er staat namelijk ook dat de mensen het wel goed hebben hier en het wel respecteren prima niks aan de hand, maar de 'rotte appels' zijn hier in mijn ogen nogsteeds te gast en als het ze niet bevalt gaan ze idd maar fijn terug
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vbl schreef:dan heb je blijkbaar maar de helft van mijn post gelezen caira
er staat namelijk ook dat de mensen het wel goed hebben hier en het wel respecteren prima niks aan de hand, maar de 'rotte appels' zijn hier in mijn ogen nogsteeds te gast en als het ze niet bevalt gaan ze idd maar fijn terug
vbl schreef:iedereen schopt tegen het been van wilders aan, en toch volgens de pijlingen staat hij het hoogste van de kamer, dan zijn er toch een aantal burgers niet eerlijk.
happy27 schreef:ik denk dat een kogel het laatste zal zijn wat ie ziet! Het is erg genoeg maar zo is nederland tegenwoordig, je mag en kan niks meer zeggen...
vbl schreef:er staat namelijk ook dat de mensen het wel goed hebben hier en het wel respecteren prima niks aan de hand, maar de 'rotte appels' zijn hier in mijn ogen nogsteeds te gast en als het ze niet bevalt gaan ze idd maar fijn terug
Lyonesse schreef:Toch fijn dat iedereen hier weet hoe het wél hoort en vervolgens elke bokker met een andere mening voor dom en onnadenkend uitmaakt
vbl schreef:haha frapant, zo'n vertrouwen hebben we dus niet in de buitenlanders als er gedacht wordt dat wilders doodgeschoten wordt.. toch triest dat je je medemens daaral niet in kan vertrouwen dat die man iig z'n mening mag uiten
sarabande schreef:Lyonesse schreef:Toch fijn dat iedereen hier weet hoe het wél hoort en vervolgens elke bokker met een andere mening voor dom en onnadenkend uitmaakt
Iemand die op Wilders gaat stemmen omdat een "buitenlandse vrouw" iets tegen haar hondje heeft, dan vind jij dat dat een slimme en doordachte keuze is.
Want daar ging het om
noudy schreef:Ik woon in duitsland, maar mag nog gewoon in nederland stemmen, en ga ook op geert wilders stemmen, was het al van plan maar zaterdag heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de grens getrokken.
Was gewoon in nederland op de markt had mijn jonge franse bulldog van 3 maanden bij me, werd me even duidelijk gemaakt door een buitenlandse vrouw dat ik maar moest oprotten met mijn hond, was een zwijn hond haar kind was er bang voor en bleef maar schreeuwen zwijn hond in gebrekkig nederlands (had de hond ook nog eens op mijn arm)en weg weg weg.
Nou dat was de druppel heb haar even goed duidelijk gemaakt dat ze zelf maar moest ophoepelen waar ze vandaan kwam dat haar persoonlijk wel even naar het vliegveld wilde brengen.
joostvangestel schreef:Overigens: heb je geen problemen met onaangepaste Nederlanders? Die zijn er namelijk genoeg