Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:FaberSmid schreef:persoonlijk aanvallend schrijven is niet nodig als men inhoudelijk kan schrijven.
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. In mijn ogen gebruiken alleen mensen die inhoudelijk geen argumenten meer hebben dergelijke verbaal geweld.
Tot op het bot kwetsen van iemand die een geloof aanhangt. Nou dan heb je het gemaakt in de wereld hoor, petje af!
Electra63 schreef:Fabersmid, ik ben het helemaal met je eens.
Dat bedoel ik dus met mensen in hun waarde laten.
Wat maakt het uit of TS een hoofddoekje draagt? Als zij zich daar prettig in voelt, prima toch.
Zulke discussies waren er een tijdje terug ook op bokt, het hoofddoekjes-topic.
Al verf je je haar paars, zit je onder de tatoes en/of piercings, draag je minirok of rok tot op je enkels.
Een petje of een hoofddoek, laat iedereen toch zelf weten wat ze doen.
FaberSmid schreef:Excuses maar meneer janderegelaar, gaat u hier niet te ver? Als ik ts was zou mijn antwoord u ook niet tevreden stellen. Zou u mijn reactie net zo onaangenaam bevinden, als uw eigen schrijfwijze nu. Zou mij vast en zeker dan ook een ban kosten, zou de maand die ik nog te goed heb, maar al te graag willen schenken.
De wijze waarop ts nu persoonlijk wordt aangevallen, laat de westerse beschaafdheid zien?
Electra63 schreef:Dat ben ik met je eens.
Maar zeg nu eens, wat je er van vindt dat Janderegelaar TS aanvalt over haar profiel met een hoofddoekje?
MISTRAL94 schreef:Randalinpony: Absoluut mee eens hoor en tot oplossingen komen zou het mooiste zijn maar ik denk dat dit niet gaat gebeuren. Ik ben van mening dat men zich aan moet passen aan het land waar je bent. Als ik in een moslimland ben en ik mag een ruimte niet in met korte broek of blote armen (noem maar een dwars straat) dan pas ik mij daar aan. Maar andersom is dat niet het geval en dat vind ik een kwalijke zaak. Overigens is dit de eigen schuld geweest van nederland. We zijn te tolerant geweest alles kan en alles mag hier. Daar ondervind men nu de hinder van en dat is natuurlijk niet alleen met moslims zo.
Electra63 schreef:Maar goed, ik ken TS verder niet, ik vind alleen dat dit soort opmerkingen niet bijdragen tot normale discussies. Maar goed, dat is ook mijn probleem met Wilders. Je kan schreeuwen en dingen roepen als kopvoddentax, of je zegt dat je geen hoofddoekjes wilt bij bijv. bepaalde functies.
Het gaat om de manier hoe iets wordt gebracht en niet mensen aanvallen op het feit dat ze een hoofddoekje draagt.
janderegelaa schreef:Je slaat wel de plank mis met die immigratie stop want personen die ECHT hulp nodig hebben die blijven altijd welkom. Ook moslims.
ikkuh15 schreef:janderegelaa schreef:Je slaat wel de plank mis met die immigratie stop want personen die ECHT hulp nodig hebben die blijven altijd welkom. Ook moslims.
Helaas niet altijd. Er worden in Nederland vrouwen op straat gezet omdat ze geen asiel krijgen omdat het in hun eigen land zogenaamd veilig zou zijn. Gaan zij echter terug dan zijn deze vrouwen hun leven niet meer zeker.
http://www.opzij.nl/opzij/show/id=26975
Ik heb haar een paar keer bezocht. De verhalen die deze vrouwen met zich meedragen zijn afschuwelijk. Deze vrouwen werden letterlijk op straat gezet door Nederland. Gelukkig zijn er in Nederland altijd nog mensen die voor elkaar klaar staan!
Electra63 schreef:Fabersmid, ik ben het helemaal met je eens.
Dat bedoel ik dus met mensen in hun waarde laten.
Wat maakt het uit of TS een hoofddoekje draagt? Als zij zich daar prettig in voelt, prima toch.
Zulke discussies waren er een tijdje terug ook op bokt, het hoofddoekjes-topic.
Al verf je je haar paars, zit je onder de tatoes en/of piercings, draag je minirok of rok tot op je enkels.
Een petje of een hoofddoek, laat iedereen toch zelf weten wat ze doen.