VuurVleugels schreef:Als er nu zo'n reclame voor zware shag zou komen staat iedereen op z'n achterste benen.
...uhm....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Cowboy55 schreef:In principe eens, maar iets als gokverslaving heeft dan weer in extreme gevallen een fall-out waar we met zijn allen weer last van gaan krijgen en kosten voor gaan maken......
ja maar waar trek je de lijn dan?
we maken met zn allen sowieso kosten voor anderen, dus dat zou men dan het recht geven om over anderen te beslissen? "ik betaal voor jou, dus ik heb liever niet dat je dit/dat doet"
Aan de ene kant willen we vrijheid, maar aan de andere kant willen we dat niet voor iedereen?
(ik vind dit altijd een interessante discussie, waarbij ik het antwoord ook niet heb)
karuna schreef:https://www.ad.nl/politiek/timmermans-r ... ~aa5adbfc/
Wat vinden jullie van dit artikel en deze oproep van Timmermans om sp en pdvd ook bij het "linkse collectief" te slepen? En de opmerking dat macht is geen vies woord is?
Ik denk dat er gewoon meer links aan keuze moet blijven en niet alles op een hooponder dhr Timmermanszeker de combinatie van de oproep en machts opmerking krijg ik een beetje een vreemde smaak in de mond
karuna schreef:Sp heeft nu weer aangegeven daar helemaal niets voor te voelen![]()
Maar nee ik denk niet dat dit een goed begin is voor dhr Timmermans om stemmen te winnen
karuna schreef:Sp heeft nu weer aangegeven daar helemaal niets voor te voelen![]()
Maar nee ik denk niet dat dit een goed begin is voor dhr Timmermans om stemmen te winnen
karuna schreef:https://www.ad.nl/politiek/timmermans-r ... ~aa5adbfc/
Wat vinden jullie van dit artikel en deze oproep van Timmermans om sp en pdvd ook bij het "linkse collectief" te slepen? En de opmerking dat macht is geen vies woord is?
Ik denk dat er gewoon meer links aan keuze moet blijven en niet alles op een hooponder dhr Timmermanszeker de combinatie van de oproep en machts opmerking krijg ik een beetje een vreemde smaak in de mond
Janneke2 schreef:karuna schreef:https://www.ad.nl/politiek/timmermans-r ... ~aa5adbfc/
'Eendracht maakt macht', dat vind ik geen vreemde oproep.
En wat het ad meldde vind ik ook zinnig klinken:
"De afgelopen jaren is het idee gegroeid dat problemen kunnen worden opgelost door er geld tegenaan te gooien. Maar er is geen structureel problemen opgelost, er is wel ontzettend veel geld uitgegeven. Kijk naar het woningtekort. En waarom lukt het niet ouderenzorg beter te organiseren? Dat los je niet op door zelfde structuur met meer geld te financieren."
Svp goed nadenken over hoe je het het beste kunt aanpakken.
En als bestuurder (dat is Timmermans) (of tot gisteren is hij het jarenlang geweest)
geldt idd dat macht geen vies woord is - wat telt is wat je er mee doet.
En zelf reken ik de PvdD en de SP ook gewoon tot de linkse partijen, dus het verbaast me niet.
Ik ben eerder blij dat hij het ook zo ziet.