Oke fijn, leuk Dan ga ik me zeker inschrijven *Stiekem ook wat in het HK-topic rondgestruind en de reacties vond ik al erg leuk*
Polivy
Geplaatst: 02-02-12 11:15
Inderdaad. Dus gewoon aanmelden en dan krijg je vanzelf een mailtje waarin gevraagd wordt om toestemming van je ouders. Enige restrictie is wel dat je een soldaat van je eigen geslacht krijgt
Nog even voor de zekerheid: Besef je wel: dit is geen penpal site. Dus het kan zijn dat je soldaat nooit of zelden reageert. Dan is het belangrijk om wel gewoon te blijven schrijven
Echt super dat je dit wil doen. Het wordt echt heel erg gewaardeerd door de soldaten
Hier ben ik me zeker van bewust, heb al 2 weken terug hier veel over gelezen, en ik begrijp volkomen dat het voorkomt dat er niet of weinig antwoord komt, ze zijn tenslotte druk bezig daarzo
Niet opgeven hoor! Ik heb ook al een tijd niets gehoord, maar hij zal wel druk zijn
jamiroquai
Geplaatst: 02-02-12 18:38
Gewoon stug doorgaan. Kijk maar eens bij de quotes in het huiskamertopic, een van de laatste 10 pagina's. Dan weet je waar je het voor doet!
Een maand is niet zo lang, een missie kan lang duren.
En anders: shoppen bij Any Soldier!
Miss_Arie
Geplaatst: 02-02-12 18:41
jamiroquai schreef:
Gewoon stug doorgaan. Kijk maar eens bij de quotes in het huiskamertopic, een van de laatste 10 pagina's. Dan weet je waar je het voor doet!
Een maand is niet zo lang, een missie kan lang duren.
En anders: shoppen bij Any Soldier!
pagina 448 staan die van mij
jamiroquai
Geplaatst: 02-02-12 20:38
Die bedoelde ik!
Mizora
Geplaatst: 24-02-12 23:49
Ik heb me ook aangemeld, aan het begin van het topic er wel eens naar gekeken maar niet gedaan, nu heb ik er voor gekozen het wel te doen. Pakketten ben ik niet van plan te doen (maar misschien veranderd dat nog) maar brieven wil ik best proberen. En e-mailen lijkt me gewoon tof. Wel een beetje zenuwachtig, maar goed, dat is altijd zo met nieuwe contacten. Ik ben ook echt nieuwsgierig wat voor soldaat ik aangewezen krijg. Hopelijk tussen de 20-30 jaar, dierenliefhebber, geen of weinig familie. Maar goed, ik wil iedereen helpen.
Verwacht niet meteen reactie terug van je soldaat, maar blijf wel schrijven. Velen van ons hebben een SilentSoldier. Ik ben ook nieuwsgierig naar wat voor een je krijgt! Hopelijk eentje die in ieder geval een beetje bij je past, al is het altijd afwachten natuurlijk
Zo weinig maar? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zelfs in Nederland moet nadenken hoe ik een brief verstuur. Normaal haal ik bij mijn ouders een postzegel en doe het zo, maar waar en wat voor postzegels ik zou moeten halen weet ik eigenlijk niet. Ik lees wel overal op dat forum dat ze heel graag inderdaad die kaartjes ontvangen. Hebben jullie bij van de SilentSoldiers nog niet één mail ontvangen? Dat lijkt me namelijk het meest lastig. Komen ze dan wel zeker weten aan?
Je kan bij het postkantoor of andere dingen waar ze zoiets verkopen een 'wereldpostzegel' halen, dus voor buiten EU, 90 cent naar mijn weten zoiets. Albert Heijn verkoopt ook vaak postzegels, en de bruna
Mails komen zeker weten aan en de kaarten ook, als het goed is is alle informatie up to date die je via de mail krijgt een paar dagen nadat je je hebt aangemeld! Ik heb van mijn SS wel een mail gehad, dat ze het fijn vind maar dat ze het wel heel druk heeft. Met de andere heb ik redelijk actief contact, en ik heb hem ook op facebook
Als je je brief of kaart ophet postkantoor geeft, plakken zij de zegel en de priority zegel, dan gaat-ie sneller door de douane. Anders moet je speciale wereldzegels kopen.