Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Had het niet over de politie en hun functioneren, maar meer waarom de politie überhaupt een wapen meeneemt, naar zo'n demonstratie. Er was toch totaal geen sprake van een dreigende sfeer.
bigone schreef:Maar je kunt er wel voor zorgen dat ze op het fietsje stappen ipv een tractor.
Dinopino schreef:Had het niet over de politie en hun functioneren, maar meer waarom de politie überhaupt een wapen meeneemt, naar zo'n demonstratie. Er was toch totaal geen sprake van een dreigende sfeer.
Dinopino schreef:charley T moet ik dan ook maar een wapen meenemen, wanneer ik uitga. De sfeer kan in een keer omslaan. Hoeveel agressieve boeren ben je dan al tegengekomen? Die die kaas uitdelen? Of die boer die een politie motor uit de sloot haalt. Ze zijn geëmotioneerd, logisch, maar daar is de politie op getraind, hoe daar mee om te gaan.
elnienjo schreef:Ik las net een nieuwsbericht op Omroep Brabant dat er vannacht een Etritrees feest dusdanig ontspoord is dat ze de politie bekogelden. Op de foto's heeeeel veel politie te zien, maar er is niemand zelfs maar gearresteerd. Volgens mij hebben ze hun prioriteiten verkeerd liggen.
Janneke2 schreef:In de rubriek (gekaapt worden door) ultra rechts:
Marine le Pen geeft support aan 'de Nederlandse boeren die onteigend worden'
(beetje voorbarig)
en Trump weet ook niet echt waar het om gaat, maar het heeft met milieu te maken 'en dat is onzin', dus ook support.
elnienjo schreef:Janneke2 schreef:In de rubriek (gekaapt worden door) ultra rechts:
(beetje voorbarig)
en Trump weet ook niet echt waar het om gaat, maar het heeft met milieu te maken 'en dat is onzin', dus ook support.
Alle support is welkom. Zeker die vanuit de EU want daarmee kan hopelijk een vuist gemaakt worden tegen Brussel. Hoop dat er vanuit andere EU landen ook steun gaat komen.
CharleyT schreef:elnienjo schreef:
In de rubriek (gekaapt worden door) ultra rechts:
(beetje voorbarig)
Alle support is welkom. Zeker die vanuit de EU want daarmee kan hopelijk een vuist gemaakt worden tegen Brussel. Hoop dat er vanuit andere EU landen ook steun gaat komen.
Klinkt allemaal zo schattig, de problemen in NL gebruiken om zelf pittig over te komen bij hun eigen achterban. Zeker de 'steun' van Trump is een lachertje, de stumpert weet NL niet eens aan te wijzen op de wereld kaart.
Le Pen zal NL wel weten te vinden, maar die zit ook niet in een regering, dus wat die 'steun'dan inhoudt????.
Eigenlijk het zelfde als die vlaggen op zijn kop ophangen, leuk gebaar hoor, maar verder?
Dinopino schreef:charley T moet ik dan ook maar een wapen meenemen, wanneer ik uitga. De sfeer kan in een keer omslaan. Hoeveel agressieve boeren ben je dan al tegengekomen? Die die kaas uitdelen? Of die boer die een politie motor uit de sloot haalt. Ze zijn geëmotioneerd, logisch, maar daar is de politie op getraind, hoe daar mee om te gaan.
Dan laat ze een wapen meenemen voor oproepen. Maar ik denk maar zo dat deze agenten opgeroepen waren, om de boerendemonstraties in de gaten te houden. Het wapen had dan niet uit de auto gehaald mogen worden.
In een niet dreigende situatie een wapen dragen, zou bij een burger als moord kunnen worden aangerekend.
Wanneer de boeren zo gevaarlijk zijn, dan wil ik wel een wapen, wanneer ik volgende keer er melk haal.
CharleyT schreef:elnienjo schreef:
Klinkt allemaal zo schattig, de problemen in NL gebruiken om zelf pittig over te komen bij hun eigen achterban. Zeker de 'steun' van Trump is een lachertje, de stumpert weet NL niet eens aan te wijzen op de wereld kaart.
Le Pen zal NL wel weten te vinden, maar die zit ook niet in een regering, dus wat die 'steun'dan inhoudt????.
Eigenlijk het zelfde als die vlaggen op zijn kop ophangen, leuk gebaar hoor, maar verder?