Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik denk dat Harris idd niks geks doet, maar haar aanhangers.. als je ziet hoe boos sommigen zijn op trump, denk jij dat die het makkelijk accepteren dat hij aan de macht komt?
Ik ben wel benieuwd waar je op baseert “dat ik onder invloed ben van Trump retoriek”?
mylittlejoy schreef:Karl66 schreef:Maar de realiteit is dat het om opkomst-verkiezingen gaat en dat ze dus blijkbaar niet in staat is haar kiezers voldoende te activeren, waardoor haar winstkans van 63 naar 46% is gezakt. En bij een opkomstverkiezing moet je dan vooral naar jezelf kijken in plaats van externe redenen te zoeken.
Dit herhaal je wel een aantal keer, maar voorlopig worden in alle staten de early voting records verpletterd, wat in het verleden in ieder geval vooral Democraten waren. Om te zeggen dat ze geen mensen weet te activeren, is op zijn minst voorbarig te noemen. Hier kunnen we mogelijk pas na 5 november met zekerheid iets over zeggen.
Laten we ook niet vergeten dat bij veel democraten nog een trauma van 2016 zit, waarbij Clinton idd niet wist te activeren en Trump er met de winst vandoor ging. Er is ook een grote groep die dát wil voorkomen en alleen daarom al gaan stemmen.
Ik vind overigens persoonlijk de campagne van Harris niet slecht. Kan ze soms wat sneller to the point komen: ja. Maar slecht? Zeker niet. Maar ja, zij wordt wel aan hele andere standaarden gehouden dan Trump. Als hij z'n kiezers weet te activeren door te roepen dat immigranten de huisdieren van Amerikanen opeten, tja, wat kan je daar dan aan doen? Ik begrijp niet hoe een campagne die van leugens aan elkaar hangt bij Trump een betere campagne kan zijn dan iemand die wel op policy campagne voert en ondertussen ook nog haar tegenstander moet factchecken en tegenspreken, zonder dit teveel te doen en af te leiden van haar policies.
Cer schreef:voordat je denkt dat het niet recent is.@pmarena: dat is niet zo gek als ik net een 3 urige podcast met Trump heb geluisterd hè
Als dat “onder invloed” is..? Ik luister ook veel podcasts over cults/seriemoordenaars/true crime, ben ik dan “onder invloed” of heb ik dan gewoon ergens naar geluisterd?
Als Kamala die podcast doet, ga ik daar ook naar luisteren![]()
@bigone: wat is de orginele datum van dat filmpje?
BigOne schreef:
Cer schreef:@bigone: wat is de orginele datum van dat filmpje?
Cer schreef:Ik doe de vraag nog even opnieuwCer schreef:@bigone: wat is de orginele datum van dat filmpje?
Overigens, Arnold vind beide kandidaten eigenlijk niet super he, en ik denk dat de punten die hij aanhaalt over Kamala, breder leven " Democrats aren’t any better at dealing with deficits, and I worry about their local policies hurting our cities with increased crime."
Volgens mij is dat, kort door de bocht, ook weer waar Trump een speerpunt van maakt. Fighting crime, criminal immigrants en het grootste probleem van Amerika nu, de enorme drugsproblematiek. (buiten dat hij ook andere dingen zegt natuurlijk)
En dat is dan denk wat Kamala niet goed kan pareren, ook volgens Karl zn berichten.