Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Dat kan hij niet eerlijk zeggen, want dan wordt hij gelijk door de rechter veroordeeld. Dus moet hij het anders verpakken.
Je mag tegen een politieagent niet zeggen dat het een banketstaaf is. Maar als je zegt ik vind jou een banketstaaf, mag het weer wel. Dat zijn de regels die we hebben.
Electra63 schreef:Fabersmid,
Volgens mij, hou jij van raadsels?
Gisteren jouw geloof (ik weet het nog niet) en nu weer de optocht?
Maar volgens mij ben jij een man, die komen van een andere planeet
janesmith schreef:Electra63 schreef:Jane,
Misschien kan jij dan dat internet-team gaan versterken, je bent goed in googlen.
Alleen als ik de leiding mag geven, anders blijf ik mooi hier werken.
janesmith schreef:Van mij mag jij alles roepen dat je wilt. Zolang het wettelijk toegestaan is, kan niemand je wat maken.
janesmith schreef:Als het wettelijk toegestaan is, vind ik het toelaatbaar.
Anders is het hek van de dam. Wat de een fatsoenlijk vindt, vindt de ander al beledigend.
FaberSmid schreef:janesmith schreef:Als het wettelijk toegestaan is, vind ik het toelaatbaar.
Anders is het hek van de dam. Wat de een fatsoenlijk vindt, vindt de ander al beledigend.
Dus wilders gaat over de grens, zie het geen u zelf heeft geschreven schrijft u zichzelf wederom weer tegen doet tegenschrijven. En dat is waar u op doet stemmen, gaat u zelf ook dan niet ver?
janesmith schreef:Volgens mij is hij nog nooit over de schreef gegaan, want hij is nog nooit veroordeeld.
PattyOosten schreef:janesmith schreef:Volgens mij is hij nog nooit over de schreef gegaan, want hij is nog nooit veroordeeld.
Dat zijn imo twee verschillende dingen. Ik ben ook vaak zat te hard gegaan met de auto, heb als kind wel eens een snoeppie gepikt, maar ben nergens voor veroordeelt. Maar in die gevallen ben ik natuurlijk wel over de schreef gegaan
CtjeLief schreef:klopt.. ik vind respect voor mijn medemens namelijk ontzettend belangrijk...
janesmith schreef:CtjeLief schreef:Jammer dat jij uitspraken/beledigingen slechts laat bepalen door wettelijke bepalingen, maar dat maakt wel weer duidelijk waarom je pvv stemt en Wilders zo enorm aanhangt
En maakt het ook duidelijk waarom jij links stemt en dat gedachtegoed zo enorm aanhangt.