De heer Wilders en zijn uitspraken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:25

fransje23 schreef:
Zal het dan toch niet zo storm lopen met moslim die ons land overnemen?

:Y) :+
Neuh... Denk dat het wel losloopt :+

@huppelz; ex-aanhangers van een groep zijn meestal niet de meest objectieve getuigen, dat moge duidelijk zijn.

En waarom ergens de islam introduceren? Ik denk omdat die mensen, net als christenen, oprecht geloven dat wat zij in huis hebben een goed idee zou zijn voor de mensen om hen heen.

Geerke, ik zou zeggen: succes! :D

huppelz

Re: De heer Wilders en zijn uitspraken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:31

en het is aan ons om te onderzoeken of dat zo is.

Eigenlijk denken we beter na over wie we persoonlijk in huis halen dan over wie we de boventoon laten voeren over het landelijk beleid ;)

Ow en Geerke misschien is het juist handig om te schermen met wat je in NL gewend bent dan aan immigratiepolitiek :P

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:31

Ik geloof dat ik je even niet begrijp.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:41

russel schreef:
Of gebruikt om een groot drugstransport te financieren, dure buitenlandse reisjes, smeergeld of betaling van huurmoordenaars, we praten dan niet over een paar slordige duizendjes maar een of meer extra nulletjes erbij....daar ziet de staatskas niets van terug....juist die heren weten de fiscus om de tuin te leiden...bij huiszoeking vind je niet snel geld of drugs, die worden elders " bewaard " op de bank staat amper wat,, maar op buitenlandse banken des te meer.....

Vandaar de plukze wetgeving, als je tegen de lamp loopt, bewezen dat je je verrijkt uit criminaliteit verlies je al je vermogen...

Drugstransporten, smeergeld en betaling van huurmoordenaars wordt toch geen BTW over gerekend met een bonnetje, dus dat had toch geen inkomsten geweest voor de belastingmaffia. Dure buitenlandse reisjes wordt wel BTW over betaald, dus komt er toch nog wat binnen.

Witwassen is niks anders dan van zwart geld wit geld maken, dus van niet bestaand geld, wel bestaand geld.

Zodra het wit is eet de belastingruif gewoon weer fijn mee hoor :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:51

huppelz schreef:
En gelukkig staan de christenen, homo's, Joden etc nog niet op hun persoonlijke verlanglijstje hoewel hun koran beweert dat dat zeker de vijanden zijn?

Past denk ik ook binnen de tijd waarin de koran ooit geschreven is.
Er zijn vele oorlogen gevoerd tussen christen en moslims om het beloofde land.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:58

Electra63 schreef:
haha, ik wil sommige mensen ook niet zien :D . Geldt uitzetting van lui en asociaal volk alleen voor "buitenlanders" of ook voor de blanke Nederlander? ;) Of echt alleen tot de 6e generatie? Dus als je voorouders ongeveer vanaf 1900 hier in Nederland wonen, dan ben je wel Nederlander, begrijp ik? ;)

Ik heb het dus bewust óók over de blanke Nederlander, vandaar mijn '6e generatie', of 10e, of of...

Denk zelf dat wanneer wilders het voor het zeggen had, al het 'krapuul' over de grens werd gezet, of ze hier al sinds 1600 zitten of pas sinds 2008.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:00

volgens mij hebben ze daar nu nog ruzie om?Het beloofde land?

Het zal je ook maar gebeuren....komt er ineens een stel joden je land binnen,die beweren dat er in een een of ander dik boek staat dat ze daar mogen komen wonen.Palestina...
Wat dat betreft ben ik het NIET met Wilders eens.Hij is voor Israel.Ik niet.

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:01

wat ik bedoel te zeggen is dat het niet 'om het even' is.
Normaal gesproken ben je baas in eigen huis en je mijdt als het goed is mensen die je zelf als dief beschouwd, leugenaar, etc
Als norm geldt bijv. dat je je huis bijhoud en je straatje schoonveegt min of meer.
In Istanbul is dat bijv. heel anders.........kennelijk is daar de norm dat je huis spik en span is maar voor de rest alles de straat ingesmeten word.

Bij het kiezen van een volksvertegenwoordiging kunnen er ook verstrekkende gevolgen zijn.

