Boras schreef:IDe betrokken politici proberen af te schieten op waarop ze hebben toegegeven vind ik veel makkelijker dan een akkoord tot stand te brengen.
Dan wordt die democratie net een mooie film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:IDe betrokken politici proberen af te schieten op waarop ze hebben toegegeven vind ik veel makkelijker dan een akkoord tot stand te brengen.
NatasjavE schreef:Electra63 schreef:Ik heb begrepen, dat hij zijn pijlen op de USA richt? Lekker rustig, ik hoop wel dat hij zijn partijleden meeneemt en niet achterlaat bij ons.
Ik vind het wel jammer, dat ik het niet echt heb kunnen volgen.
De bewaking mag hij zelfs met korting overnemen van me...
Electra63 schreef:De stukjes die ik ervan heb gezien, heb ik i.i.g. de woorden, moslims, islam enz. niet (meer) gehoord, dat is voor het eerst in jaren. Wilders is wel 360 graden gedraaid.
Lovely schreef:Electra63 schreef:De stukjes die ik ervan heb gezien, heb ik i.i.g. de woorden, moslims, islam enz. niet (meer) gehoord, dat is voor het eerst in jaren. Wilders is wel 360 graden gedraaid.
Hij vond het nodig om in de microfoon te roepen dat de AOW leeftijd op 65 moest blijven. Het is echt een vorm van afbraakpolitiek en dat is jammer (understatement).
Lovely schreef:Yep, dat was zijn eerste concessie bij de formatie. We kunnen wel concluderen dat hij helemaal niks nuttigs ingebracht heeft in al die tijd. Het is ook heel kwalijk dat een zo'n figuur zoveel macht en ruimte heeft gekregen, ik hoop dat dit nooit meer gebeurt.
Electra63 schreef:Lovely schreef:Yep, dat was zijn eerste concessie bij de formatie. We kunnen wel concluderen dat hij helemaal niks nuttigs ingebracht heeft in al die tijd. Het is ook heel kwalijk dat een zo'n figuur zoveel macht en ruimte heeft gekregen, ik hoop dat dit nooit meer gebeurt.
Ik vind het nog erger, dat partijgenoten, zonder een noemenswaardige bijdrage, straks wachtgeld vangen.
Electra63 schreef:Lovely schreef:Yep, dat was zijn eerste concessie bij de formatie. We kunnen wel concluderen dat hij helemaal niks nuttigs ingebracht heeft in al die tijd. Het is ook heel kwalijk dat een zo'n figuur zoveel macht en ruimte heeft gekregen, ik hoop dat dit nooit meer gebeurt.
Ik vind het nog erger, dat partijgenoten, zonder een noemenswaardige bijdrage, straks wachtgeld vangen.
NatasjavE schreef:Lovely schreef:Misschien kan dat geld opgehaald worden bij de mensen die er zo nodig op moesten stemmen?
Helaas, helaas. er is gestemd met het rode potlood. Met behulp van de stemcomputer was het nog wel te achterhalen geweest waar de rekening naar toe kan.
Heino schreef:griebels schreef:Zelfde als dat andere partijen ook zaken hebben die mijn niet aanstaan, staat PVV's beleid mbt moslims mij niet aan. Sterker nog, ik walg ervan...
Maar daar laat ik hetgeen ik wel achter sta niet voor vallen.. Dus stem ik toch PVV...
Maar je gedoogt het wel met je stem. Door je stem aan de PVV te geven zeg je "ik sta achter jullie en de punten waar ik het niet mee eens ben, zijn voor mij geen struikelblok"
Lovely schreef:Volendam, Almere, Limburg en nog hier en daar. In de grote steden viel het volgens mij wel mee. In de wijk waar ik woon hadden ze niet veel stemmen, gozzedank.
Gohya, je mag ook aan een goed doel schenken, maar er is dan geen spijtoptantenregeling meer mogelijk.