Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:We hadden ook gewoon zelfstandig moeten blijven, geen Euro en geen Europese unie.
Jans schreef:Ik snap jouw post niet Ceasario? Wat heeft dat dan weer met de politiek te maken?
Jans schreef:Het zal dan wel aan mij liggen maar er gaat bij mij echt geen lampje branden in de combinatie Edward Gal, Paul Potts en de relatie tot de Nederlandse economie en politiek
Barbabientje schreef:Ik ben het inderdaad eens met een aantal standpunten van de VVD, uiteraard niet allemaal maar grootste gedeelte wel!
Ben het vooral eens met het feit dat ze criminaliteit harder aan willen pakken..
Zorg is en blijft een lastige kwestie, vooral omdat ik er zelf in werk en wee hoe zwaar sommige mensen het soms hebben! Ook hier geldt, sommige dingen ben ik het mee eens, maar lang niet allemaal...
manonetjuh schreef:Voor mijn idee en gevoel is het een van de weinige partijen die goed economisch/zakelijk handelt en ik denk dat we dat juist in deze tijden van crisis nodig hebben.
manonetjuh schreef:Voor mijn idee en gevoel is het een van de weinige partijen die goed economisch/zakelijk handelt en ik denk dat we dat juist in deze tijden van crisis nodig hebben.
Naath86 schreef:Maar als je in de zorg werkt dan zijn de standpunten over de zorg toch het belangrijkste voor jouw? Dat is je baan en toekomst!!
Shadow0 schreef:Wanted2003 schreef:Je weet dat juist de VVD zojuist verregaande steun aan het ESM heeft toegezegd?Ben het volledig eens met het standpunt dat de hulp aan de Grieken voor nu genoeg is geweest.
Rinske schreef:Wanted2003: heb je je wel verdiept in wat het ESM is waarvoor Rutte heeft getekend? Er kan nu namelijk géén nee meer gezegd worden. Dat is het hele punt. Rutte kan wel roepen "géén geld meer naar Griekenland (of een van de andere knoflooklanden), maar hij heeft zelf getekend voor onvoorwaardelijke steun in een contract waar géén nee tegen gezegd kan worden door Nederland. Het ESM kan niét aangeklaagd worden als er wanprestaties geleverd zijn/worden. ESM kan binnen een aantal dagen geld eisen van een land: ESM bepaalt hoeveel.
Dat heeft Rutte op zijn kerfstok, het verkopen van NL aan het ESM, zonder dat daar iets tegen gedaan kan worden. Blanco cheques weggeven....