jus schreef:palinglcw schreef:ik ben tegen stierenvechten en daarbij de stieren zijn al zwaar verzwakt voordat ze uberhaupt die ring ingaan door de slechte voeding en het vele zout dat ze geven van mij part mogen ze het per direct afschaffen.
mensen die vinden dat stieren gevechten er horen zijn mogen ze van mijn part paar klappen laten geven door een zwaargewicht k1 fighter.
Ik ben geen voorstander van stierenvechten maar wat je hier beweerd is gelogen voor een stierenfokker is het namelijk belangrijk dat zijn stieren een goed gevecht geven anders verkoopt hij niet meer. Dus verzwakte stieren met slecht voer , drugs en zout is een fabel.
Niemand hier is voor stierenvechten en martelen van dieren geen dingen verzinnen aub.
Paar paginas terug heb ik een videoclip van madonna geplaatst hier nog 1 van Shakira met stierenvechters erin.
het is helaas geen fabel dat ze ze verzwakken ik ken mensen die in de slacht werken en die zeggen ook een stier op volle kracht in zijn leven op goed voer is bijna niet dood te krijgen zeker niet met een paar van die spiezen die moet je echt gericht doden door denk beeldig een kruis tussen ogen en hoorn te maken en vervolgens af te knallen.