Urielle schreef:Alet74 schreef:Ik zou het prettig vinden wanneer de mensen die er schijnbaar moeite mee hebben dat anderen hun kind(eren) naar de opvang brengen, dit iets anders zouden formuleren. Ook als je zegt dat je er niets van zegt, zo zeg je voor mijn gevoel (let wel: gevoel) genoeg.
Op mijn beurt zou ik het prettig vinden als huismoeders niet beschouwd worden als een soort afgestompte profiterende huissloofjes die alleen nog maar in titidadataal kunnen spreken over Plop en TeletubbiesMaar dat blijkt ook moeilijk te liggen
Dat zou ik als huismoeder ook niet prettig vinden. Maar daar heb ik het verder dan ook niet over

!" om vervolgens heel hard weg te rennen, omdat hij zo graag nog langer wil blijven. Hij heeft er een heleboel vriendjes, en vertelt onderweg in de auto of thuis aan tafel nog geregeld over al zijn avonturen. Wel heb ik hierbij bewust gekozen voor een zeer kleinschalig KDV met max. 12 kinderen per dag met 3 leidsters (Deze rouleren nooit, en zijn altijd dezelfde). Ik voel me dan ook totaal niet bezwaard om hem weg te brengen, wetende dat eigenlijk alle kinderen zich daar prima vermaken.
.
.
) en ik was als ik thuiskwam gewoon ook echt te moe om nog aandacht aan haar te geven of ik wou alle negatieve energie ff afreageren bij de paarden (klinkt een beetje raar, maar ik bedoel de afleiding, en de energie in het rijden stoppen). Door alle vermoeidheid en stress wilde de BV natuurlijk helemaal niet meer. Ik ben dus blij dat ik iig het eerste half jaar thuis ben gebleven en toen nog even heb kunnen overbruggen met een melkvoorraad uit de vriezer.