2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:34

verootjoo schreef:
20.35 In het Kelmonderbos in Beek wordt zondag een zoekactie gehouden door vrijwilligers, meldt L1. Aanleiding voor de actie is de vondst van een schepje en een doek. Volgens de initiatiefnemer van de zoekactie is er geen concrete aanleiding om te denken dat het schepje van de vermiste jongens is. "Het is meer een gevoel dat we hebben. En we vinden dat we alles moeten doen om hen te vinden, al is de kans nog zo klein", zegt hij.

Wie weet zijn ze daar

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:41

2 en een half uur tussen rhenen en leersum. Vreemd.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:44

Lauren_ schreef:
2 en een half uur tussen rhenen en leersum. Vreemd.

Daar zat ik ook al naar te kijken... wat heeft hij al die tijd daar gedaan?

kimberley12

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:46

Wie weet al die tijd rondgereden, met de gedachten hoe te handelen, wat ga ik doen? Iets plannen? Dat zullen we nooit te weten komen, zal altijd gissen blijven..

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:49

tijdstip van overlijden wordt ook niet vermeld dus tussen Leersum en vindplaats kan ook nog een flink tijdsgat zitten

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 23:15

Tijdstip van overlijden kan je toch nooit exact op het uur weten. Ook niet na sectie. Tijdstip van vinden is 8 uur in de ochtend.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 23:34

Zijn er hier nog mensen die morgen gaan? Ik en nog een andere bokker willen eigenlijk graag een steentje bijdragen en mee gaan met de zoektocht. We zitten alleen met t vervoer...we wilden met t ov gaan maar uiteraard rijdt de bus die we moeten hebben niet op zondag en is t niet mogelijk om dichtbij de startlocatie te komen...

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:16

Ik ben de andere bokker en na lang zoeken is er helaas ook geen andere optie..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 08:49

Om 11 uur gaan we zoeken in het kelmonderbos.... Is maar heel klein maar dan kan die wel afgestreept worden. Je weet gewoon niet meer waar je moet gaan zoeken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 09:19

chocobroodje schreef:
Om 11 uur gaan we zoeken in het kelmonderbos.... Is maar heel klein maar dan kan die wel afgestreept worden. Je weet gewoon niet meer waar je moet gaan zoeken.

Nee, erg he. In al die tussentijd kan hij wel in heel NL geweest zijn :\ ik denk eigenlijk dat hij ze helemaal niet op een voor de hand liggende plek verstopt heeft. Zijn telefoon stond uit tussen neerbeek en rhenen...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 09:27

Toch als je erover nadenkt lijkt het steeds minder een "wanhoopsdaad" en steeds meer een gecalculeerd iets. Waarom anders steeds de telefoon uitzetten... En waarom dan niet de kinderen vindbaar achterlaten.. De ultieme straf voor een ouder is niet weten waar je kinderen zijn.... Ik ben bang dat daar wel eens de clou kan zitten.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 09:29

Ja dat is het allerergste, zolang ze niet gevonden zijn blijf je de rest van je leven hoop houden dat ze ergens opduiken en heb je niks om het af te sluiten zoals bv met een begrafenis.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:00

Wat ik mij afvraag he..als je netwerk wegvalt in het bos bv (heb ik weleens last van) zou dan het gps nog wel werken? Stel dat dat niet het geval is..dan valt er ook al makkelijker te zoeken ivm dat laatste stuk.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:06

chocobroodje schreef:
Toch als je erover nadenkt lijkt het steeds minder een "wanhoopsdaad" en steeds meer een gecalculeerd iets. Waarom anders steeds de telefoon uitzetten... En waarom dan niet de kinderen vindbaar achterlaten.. De ultieme straf voor een ouder is niet weten waar je kinderen zijn.... Ik ben bang dat daar wel eens de clou kan zitten.

Vreselijk, ook wat hij zijn eigen ouders daarmee aandoet. Onvoorstelbaar hoe sommige mensen in elkaar zitten.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:10

Als ik midden in de boesboes rij/loop whatever heb ik ook geen bereik met mijn telefoon.

