Als nu Kamala (vrouw / gekleurd / buitenlandse afkomst) wint, dan is de stap naar Buttigieg over een paar jaar niet meer zo heel groot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Hopelijk duurt het niet al te lang tot alle stemmen geteld zijn / de winnaar duidelijk is.
pmarena schreef:Hopelijk duurt het niet al te lang tot alle stemmen geteld zijn / de winnaar duidelijk is.
BigOne schreef:Hoop ik ook Purny, met een flink verschil graag.
pmarena schreef:Hoe zou de wereld er nu uitgezien hebben als na het daadwerkelijk tellen van alle stemmen destijds, Gore de president geworden zou zijn..... die zou meteen al klimaat aangepakt hebben (mits niet te veel dwarsliggers). En zou die de hele zooi in Irak overhoop gegooid hebben...?
Ik duim dat het zó overduidelijk blauw wordt dat het ook weinig zin meer heeft om te kissebissen.
purny schreef:BigOne schreef:Hoop ik ook Purny, met een flink verschil graag.
Kennis van mij heeft op Trump gestemd, ik begrijp dat niet. Familie van mij zullen er ook wel op stemmen. Begrijp ik ook niet...
Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat wanneer Harris uit de verkiezingen komt als winnaar we weer Capitol taferelen zullen krijgen.
BigOne schreef:Cowboy55 schreef:Eerste uitslag bekend: Trump en Harris gelijk in gehucht Dixville Notch
Dixville Notch, een gehucht in New Hampshire met zes inwoners, heeft als eerste plaats in de VS zijn uitslag bekendgemaakt. Zowel Harris als Trump kreeg daar drie stemmen.
Vier jaar geleden 6 stemmen voor Trump !