Mensen die stemmen op een moslimpartij zullen mogelijk een ideologie aanhangen waarvan ze de uitkomst niet kunnen overzien wellicht?

En zoals al gezegd: voor bijna alles is wel wat te zeggen.
En of er nou gesteld word dat ex moslims wel of niet objectief zijn: het gaat niet om een mening.
Eigenlijk laten ze zien: dit is wat er staat en hele volksstammen leven ernaar.

Het is natuurlijk wel van essentieel belang dat mensen zich dan goed verdiepen in de materie die opeens op tafel ligt en 'van den vreemde' komt.

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:01

fransje het is nog vandaag de dag hetzelfde

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:03

@ Electra Ik dacht even iets terug te lezen dat je klaar was en met mij niet meer wilde discussieren?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:03

huppelz schreef:
fransje het is nog vandaag de dag hetzelfde

Ja dat is waar, helaas....

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:07

huppelz schreef:
Bij het kiezen van een volksvertegenwoordiging kunnen er ook verstrekkende gevolgen zijn.

Mensen die stemmen op een moslimpartij zullen mogelijk een ideologie aanhangen waarvan ze de uitkomst niet kunnen overzien wellicht?

Wellicht maar dat gevoel heb ik bijvoorbeeld bij de PVV.

Stel dat die ooit werkelijk de grootste partij worden dan ben ik ook bang voor de gevolgen, nationaal maar ook metname internationaal.

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:09

Geerke de Joden hebben dat land gekregen, maar als jij straks president bent van Frankrijk kan jouw villa er ook nog wel bij zodat je alle tijd hebt om te bemiddelen :D
Hoewel, het gezegde is natuurlijk: leven als god in Frankrijk en niet ..........leven als god in de gaza hmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:09

Ceriadwen schreef:
russel schreef:
Of gebruikt om een groot drugstransport te financieren, dure buitenlandse reisjes, smeergeld of betaling van huurmoordenaars, we praten dan niet over een paar slordige duizendjes maar een of meer extra nulletjes erbij....daar ziet de staatskas niets van terug....juist die heren weten de fiscus om de tuin te leiden...bij huiszoeking vind je niet snel geld of drugs, die worden elders " bewaard " op de bank staat amper wat,, maar op buitenlandse banken des te meer.....

Vandaar de plukze wetgeving, als je tegen de lamp loopt, bewezen dat je je verrijkt uit criminaliteit verlies je al je vermogen...

Drugstransporten, smeergeld en betaling van huurmoordenaars wordt toch geen BTW over gerekend met een bonnetje, dus dat had toch geen inkomsten geweest voor de belastingmaffia. Dure buitenlandse reisjes wordt wel BTW over betaald, dus komt er toch nog wat binnen.

Witwassen is niks anders dan van zwart geld wit geld maken, dus van niet bestaand geld, wel bestaand geld.

Zodra het wit is eet de belastingruif gewoon weer fijn mee hoor :)

Jij zegt dat de staat beter wordt van witgewassen geld. Dat geld beland niet allemaal in omloop zoals jij en ik, dat is wat ik bedoel. Dat zogenaamde niet bestaande geld verdwijnt ook in kanalen waar vader staat niets beter van wordt.

En die dure buitenlandse reisjes, denk jij nu echt dat ze bij sunweb bestellen? Die gaan op een dure jacht ergens feestvieren van een maatje crimineel....misschien wel met privejet. Dat is een andere wereld, niet de wereld van het plebs zoals jij en ik....ff een lijntje coke voor heel de boot, dure champagne, dure prutsmuts.en etc....

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:11

huppelz schreef:
Geerke de Joden hebben dat land gekregen, maar als jij straks president bent van Frankrijk kan jouw villa er ook nog wel bij zodat je alle tijd hebt om te bemiddelen :D
Hoewel, het gezegde is natuurlijk: leven als god in Frankrijk en niet ..........leven als god in de gaza hmmm

Bedenk nu...misschien is Frankijk wel het beloofde land...
Sjips meer dan duizend jaar oorlog om het verkeerde land :Y) :D :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:13

huppelz schreef:

neee...teveel stenen in de Gaza :+

:') frankrijk het beloofde land.Volgens mij zijn die fransen nu al niet blij met al die ''toeristen''
Maar goed...wij vernielen niets :+

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:16

ja dat zou ook zomaar kunnen fransje.
Maar welke geest gaat er uit de fles komen eh, dat weet nog niemand.