Ik hoop nog steeds dat ze ook niet in het Kelmonderbos gevonden worden, niet leuk voor moeder en nabestaanden maar ergens blijf ik toch die hoop houden dat ze gewoon ergens onder gebracht zijn of hij ze met zijn geld ergens achter gelaten heeft op een verlaten plek.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:11

zitten er eigenlijk geen campings in de omgeving van de routes?? misschien idee om ook die af te zoeken voor t zelfde geld zitten ze opgesloten in een huisje...
ik blijf hoop houden dat je jongetjes levend gevonden worden...al is dood volgens mij ook niet erg dan kan je t in ieder geval een plekkie geven maar zo dagen leven in de wanhoop en t verdriet dat je niet weet waar je kids zijn

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:11

Tussen [plaatsnaam] en Rhenen heeft ie 2,5uur gereden :O Sorry hoor, maar das 20 minuten rijden.. Hmm, echt veel te lang dus.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:14

Cowgirl er zijn meer (teveel) van dat soort gaten... Dat maakt het zoeken ook zo vreselijk moeilijk..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:17

chocobroodje schreef:
Cowgirl er zijn meer (teveel) van dat soort gaten... Dat maakt het zoeken ook zo vreselijk moeilijk..

Ja inderdaad.. Nja het lijkt mij dat hij in het bos geen verbinding zal hebben.. Dus dan zal hij in die gaten wel in bossen zijn geweest naar mijn idee.

Wordt er ook gezocht in de Rijn?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:17

Ik denk serieus dat hij dit expres zo gedaan heeft zodat zijn kinderen dus niet gevonden kunnen worden en dus echt de politie op een doodspoor te laten lijden en geen vondst kan doen.

Of hij zelf is aan het twijfelen geweest over zelfdoding.

Langs de oevers en dus ook de Rijn hebben ze een zoekactie gedaan maar niks kunnen vinden. Maar ik begreep van iemand hier uit het topic dat de stroming in de Rijn nogal snel gaat.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 12-05-13 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:18

Hopelijk zijn die beelden snel bruikbaar zodat ze kunnen zien of de kinderen bijvoorbeeld in Rhenen nog in de auto zaten, of in [plaatsnaam]. Dat zou mooi zijn (als ze er in [plaatsnaam] nog in zaten) dan wordt het zoekgebied een heel stuk kleiner.. Al zou dat niet veel goeds voor de jongens betekenen. :(

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:19

Nou je kan idd overal gaan zoeken..je zit daar ook zo in Duitsland, Kleve etc..
Heb nog niet gelezen ergens dat de jongens nog in de auto zaten bij Rhenen?

Succes straks Chocobroodje..

edit: lees net je post..dat zou idd mooi zijn.
Laatst bijgewerkt door Amy77 op 12-05-13 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:19

Dat is 1 van de vragen denk ik, valt het signaal weg of is de telefoon uit? In een bos alla bunderbos of kelmonderbos heb je bijna overal gewoon bereik bv.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:20

XFiemoX schreef:
Ik denk serieus dat hij dit expres zo gedaan heeft zodat zijn kinderen dus niet gevonden kunnen worden en dus echt de politie op een doodspoor te laten lijden en geen vondst kan doen.

Of hij zelf is aan het twijfelen geweest over zelfdoding.

Langs de oevers en dus ook de Rijn hebben ze een zoekactie gedaan maar niks kunnen vinden.

Ja, dat laatste wat jij zegt kan prima inderdaad. Ik woon in [plaatsnaam] en daar is onwijs veel bos, niet te geloven.

Ik vraag me af of ze geen straten waar hij gereden heeft kunnen zien.. Dat zou het 100x makkelijker maken.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 10:20

Ikzelf zie er de logica niet zo van in dat ie met zijn kinderen midden in de nacht heeft rond gereden. En ze dus wel ergens achter gelaten of onder gebracht heeft en dan kom je uit naar Limburg.