Ik was heel zeker van D66 maar ik wil eigenlijk heel cru gezegd niet te links stemmen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:De oppositie draagt zaken aan die niet in het beleid van de coalitie worden genoemd, hoeft niet mee te stemmen met de coalitie. Zij kunnen meer hun eigen ding doen als het ware. In de coalitie moeten er vaak concessies op het partijprogramma worden gemaakt, in de oppositie hoeft dat niet.
Eefske schreef:sureido schreef:Ik word zo moe van mijn ouders, die willen niet kijken naar het debat en ik wil het zien. Mis ik heel veel?![]()
Ik was heel zeker van D66 maar ik wil eigenlijk heel cru gezegd niet te links stemmen.
D66 is sociaal-economisch niet links
Citaat:Geert die Gertjan even verteld dat jezus niet bestaat
(...)
Ook dat jezus niet in de islam bestaat... maar hij komt wel in de koran voor als profeet
(...)
Mohammed is de profeet als goed is is jezus de maddie waar in eind strijd tegen word gestreden.
Eefske schreef:sureido schreef:Ik word zo moe van mijn ouders, die willen niet kijken naar het debat en ik wil het zien. Mis ik heel veel?![]()
D66 is sociaal-economisch niet links
Citaat:D66 is sociaal-economisch niet links
Xyris schreef:FvD heeft een hele mooie website waarbij heel duidelijk hun standpunten plus uitleg staan weergegeven per onderwerp. Neem anders even een kijkje. https://forumvoordemocratie.nl/verkiezingsprogramma
Zoals ik al eerder aan heb gegeven past het erg goed bij mijn idee. Echter zijn sommige punten wat onrealistisch aangezien er grondwetten voor veranderd zouden moeten worden. Maar aan de andere kant, welke partij heeft dat niet..
Eske_B schreef:Er zijn lotingen geweest voor wie met wie debatteert
sureido schreef:Hoeveel % wil GL dan teruggeven?
purny schreef:Eske_B schreef:Er zijn lotingen geweest voor wie met wie debatteert
Zou dat dan op zo'n Champions/UEFA cup manier gebeurd zijn met die kleine balletjes?![]()
Ben nu toch wel gaan twijfelen, vind Roemer niet zo'n sterke premierskandidaat, Renske dan weer wel.
Ik miste Sylvana toch ook wel, was benieuwd naar haar visie op dingen
Morgen zal ik mijn definitieve stem uitbrengen
Yunomi schreef:Xyris schreef:FvD heeft een hele mooie website waarbij heel duidelijk hun standpunten plus uitleg staan weergegeven per onderwerp. Neem anders even een kijkje. https://forumvoordemocratie.nl/verkiezingsprogramma
Zoals ik al eerder aan heb gegeven past het erg goed bij mijn idee. Echter zijn sommige punten wat onrealistisch aangezien er grondwetten voor veranderd zouden moeten worden. Maar aan de andere kant, welke partij heeft dat niet..
Uhhh behalve PVV, alle partijen.. Onrealistisch allemaal, grondwetten moeten aanpassen nee.
Xyris schreef:Ik bedoelde ook niet dat ze grondwetten willen aanpassen, ik bedoel dat ze punten hebben waarvoor de grondwet aangepast zou moeten worden voordat er aan gewerkt kan worden.