Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cavaletti schreef:Nou ik word gewoon bang van zulke mensen hier op bokt. Mensen die dadelijk het veilige wereldje om zeep hebben geholpen doordat ze niet willen geloven dat deze mensen echt niet zo fijn zijn als ze denken en zich voordoen. Mensen die ervoor gezorgd hebben dat alles waarvoor we hard hebben gewerkt in gevaar komt, afgenomen word of vernietigd word.
Dat er nog zulke dromers bestaan en alleen in het goede van de mens geloven.
papagroom schreef:Ik ben misschien weer eens een tikkie naief,maar kan iemand mij uitleggen waarom iedere Nederlander,als hij netjes zijn ticket betaald,het vliegtuig naar Syrie kan pakken,maar dit andersom niet mogelijk is.
anneliesdj schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee, is dat ook echt zo dan?
Gaan er gewoon geen vluchten, of is dat rich people only of?
Electra63 schreef:Als je de foto's van Damascus of Holmes ziet, vraag ik mij niet af, waarom mensen vluchten.
Je kan daar niet meer wonen, alles is kapot, er is oorlog, geen voorzieningen meer en de dreiging van IS.
De opvang in de regio is ook niets, alleen maar tenten.....verder niets. Natuurlijk kunnen wij niet iedereen opvangen hier, maar begrip voor de vluchtelingen is toch wel het minste wat je kan tonen.
abbycootje schreef:Ondanks dat ik over het algemeen niet ''fan'' ben van Samson, moet ik wel respect geven dat hij het gesprek aan gaat zonder er om heen te draaien zoals onze minister president zo goed kan.
R12312 schreef:Hou toch op Crypto, Nederland is asociaal rijk. Om dakloos te raken in Nederland moet je echt serieus je best doen.