Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:21

Jester_ schreef:
Goh, ik wist helemaal niet dat het zo speelde joh dat mensen er serieus voor wakker blijven :')

Ik heb nachtdienst, anders las ik het morgen wel op me telefoon :+

Vanuit mijn studie is dit interessant. :)

Anoniem

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:21

Hij heeft de leiding weer op 8000 stemmen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:22

Emmaa_ schreef:
Arkansas gaat over 10 minuten dicht, die wordt uiteraard voor Clinton. Ohio, NC en Florida blijven echt nailbiters, alledrie echt ongelofelijk dicht bij elkaar.

Hoe lang blijven deze states nog open?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:23

Arkansas voor Clinton? Ik weet het niet. Bill komt daar vandaan, die pakte toen Arkansas en meer van die zuidelijke hartland-staten. Maar normaal stemt dat toch Republikeins?

Anoniem

Liesje1611 schreef:
Emmaa_ schreef:
Arkansas gaat over 10 minuten dicht, die wordt uiteraard voor Clinton. Ohio, NC en Florida blijven echt nailbiters, alledrie echt ongelofelijk dicht bij elkaar.

Hoe lang blijven deze states nog open?

Ohio, NC en Florida zijn ondertussen dicht, daar wordt alleen nog geteld.

nenahdm

Nu weer 0,2% voor op clinton..

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:24

musiqolog schreef:
Arkansas voor Clinton? Ik weet het niet. Bill komt daar vandaan, die pakte toen Arkansas en meer van die zuidelijke hartland-staten. Maar normaal stemt dat toch Republikeins?

Dat is volgens mij een heel gelovige staat die niet zo heel veel met abortus en zo heeft. :+ Ik dacht dat die Republikeins was ja!

musiqolog

Florida nu toch duidelijker naar Trump.

Anoniem

musiqolog schreef:

Ik denk dat je zijn kracht daar niet moet onderschatten. Hij heeft nog steeds echt boots on the ground daar, mensen volgen hem ontzettend. Dat zij daar ook een hele tijd heeft gezeten betekent imo dus ook wel dat de kans groot is dat ze die wint.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:26

Pennsylvania begint binnen te komen. North Carolina, Ohio en New Hampshire blijven op Clinton-koers.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:27

NOS zegt dat er pas 25% van de stemmen in de democratische bolwerken in Florida zijn geteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:28

Florida gaat naar Clinton denk ik. De resultaten die nog binnen moeten komen voor de grote steden gaan niet opwegen tegen het diepe rode noorden wat er nog binnen moet komen. Tenminste, dat hoop ik. Met een beetje ongeluk wint Clinton met een minder grote marge dan ze hadden verwacht en dan krijgt Trump hem alsnog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:28

Littera schreef:
NOS zegt dat er pas 25% van de stemmen in de democratische bolwerken in Florida zijn geteld.

Klopt, maar ze hebben bij CNN op basis van de early voting een voorspelling gemaakt. Nu gaan ze kijken of ze die marges kunnen waarmaken.

Trump staat weer met bijna een procent voor.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:29

Arkansas is dicht. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:30

Clinton gaat voor in Texas met de helft van de stemmen geteld :+ Dat is toch bizar?

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:31

Dacht net, kijk naar hoe wij op t puntje van de stoel zitten, kan me echt niet voostellen dat je zo'n race vrijwillig als kandidaat doet. Tenzij je een hele doos xanax hebt.

Littera

Emmaa_ schreef:
Clinton gaat voor in Texas met de helft van de stemmen geteld :+ Dat is toch bizar?

Dat is historisch. :')

Anoniem

Ik schrik me elke keer dood als ze een key race alert doen en dat ze dan vervolgens zeggen dat het too early to call is :+

musiqolog

Schiet me ineens te binnen jongens, met dat aanzoek-verhaal: ik heb met mijn vader gewed. Die is wat optimistischer dan ik en denkt dat het Clinton wordt. Als hij wint, ben ik hem een fles wijn schuldig. Hopelijk ben ik morgen een stuk armer!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:32

Drifter schreef:
Dacht net, kijk naar hoe wij op t puntje van de stoel zitten, kan me echt niet voostellen dat je zo'n race vrijwillig als kandidaat doet. Tenzij je een hele doos xanax hebt.

Bizar hè? Die mensen hebben al genoeg geld voor een comfortabel leven, ze zijn allebei op pensioenleeftijd. Maar ja, macht is blijkbaar toch heel aanlokkelijk.

Ik zou nooit president willen zijn. :+

Foaly

Foaly schreef:
Als texas blauw blijft... dat zou pas een stunt zijn :+

Ik zei het toch :+

Anoniem

Ik zou het ook niet kunnen of willen. Ik heb ook al het respect voor Obama dat hij dit zo lang heeft volgehouden en nog steeds zo'n charismatische spreker is die het publiek aanspreekt.

Anoniem

Foaly schreef:
Foaly schreef:
Als texas blauw blijft... dat zou pas een stunt zijn :+

Ik zei het toch :+

Ik twijfel oprecht dat het zo blijft hoor, het lijkt me echt niet := Maar het zou inderdaad wel echt speciaal zijn

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:33

Littera schreef:
Emmaa_ schreef:

Dat is historisch. :')

Maar niet heel gek. Texas is een staat met een januskop. Aan de ene kant zuidelijker dan zuidelijk: cowboys, countrymuziek, pickuptrucks. Aan de andere kant een grote Democratische minderheid. Echt een verschil stad-platteland.

Dit jaar zijn er veel mensen in Texas die niets van Trump moeten hebben. Texas deelt namelijk honderden kilometers grens met Mexico, en Trump wil daar een muur bouwen. Dat ziet nog lang niet iedereen zitten.

Al twijfel ik er niet aan dat de staat uiteindelijk naar Trump gaat. Maar toch: ze zijn gewaarschuwd.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 03:34

Emmaa_ schreef:

Mwa, de grote steden daar worden steeds blauwer en in de hele staat wonen steeds meer Latinos.
Maar het klinkt gek inderdaad.