Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jesser schreef:Vind het erg frappant dat hij nu wel met z'n kop op tv wil komen, en niet eerder aanklachten tegen haar had ingediend als zijnde smaad. Nu ineens een Peter R. de Vries zijn 'twijfels' heeft opengesproken..
Eerder kon Manou haar niet aanklagen, omdat zijn echte naam niet bekend was gemaakt of in de boeken is genoemd.
Nu dit door Maria zelf in een fimpje op Youtube is gedaan en zij ook foto's van zijn gezicht heeft laten zien, kan hij haar pas aanklagen voor laster en smaad.
En waarom nu ineens al die ophef, waarom niet toen het boek uitkwam en ze al die intervieuws gaf.. Als ik van zulke dingen beschuldigd werd, en in aanzien van heel Nederland te kakken werd gezet had ik wel eerder ingegrepen. Je laat zulke dingen namelijk niet over jezelf zeggen als het niet waar is..
Ik denk dat deze vraag beantwoord zal worden in de uitzending as woensdag.
In mijn optiek mogen journalisten als Peter wel eens aangesproken kunnen worden op hun gedrag en verantwoording, mede het feit dat hij behoorlijk mediageil is, en graag als 'waarheidsprediker' te boek wil staan... maar stil staan bij de gevolgen van wat hij doet doet hij niet, en hoe het leven van maria nu op haar kop staat en ze waarschijnlijk onder moet duiken.. met baby en al.. omdat er nu een prijs op haar hoofd staat...het feit dat er geschreven wordt 'spring voor de trein' en '100.000 euro voor haar adres, dood of levend' gezet, Wat denk je dat er gaat gebeuren als men erachter komt waar ze is...???
Eigen schuld dikke bult?????
En nogmaals de hulpverlening die toendertijd haar begleidde... de uitgever die haar begleidde...
Nu staat ze er alleen voor..
Jesser schreef:Zal een 'fout' iemand zeggen dat ie fout is.. zal een loverboy zeggen.. hee ik ben loverboy.. zal een drugshandelaar zeggen dat ie in drugs handelt tegen over de media.. tuurlijk niet..
Die Manou zal zich in alle bochten wringen om te laten zien dat ie wel een 'beetje' fout is. maar zo fout.. lijkt me niet handig dat ie dat over zichzelf zal zeggen..en dus zal ie een onschuldig 'slachtoffer' worden van de verzinzels van Maria.. (sarcastisch bedoeld ten opzichte van die Manou)
Waarom zal ie in Belgie zijn gaan wonen....Trouwens zo jong is hij niet hoor.. Blijkt een zoon van 20 te hebben.. of zal dat ook gelogen zijn..
Jesser schreef:Ehmm kwam hij hier niet al vluchteling.. en dan heb je meestal geen paspoort van jezelf origineel.. Op het moment dat je een paspoort hier kunt aanvragen kun je alles erin stoppen wat je maar wilt natuurlijk.. Geen kip die echt controleerd wie je bent en welk land je officieel ingeschreven staat met juiste datums en leeftijd.. of ik moet me erg vergissen.. dat ook natuurlijk