smokey17 schreef:meisje van 7 is dood!!
Activiteiten a'dam worden waarschijnlijk stil gelegd.
Advies aan alle oranje comite's is: Stil leggen van alle activiteiten
Ja waar haal je dit nieuws vandaan??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blonde_007 schreef:dan is het niet met opzet gedaan kan heel veel schelen in de verwerking, wat ook zeker belangrijk is.
Kijk als het met opzet is en iemand probbeerde de koningin iets aan te doen en is stel een moslim, reken maar dan dan Wilders weer begint en alles dan zijn we met izjn alle veel verder van huis want dan komn alle molims in opstand want dat is niet eerlijk, bla, bla..
Dit is bijvoorweeld een senario..
Zonder opstand had het helemaal niet voorkomen kunnen worden en is het niemand zijn schult, een ongeluk.
pubelia schreef:Welshcobfan schreef:Wat er ook is met die man: je draait dit niet terug.
Maar ik vind het voor mezelf wel verschil maken of hij dit bewust heeft gedaan of dat hij echt zelf onwel is geworden en het een ongeluk is geweest.
Ik vind het jammer dat er ook in andere plekken het is afgelast.... want het is toch een feestdag en veel mensen hebben zich er erg op verheugd. Respectvol is wel dat er iets mee gedaan word natuurlijk.
je vergeet nog dat de man in een psygose kan geweest zijn.... Want ze zeiden net dat ze de nek van hem vast hielden, en gewoon tegen hem aan praten was
minkie schreef:Heino schreef:Heftig! Daar gaat je feestje... ben benieuwd wat de toedracht is
Ik snap niet dat mensen zich nog druk kunnen maken om een feestje.....