Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty_J schreef:heb ook wilders gestemd, misschien de enigste die een beetje realistisch denkt en aan NL denkt in plaats van " nieuw marokko"
Specials schreef:Concreet vorbeeld? Aangezien het toch om de pvv gaat..
Pleur ze dr maar uit!
Hoppa, iedere allochtoon die last bezorgt, Geen werk heeft, En nog meer van die ongein uit spookt, Trap onder de hol en dr uit
Moniek schreef:En iedere crimineel die een dubbele nationaliteit heeft intrekken en eruit zetten.
is niks mee ..
eerst 10 jaar wonen en werken in nederland en dan pas recht hebben op een uitekering
kan nog wel ff doorgaan met alle punten
Nessah schreef:Beauty_J schreef:heb ook wilders gestemd, misschien de enigste die een beetje realistisch denkt en aan NL denkt in plaats van " nieuw marokko"Specials schreef:Concreet vorbeeld? Aangezien het toch om de pvv gaat..
Pleur ze dr maar uit!
Hoppa, iedere allochtoon die last bezorgt, Geen werk heeft, En nog meer van die ongein uit spookt, Trap onder de hol en dr uitMoniek schreef:En iedere crimineel die een dubbele nationaliteit heeft intrekken en eruit zetten.
is niks mee ..
eerst 10 jaar wonen en werken in nederland en dan pas recht hebben op een uitekering
kan nog wel ff doorgaan met alle punten
Moet ik nu echt uitleggen waarom ik hier van schrik??
Nessah schreef:Ik zie niet in wat deze smiley:doet in dit soort berichten..
Sorry, ik ga hier eerst even over nadenken.. Ik wil hier best serieus op in gaan.. Maar dat vind ik erg moeilijk. Ik kan haast niet geloven dat er mensen bestaan die dit soort uitspraken serieus menen en daar ook over nadenken, wat het betekend wat zij zeggen.
Ik ga even nadenken hoe ik hier verder serieus op in kan gaan.
Specials schreef:Nee, We maken allemaal een grapje..
Sjonge sjonge, Zolang je hier maar zegt dat je graag iedereen hier wilt houden en graag met bomen knuffelt is het prima, Roep je wat anders valt half bokt der over...
Maartje1990 schreef:Specials schreef:Nee, We maken allemaal een grapje..
Sjonge sjonge, Zolang je hier maar zegt dat je graag iedereen hier wilt houden en graag met bomen knuffelt is het prima, Roep je wat anders valt half bokt der over...
vind je 't gek? kijk wat je schrijft!! dat maakt jou toch geen haar beter dan die 'criminelen' of wel?