Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Integendeel, ze sprak zich feitelijk uit vóór hervorming van de politie, niet voor defunding.en ik dacht dat Harris geassocieerd werd met "defunding the police" (hoewel dat wellicht van langer geleden is).
Polar schreef:Van CNNIntegendeel, ze sprak zich feitelijk uit vóór hervorming van de politie, niet voor defunding.
Polar schreef:Cer schreef:Integendeel, ze sprak zich feitelijk uit vóór hervorming van de politie, niet voor defunding.en ik dacht dat Harris geassocieerd werd met "defunding the police" (hoewel dat wellicht van langer geleden is).
Ik ben een stille meelezer en kan er met mijn verstand niet bij dat er mensen bestaan die Trump niet zien als een uiterst slecht, egocentrisch, eigenlijk gewoon kwaadaardig persoon die echt geen enkele goede bedoeling heeft met iemand anders dan zichzelf.
BigOne schreef:Trump roept zelfs op om twee keer te stemmen!! Mensen kunnen daar gevangenisstraf voor krijgen
https://x.com/kamaladreams/status/18510 ... EopP3zUX6Q
Cer schreef:Je geeft zelf dus ook 'oud nieuws' uit 2020.Polar schreef:Van CNNIntegendeel, ze sprak zich feitelijk uit vóór hervorming van de politie, niet voor defunding.
https://edition.cnn.com/2024/07/26/poli ... index.html
"Vice President Kamala Harris voiced support for “defund the police” in a radio interview in June 2020 amidst nationwide protests for police reform, just months before denouncing the movement after she had joined the Biden presidential campaign"
Cer schreef:Nou, ga dat vertellen tegen de amerikaanse kiezer
dan schiet je er misschien wat mee op.
Want tegen mij kan je zeggen wat je wil, maar ik stem daar niet, dus het heeft geen enkele zin om me de les te lezen verder. Het enige wat kan is het erover hebben, maar dit is meer een Bash-Trump topic (wat helemaal prima is verder) dan een 'hoe wat hoezo waarom' topic. Oh, en ik moet het vooral allemaal zelf opzoeken of het hele topic terug gaan lezen, want ach, misschien vertel je iets dubbel.
Daarnaast wordt er slecht ingegaan op de rest van mijn berichten, en als ik een keer een verkeerd gedateerd filmpje benoem, wordt dat heel handig genegeerd..Want oh oh oh stel je voor dat je probeert iets te checken.
Nou ja, het maakt mij verder ook niet uit, ik ben erg benieuwd naar de uitslag en ik hoop dat Amerika er beter uitkomt uiteindelijk
pmarena schreef:Op Trump stemmen veiliger? Daar hoef je niet diep voor te graven om je te kunnen beseffen dat dat niet zo is. Niemand is "veilig" onder een leider die geen fatsoenlijk moreel kompas heeft en er geen problemen mee heeft om links en rechts slachtoffers achter te laten als dat hem beter uitkomt.
Belastingverlagingen / voordelen dat belooft Harris ook. Die legt er nog bij uit dat ze de "middle class" wil ondersteunen, dat werken moet lonen, niemand meerdere banen zou hoeven hebben. Dat ze alleen de rijkste Amerikanen en bedrijven hun "fair share" wil laten betalen.
Terwijl Trump juist belastingvoordeel wil geven aan zijn rijke "vrienden".
En importtarieven wil gaan heffen waardoor alle artikelen van buiten de USA duurder gaan worden voor het volk. Daarbij wil hij ook al jaren MediCare afbreken. Waar veel mensen de dupe van zullen zijn. Terwijl Harris het juist wil uitbreiden
Electra63 schreef:En dat dit een beetje een pro-Harris-topic is, lijkt mij meer dan normaal.
Veronica2 schreef:Het is een stukje psychologie dat wanneer Trump de winnaar blijkt dan hebben ze tenminste op de winnaar gestemd en niet hun stem vergooid hebben aan de verliezer. Verder heb je gelijk hoor en je moet ook vooral niet dneken dat ik vind dat Trump ergens goed voor is, maar voor Amerikanen steekt de wereld heel anders in elkaar dan voor ons.
Cer schreef:Ik begreep ook dat rural amerika graag internet zou willen, en dat schijnt ook niet helemaal te lukken. Ik weet niet of dat het allerbelangrijkste is voor de rural gebieden, maar een oplossing zou heel makkelijk zijn, alleen wordt dat niet uitgevoerd. Dat zijn denk wel de 'makkelijkst te scoren punten'..
pmarena schreef:Veronica2 schreef:Het is een stukje psychologie dat wanneer Trump de winnaar blijkt dan hebben ze tenminste op de winnaar gestemd en niet hun stem vergooid hebben aan de verliezer. Verder heb je gelijk hoor en je moet ook vooral niet dneken dat ik vind dat Trump ergens goed voor is, maar voor Amerikanen steekt de wereld heel anders in elkaar dan voor ons.
Als je dit een valide punt vindt.... geldt dat dan niet ook andersom als je Trump vervangt door Harris in deze reactie. Je gaat toch niet op een wannabe dictator stemmen want "tja als hij wint heb ik tenminste op de winnaar gestemd"
Loretta schreef:Cer schreef:Ik begreep ook dat rural amerika graag internet zou willen, en dat schijnt ook niet helemaal te lukken. Ik weet niet of dat het allerbelangrijkste is voor de rural gebieden, maar een oplossing zou heel makkelijk zijn, alleen wordt dat niet uitgevoerd. Dat zijn denk wel de 'makkelijkst te scoren punten'..
Het blijft me wel vaak verbazen hoe ongelooflijk "the greatest country in the world" achterloopt op heel veel basale zaken. Ook als je weleens kijkt hoe ongelooflijk krakkemikkig het openbaar vervoer op veel plaatsen in de USA is.