze nou dna vinden van de eventuele dader (als die er is), hoe komen ze er dan achter wie die dader is? Dan moeten ze maar net zijn dna ergens opgeslagen hebben toch?
Cayenne schreef:Ik vind het zo tegenstrijdig voelen. Aan de ene kant hoop je dat er snel nieuws komt voor de familie. Aan de andere kant weten we allemaal dat het hoogstwaarschijnlijk het allerslechtste nieuws zal zijn dat ze maar kunnen ontvangen. Hun wereld zal instorten..
Maar toch: in het ongewisse blijven is net zo moeilijk, misschien nog wel moeilijker.
LoveUggs schreef:[/quote]Misschien niet relevant op dit topic maar ik moest er ineens aan denken..
Tegenwoordig kan je op je telefoon ook instellen (ik heb zelf een samsung, weet niet hoe het met andere telefoons zit) dat wanneer je 3x snel op de vergrendel knop drukt hij een sms bericht stuurt naar een aantal contacten. Deze kan je zelf instellen. Hierin staat dan; help mij. Je locatie wordt verstuurd, een foto van je voor en achter camera op de telefoon, en een geluidsfragment.
hanneke32xx schreef:LoveUggs schreef:Misschien niet relevant op dit topic maar ik moest er ineens aan denken..
Weet iemand misschien of dit met een huawei telefoon ook mogelijk is?
Danielleeee_ schreef:Gwenvd schreef:Volgens mij duren dna testen wel even, ook is het natuurlijk onwijs slecht weer geweest warm niet best is voor eventuele sporen
Ik vraag mij altijd af, als ze nou dna vinden van de eventuele dader (als die er is), hoe komen ze er dan achter wie die dader is? Dan moeten ze maar net zijn dna ergens opgeslagen hebben toch?
Cayenne schreef:Hoe langer ze weg is, des te bizarder de complottheoriën worden
Ik las er net eentje waarbij haar initialen werden gelinkt aan die van Anne Frank (A. F.) en dat dit een poging door de regering is om de holocaust te ontkennen. Hoe komen mensen erop zeg!
Chiave schreef:Of ze gaan DNA vergaren, net zoals bij Marianne Vaatstra. Maar dat zal wel een van de laatste opties zijn.
Danielleeee_ schreef:Gwenvd schreef:Ik vraag mij altijd af, als ze nou dna vinden van de eventuele dader (als die er is), hoe komen ze er dan achter wie die dader is? Dan moeten ze maar net zijn dna ergens opgeslagen hebben toch?
Wie een ernstig misdrijf heeft begaan moet verplicht DNA afstaan.
Als een dader nog niet eerder gepakt is staat deze nog niet in de DNA databank dus.
N0a schreef:Kwam net dit tegen op Twitter. Eerste stukje is wel creepy. Vooral omdat het ook naar de politie is getweet. Hele stuk daaronder snap ik allemaal niks van.. Maar vind die tweet wel raar.
https://medium.com/@BryonAdams5/the-dis ... 7c58b163e5