Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:NatasjavE schreef:Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.
je bedoelt psychose
NatasjavE schreef:Citaat:..
Mensen met schizofrenie hebben voor kortere of langere tijd inderdaad last van psychoses.
Je kan met 1 episode uiteraard niet met zekerheid zeggen schizofrenie. Maar ik weet ook niet of hij daar mee bekend was.
Susannah92 schreef:Zwager (werkt met mensen met psychische stoornissen e.d.) zei dat hij te rustig was voor een psychose...
_Tristan schreef:Of het een psychose was of niet, het was in mijn ogen duidelijk dat deze jongen geen kwade bedoelingen had. Ik hoop serieus niet dat ze hem te zwaar gaan straffen maar dat hij gewoon hulp krijgt.
_Tristan schreef:Of het een psychose was of niet, het was in mijn ogen duidelijk dat deze jongen geen kwade bedoelingen had. Ik hoop serieus dat ze hem niet te zwaar gaan straffen (celstraf ed ) maar dat hij gewoon hulp krijgt.
Romyv schreef:Dit is natuurlijk complete onzin, op basis van een filmpje iemand diagnosticeren zonder kennis ervan!