Nog gekker, die geest uit de fles zou opeens uit totaal onverwachte hoek kunnen komen ook nog.
Recent is er bijv. een wet aangenomen dat de politie zonder tussenkomst van een rechtbank je huis binnen mag dringen op verdenking van iets...
Het enige dat men dan niet mag doen is je muren eruit breken.

Eh ja Fransje misschien ging het over het verkeerde land :P die ellendige kolonies ook!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:21

yentl2010 schreef:
@ Electra Ik dacht even iets terug te lezen dat je klaar was en met mij niet meer wilde discussieren?

Zeker, maar soms kan ik het niet laten om te reageren :D ;). Zeker als er onzin wordt verkocht ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:25

xSlvna schreef:
Electra63 schreef:
haha, ik wil sommige mensen ook niet zien :D . Geldt uitzetting van lui en asociaal volk alleen voor "buitenlanders" of ook voor de blanke Nederlander? ;) Of echt alleen tot de 6e generatie? Dus als je voorouders ongeveer vanaf 1900 hier in Nederland wonen, dan ben je wel Nederlander, begrijp ik? ;)

Ik heb het dus bewust óók over de blanke Nederlander, vandaar mijn '6e generatie', of 10e, of of...

Denk zelf dat wanneer wilders het voor het zeggen had, al het 'krapuul' over de grens werd gezet, of ze hier al sinds 1600 zitten of pas sinds 2008.

Het bewijs, dat Geertje onzin banketstaaf. Immers waar zet je dan die blanke Nederlander over de grens? Dat is toch geen oplossing? Ik wil ook het liefst dat alle moordenaars en verkrachters op een onbewoond eiland worden gedumpt, maar helaas, dat kan niet. Ik verwacht van een politieke partij oplossingen of maatregelen die haalbaar zijn. Dat er water bij de wijn moet, dat kan niet anders in Nederland met een meerpartijenstelsel, maar een deel moet haalbaar zijn. Krapuul de grens over zetten die de Nederlandse nationaliteit hebben, dan kan niet. Dus dat moet je niet als oplossing bieden.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:36

Nee, daarom zegt die enkel de buitenlanders de grens over (of gewoon niet meer naar binnen, voorkomen is beter dan genezen). De asociale Nederlanders 'kun je niet opruimen', de Marokkanen wel.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:39

xSlvna schreef:
Nee, daarom zegt die enkel de buitenlanders de grens over (of gewoon niet meer naar binnen, voorkomen is beter dan genezen). De asociale Nederlanders 'kun je niet opruimen', de Marokkanen wel.

Maar die 3e of zelfs 4e generatie heeft de Nederlandse nationaliteit. Op welke basis gooi jij hem er dan uit? Op basis van zijn naam? Op basis van zijn kleurtje? Dat heet dus discriminatie en is bij wet verboden. Dat kan niet.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:40

Nee het kán en mag inderdaad niet, zou alleen fijn zijn als het wel gewoon mocht :+

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:40

Electra63 schreef:
Ik wil ook het liefst dat alle moordenaars en verkrachters op een onbewoond eiland worden gedumpt, maar helaas, dat kan niet.

De Engelsen flikten het anders wel in Australië? :P

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:43

Ja en tegenwoordig kun je beter in Australië wonen dan in Engeland :))

Ik vind het op zich geen slecht plan om criminele buitenlanders het land uit te gooien en niet meer binnen te laten. Dit geldt dan natuurlijk niet voor de "buitenlanders" die eigenlijk al Nederlander zijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:47

xSlvna schreef:
Nee het kán en mag inderdaad niet, zou alleen fijn zijn als het wel gewoon mocht :+

Dus wat is dan het nut om dit te roepen? Geert is volksvertegenwoordiger, daar wordt hij voor betaald. Ik verwacht van een politicus serieuze oplossingen, geen populistisch geneuzel. Dat staat mij zo tegen aan de PVV. Van alles roepen, maar straks, als men ooit een meerderheid heeft of moet mee gaan regeren, dan zal blijken wat de PVV kan waarmaken. Ik denk, dat het grootste deel van de beloftes niet waargemaakt kan worden, door allerlei bestaande (internationale) wetten, verdragen en afspraken.