Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vbl

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:55

dan heb je blijkbaar maar de helft van mijn post gelezen caira ;)
er staat namelijk ook dat de mensen het wel goed hebben hier en het wel respecteren prima niks aan de hand, maar de 'rotte appels' zijn hier in mijn ogen nogsteeds te gast en als het ze niet bevalt gaan ze idd maar fijn terug

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:59

vbl schreef:
dan heb je blijkbaar maar de helft van mijn post gelezen caira ;)
er staat namelijk ook dat de mensen het wel goed hebben hier en het wel respecteren prima niks aan de hand, maar de 'rotte appels' zijn hier in mijn ogen nogsteeds te gast en als het ze niet bevalt gaan ze idd maar fijn terug

Punt is dat die mensen niet te gast zijn. Ze zijn hier 40 jaar geleden naartoe gehaald om te werken en werden nu niet echt als gasten onthaalt ook al noemden we ze gastarbeider. Degenen waar je het nu over hebt, de 2e en 3e generatie zijn in Nederland geboren en hebben een Nederlands paspoort.

Dus als je vindt dat rotte appels aangepakt moeten worden, hetgeen iedereen vindt, generaliseer dan niet zo op kleur en afkomst.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 18:41

Idd die mensen zijn geen gasten die je zomaar weg kunt sturen, het zijn inwoners van Nederland. En dat is de grote denkfout die Wilders ook maakt. Als die mensen gast zijn is mijn hier geboren vader dat ook, zijn moeder komt immers uit Indonesië.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:02

omg er bestaan echt domme bokkers.. daarom heb ik ook geen bokttshirt gekocht op he .

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:18

Caira schreef:
IAls die mensen gast zijn is mijn hier geboren vader dat ook, zijn moeder komt immers uit Indonesië.

Wilders zijn moeder ook, dus hij is hier ook te gast _O- _O-

Dus hij zou zich aan zijn eigen zieke regels moeten houden :D

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:19

Echt? Whahhaa hoe bedoel je hij valt door de mand.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:31

Ik weet dat woorden en daden twee verschillende dingen zijn en dat van zijn geschreeuw heus niks terecht zal komen, maar toch vind ik het een vervelend figuur, niet echt een visitekaartje zeg maar. Sommige ideeën vind ik trouwens best goed hoor, alleen hij verwoordt het wel een beetje verkeerd soms.

vbl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:32

Wat ik dan wel vreemd vind, iedereen schopt tegen het been van wilders aan, en toch volgens de pijlingen staat hij het hoogste van de kamer, dan zijn er toch een aantal burgers niet eerlijk.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:36

vbl schreef:
iedereen schopt tegen het been van wilders aan, en toch volgens de pijlingen staat hij het hoogste van de kamer, dan zijn er toch een aantal burgers niet eerlijk.

Niemand schopt, men reageert op zijn schoppen.

Voor al die mensen in de peilingen, kijk in de spiegel zou ik zeggen, op dat soort non argumenten wordt voor hem gekozen

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:38

Zijn we in beginsel niet allemaal te gast op deze wereldbol. Heb respect voor al dat leeft, dat lijkt me nu een fijn uitgangspunt.

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:41

ik denk dat een kogel het laatste zal zijn wat ie ziet! Het is erg genoeg maar zo is nederland tegenwoordig, je mag en kan niks meer zeggen...! Deze man brengt dingen zoooo verkeerd , net zoals de uitspraak ; hoe duur is een alochtoon?
moest er keihard om lachen, wie verzint er zoiets ;) Hij heeft zelf een buitelandse vrouw, dus dat geeft wel aan dat ie zijn uitspraken gewoon verkeerd brengt!

vbl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:45

haha frapant, zo'n vertrouwen hebben we dus niet in de buitenlanders als er gedacht wordt dat wilders doodgeschoten wordt.. toch triest dat je je medemens daaral niet in kan vertrouwen dat die man iig z'n mening mag uiten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:46

happy27 schreef:
ik denk dat een kogel het laatste zal zijn wat ie ziet! Het is erg genoeg maar zo is nederland tegenwoordig, je mag en kan niks meer zeggen...

Het probleem is juist dat hij veel te veel mag zeggen en daar ook nog voor beschermd wordt, het zou goed zijn als ook hij eens op zijn woorden moest gaan letten en ophield met goedkope ordinaire scheldpartijen op een bevolkingsgroep en mensen waar hij niets aan kan en wil uitleggen, zoals journalisten en politici.

