Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Kijk iemand op ontwikkeling samenwerking zetten die eerder pleitte om dit departement maar op te heffen vind ik een belediging voor de ambtenaren.
<KNIP>
BigOne schreef:Wilders is geen democraat maar een autocraat, partij is Wilders en overleggen heeft hij met zijn achterban nog nooit hoeven te doen. Dus doet hij dat ook niet met zijn drie coalitiegenoten.
Dit is weer het zoveelste voorbeeld dat hij dan wel zaken in de koelkast heeft staan maar zich er verder niet zoveel van aantrekt.
anjali schreef:Ik heb al veel eerder in dit of ht andere politieke topic gezegd dat je bij iedereen controversiele zaken zou vinden als je gaat graven. Dat werd toen door een aantal Bokkers tegengesproken, althans, bij HEN zou beslist nooit iets te vinden zijn. Fijn dan, waarom melden deze zeer brave personen zich dan niet voor de topfuncties? Echter, wat de een zeer goed zou vinden in iemands curriculum vitae, dat kan een ander wel eens zeer zeer slecht vinden! Wegens loyaliteit van de betreffende persoon aan een kant waar die ander juist zwaar op tegen is! Zeker tegenwoordig in de ernstig gepolariseerde wereld. En nee, mensen die nergens echt voor gaan maar zog. neutraal zijn, daar heb ik dan weer niets mee want die zijn vlees noch vis om het zo te zeggen (voor mij als vegetarier een fout spreekwoord maar de betekenis mag duidelijk zijn).
pien_2010 schreef:Ja ik hoorde het eergisteravond tijdens Nieuwsuur. Frankrijk is inderdaad heftig en voelt niet fijn.
We hebben ons in laten schrijven bij de woningbouw (ook vanwege andere redenen) zodat mocht het om wat voor reden nodig zijn we over 10 jaar een keuze hebben, blijven of toch terug naar Nederland. Tegen die tijd gaan we het eens rustig allemaal afwegen, want de zorg in Frankrijk is vele male beter. Maar als het echt Frankrijk voor de Fransen wordt waar wij wonen, dan weet ik het nog net niet zo of ik wil blijven.
Veronica2 schreef:pien_2010 schreef:Ja ik hoorde het eergisteravond tijdens Nieuwsuur. Frankrijk is inderdaad heftig en voelt niet fijn.
We hebben ons in laten schrijven bij de woningbouw (ook vanwege andere redenen) zodat mocht het om wat voor reden nodig zijn we over 10 jaar een keuze hebben, blijven of toch terug naar Nederland. Tegen die tijd gaan we het eens rustig allemaal afwegen, want de zorg in Frankrijk is vele male beter. Maar als het echt Frankrijk voor de Fransen wordt waar wij wonen, dan weet ik het nog net niet zo of ik wil blijven.
Nou Pien, je vindt jezelf misschien heel integer, maar je post van enkele dagen geleden geeft toch duidelijk aan dat je van twee walletjes wil eten. Europese walletjes, maar toch.
Benzz schreef:Ik snap werkelijk niet dat Wilders dit soort kandidaten naar voren schuift. Het lijkt haast wel of hij bewust de boel wil laten klappen.
juval schreef:wat ik wel een beetje vreemd vind is dat deze persoon (en wellicht meerdere) wel al een hele tijd in de eerste en tweede kamer heeft mogen functioneren. Is daar dan geen of minder risico? Het lijkt me dat iedereen die in de kamer zit van onbesproken gedrag dient te zijn en minimaal een VOG moet kunnen overleggen.
juval schreef:wat ik wel een beetje vreemd vind is dat deze persoon (en wellicht meerdere) wel al een hele tijd in de eerste en tweede kamer heeft mogen functioneren. Is daar dan geen of minder risico? Het lijkt me dat iedereen die in de kamer zit van onbesproken gedrag dient te zijn en minimaal een VOG moet kunnen overleggen.
Veronica2 schreef:pien_2010 schreef:Ja ik hoorde het eergisteravond tijdens Nieuwsuur. Frankrijk is inderdaad heftig en voelt niet fijn.
Nou Pien, je vindt jezelf misschien heel integer, maar je post van enkele dagen geleden geeft toch duidelijk aan dat je van twee walletjes wil eten. Europese walletjes, maar toch.