Kaja schreef:Ho maar even Dreamboy want zo werkt het leven niet dame! Waar noem ik mensen domme ganzen? Waaruit blijkt dat ik mij ver boven jullie verheven? Dat is vooral jouw interpretatie en ik heb liever dat jij dat even voor jezelf houd want het siert je niet! Het enigste waar ik mij zorgen om maak is dat er nog teveel dieren achter lage omheiningen staan. En die zorgen uit ik. Ik uit mijn zorgen omdat ik vind dat er al teveel dierenleed is. Soms worden hier situaties gebagatelliseerd zodat het overkomt alsof je je omheining maar beter helemaal niet hoeft aan te passen. En dat is de wereld op zijn kop! Niet jouw cup of tea? Prima, dan niet. Ik dwing niemand tot iets maar schuif mijn mening ook niet onder stoelen of banken. Maar jij gaat mij nu dingen in de schoenen schuiven die heel onfatsoenlijk zijn. Papier is heel geduldig Dreamboy en dat blijkt maar weer!
De opmerking dat het gros niet doorheeft als er appels met peren wordt vergeleken vind ik eerlijk gezegd ook nogal neerbuigend naar velen in dit topic. Ik had geen zin om er een offtopic discussie over aan te gaan, maar van de toon uit de eerste regel uit jouw reactie gaan mijn haren overeind staan.