Mioux schreef:Oud klasgenoten die dat zeggen, die hem bv jaren niet gesproken hebben, kunnen voor aandacht ook een hoop zeggen. Dan was het in ene een hele goede bekende van hun etc. Ik wacht ook even af wat ze gaan zeggen bij nos!
Precies dit idd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Overigens las ik ergens dat hij last had van paniekaanvallen. Wie weet kreeg hij dus een paniekaanval toen de piloot de cockpit uit ging en kon hij daar niet meer uitkomen. Dan heeft hij niet echt zelfmoord gepleegd, maar had hij gewoon geen controle meer over zijn eigen lichaam.
joostvangestel schreef:Overigens las ik ergens dat hij last had van paniekaanvallen. Wie weet kreeg hij dus een paniekaanval toen de piloot de cockpit uit ging en kon hij daar niet meer uitkomen. Dan heeft hij niet echt zelfmoord gepleegd, maar had hij gewoon geen controle meer over zijn eigen lichaam.
Feit is dat er met zijn ziektebeeld wel degelijk een dreiging tot ontslag voor de hand lag en dat de man zich waarschijnlijk nog meer zorgen ging maken om zijn (waarschijnlijk torenhoge) studieschuld af te lossen. Maar ook dan zijn er betere manieren om een eind aan je leven te maken dan deze. Ik vraag me dus hardop af in hoeverre deze man bewust was van zijn daad.
Hoe dan ook, dit is in- en -intriest. En net zo goed als voor de nabestaanden van die 149 anderen, is dit ook heel erg triest voor de nabestaanden van Andreas Lubitz.
LadyMadonna schreef:KoudbloedKim schreef:Omdat anders het vliegtuig niet naar beneden zou zijn gestort denk ik.
Dat weet je toch niet? Alle technische info staat in de flight data recorder