Ulissa schreef:Het lijkt er meer op dat ze er allemaal inzitten !!
Wordt eens wakker
Nou begin jij dan maar op te noemen, en geen Belgen want daar had ik het niet over
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gummie schreef:Mijn maag draait een beetje om als iemand het heeft over dat Robert M. wordt "opgeofferd".
Een man die zoveel kinderen misbruikt heeft, zoveel video's en foto's bezat, en zoveel connecties heeft in het pedocircuit, is geen kleine vis en zal veroordeeld worden voor de daden die hij heeft gepleegd.
Ik vind het niet de tijd, noch de plaats om zijn rol in het geheel te bagatelisseren, of hem voor te stellen als zijnde een soort van loopjongen die ondergeschikt is in een groter geheel.
En ja, ik hoop dat alle misbruikers ontmaskerd worden, en veroordeeld. Dat dat nog niet gebeurd is, of om welke reden dan ook niet gaat gebeuren, doet niets af aan de daden van Robert M.! Mag toch hopen dat iedereen het daarmee eens is!
Ulissa schreef:Je moet wel Europees gaan denken
Ulissa schreef:gummie schreef:Mijn maag draait een beetje om als iemand het heeft over dat Robert M. wordt "opgeofferd".
Een man die zoveel kinderen misbruikt heeft, zoveel video's en foto's bezat, en zoveel connecties heeft in het pedocircuit, is geen kleine vis en zal veroordeeld worden voor de daden die hij heeft gepleegd.
Ik vind het niet de tijd, noch de plaats om zijn rol in het geheel te bagatelisseren, of hem voor te stellen als zijnde een soort van loopjongen die ondergeschikt is in een groter geheel.
En ja, ik hoop dat alle misbruikers ontmaskerd worden, en veroordeeld. Dat dat nog niet gebeurd is, of om welke reden dan ook niet gaat gebeuren, doet niets af aan de daden van Robert M.! Mag toch hopen dat iedereen het daarmee eens is!
Pfff.... het is een loopjongen van het grotere geheel.!!
Hoe wil je ze ontmaskeren als Justitie zelf de dader is.
sarabande schreef:Ulissa schreef:Je moet wel Europees gaan denken
Je moet je moet....., dit zijn wereldwijde netwerken en jouw voortdurende insinuaties naar de, hier Nederlandse, justitie en rechters zijn zo langzamerhand smaad, je hebt helemaal geen voorbeelden
Vanavond Van der Goot bij P&W, hij blijft toch een ongemakkelijke manier hebben om goed te praten hoe ver ze gaan in de verdediging. Ook geen antwoord op de emotionele vraag van de zanger van Blof, wel klagen over de bedreigingen die ze krijgen.
Maar hij verliest iets uit het oog, zij kiezen ervoor, de kinderen en hun ouders niet voor het leed dat hen aangedaan is
sarabande schreef:Maar hij verliest iets uit het oog, zij kiezen ervoor, de kinderen en hun ouders niet voor het leed dat hen aangedaan is
sarabande schreef:sallandval schreef:volgens mij kiest niemand voor een dwangmatig leven hoor
Ga dan in een bejaardenhuis werken en niet op plekken waar je constant in opwinding bent. Daarbij heeft, zo blijkt intussen, hij alles wel heel weloverwogen gedaan. Dat is een duidelijke keuze.