Ben benieuwd wat Alexander Pechtold daar zo in DWDD over te vertellen heeft, die wordt door Geert een handlanger van Mohammed B genoemd :?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:55

vbl schreef:

Ook voor jou de vraag: "dus stem je maar op Wilders die iets tegen álle Moslims lijkt te hebben?"

Ik dacht trouwens dat misleiding redelijk verboden was bij wet. Misschien moet er vanuit dat oogpunt eens kritisch naar Wilders gekeken worden.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:59

Toch fijn dat iedereen hier weet hoe het wél hoort en vervolgens elke bokker met een andere mening voor dom en onnadenkend uitmaakt :D

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:00

Ja idd maar bedoel eigenlijk dat de normale burger niks meer accepteerd, als je ergens iets van zegt dan mag je blij zijn dat je nog niet dood word getrapt of een mes tussen je ribben hebt!!! Van bovenaf word ie idd beschermt!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:01

Lyonesse schreef:
Toch fijn dat iedereen hier weet hoe het wél hoort en vervolgens elke bokker met een andere mening voor dom en onnadenkend uitmaakt :D

Iemand die op Wilders gaat stemmen omdat een "buitenlandse vrouw" iets tegen haar hondje heeft, dan vind jij dat dat een slimme en doordachte keuze is.
Want daar ging het om

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:06

Het enige wat Wilders zaait is HAAT. Wanneer is er nou voor de laatste keer iets positiefs uit zijn mond gekomen? Positief in de zin van wereldverbeterend.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:09

Lyonesse schreef:

Gelukkig kunnen wij (al geloof ik niet dat ik me er schuldig aan maak) het onderbouwen ;)

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 01:23

vbl schreef:
haha frapant, zo'n vertrouwen hebben we dus niet in de buitenlanders als er gedacht wordt dat wilders doodgeschoten wordt.. toch triest dat je je medemens daaral niet in kan vertrouwen dat die man iig z'n mening mag uiten

Hoeft geen buitenlander te zijn hoor!! Dat dacht iedereen ook bij pim fortuin, en dat bleek een dierenactievist te zijn.
Tegenwoordig hoe triest ook kan je in dat opzich geen mens vertrouwen |(

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:07

sarabande schreef:
Lyonesse schreef:

Iemand die op Wilders gaat stemmen omdat een "buitenlandse vrouw" iets tegen haar hondje heeft, dan vind jij dat dat een slimme en doordachte keuze is.
Want daar ging het om

Nee daar gaat het niet om was maar een voorbeeld tsjonge tsjonge

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:12

noudy schreef:
Ik woon in duitsland, maar mag nog gewoon in nederland stemmen, en ga ook op geert wilders stemmen, was het al van plan maar zaterdag heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de grens getrokken.
Was gewoon in nederland op de markt had mijn jonge franse bulldog van 3 maanden bij me, werd me even duidelijk gemaakt door een buitenlandse vrouw dat ik maar moest oprotten met mijn hond, was een zwijn hond haar kind was er bang voor en bleef maar schreeuwen zwijn hond in gebrekkig nederlands (had de hond ook nog eens op mijn arm)en weg weg weg.
Nou dat was de druppel heb haar even goed duidelijk gemaakt dat ze zelf maar moest ophoepelen waar ze vandaan kwam dat haar persoonlijk wel even naar het vliegveld wilde brengen.

Heeft een buitenlander me toch wel helemaal over de streep getrokken, dat was geen voorbeeld maar een uitspraak en ook nog een hele enge

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:27

Heino schreef:
noudy schreef:
Heb geen problemen met buitenlanders, maar wel aan diegene
die zich niet aanpassen.

En daarom stem je maar op een vent die een probleem heeft met álle buitenlanders?? (of eigk meer: moslims)

Nogmaals noudy, ik ben benieuwd naar je antwoord :)

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:45

Overigens: heb je geen problemen met onaangepaste Nederlanders? Die zijn er namelijk genoeg :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:52

joostvangestel schreef:
Overigens: heb je geen problemen met onaangepaste Nederlanders? Die zijn er namelijk genoeg :D

Tis maar wat je wilt zien he

Trouwens gisteren weeg genoeg Wilders op TV gezien, getver dat starende hoofd en die tong die zo zenuwachtig heen en weer gaat terwijl hij zijn geloofsbelijdenissen uit :r