prompter schreef:Goed, dit is een paardenforum. En het onderwerp is ernstig, dat staat buiten kijf![]()
Maar bedoelde je niet "kentering"?
Hahaha, ik moest ff googlen, begreep je tekst echt niet. Maar nu wel. En ja, ik bedoelde kentering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Johan Derksen legitimeert iedere zoveel dagen weer vrijelijk het neerbuigend doen over vrouwen of vrouwenrechten. Dat heeft impact.
Cer schreef:Ja ik herken dat wel van vroeger… en Scheveningen is al heel lang niet leuk meer , vnl voor jonge blonde dames ..
Dus of het alleen door Tate en Derksen komt weet ik niet zo zeker
Benzz schreef:De grotere impact schijnt te zitten in dat jongeren Andrew Tate volgen. Dat er op de universiteit tegenwoordig meer vrouwen dan mannen zitten. Dat vrouwen tot hun 30ste meer verdienen. Dat maakt mannen/jongens onzeker en dan komt Andrew Tate voorbij.
Shadow0 schreef:Benzz schreef:De grotere impact schijnt te zitten in dat jongeren Andrew Tate volgen. Dat er op de universiteit tegenwoordig meer vrouwen dan mannen zitten. Dat vrouwen tot hun 30ste meer verdienen. Dat maakt mannen/jongens onzeker en dan komt Andrew Tate voorbij.
Niet helemaal in die volgorde trouwens: die onzekerheid wordt nadrukkelijk benadrukt zodat men jongeren vervolgens richting allerlei extremisme en conservatisme kan trekken. Dat is best bewust. Tate speelt daar misschien gericht of misschien ongericht op in, maar op hoger niveau zit daar een behoorlijk duidelijk plan achter.
En vervolgens ontbreekt het in de rest van de maatschappij dus wel ook aan bereidheid om het te stoppen. Want als jongere mannen een vrouw lastig vallen, is het vervolgens toch de hele maatschappij die er weinig mee doet, ook de directeuren en leidinggevenden en schoolleiders niet. En de media stelt het liever niet zo aan de orde, en Tim Hofman die dat wel doet krijgt nogal wat tegenwind. Die dingen komen allemaal samen en houden elkaar in stand. Als het alleen maar de jongeren zouden zijn, zouden we het best kunnen veranderen. Maar doordat het op heel veel niveau's in de maatschappij wordt uitgespeeld wordt het lastiger.
Electra63 schreef:Niets aan toe te voegen.
Het vrouwonvriendelijke klimaat, het conservatisme dat steeds meer oprukt, groepsdruk jongens en mannen op SM zoals Andrew Tate en wat minder opvallend zoals bij de "politieke" beweging van FvD.
Cer schreef:Serieus Benzzz![]()
Wat erg
Goed dat je er wat van zei
Benzz schreef:Ik weet het niet Cer, weet wel dat ik er vroeger geen last van had en nu wel. Zit sinds 6 weken in een nieuwe opdracht, met ook een directeur die een hand op je schouder legt of heel dicht bij je gaat staan. Ik doe dan een stap achteruit, maar die boodschap snapt hij niet. Maandag maar even het gesprek met hem aangaan. Maar dat is sowieso een aparte snuiterDie heeft mij aangesproken op dingen die hij never nooit tegen een man had gezegd.
mce schreef:Dat zal nog wel wat teweegbrengen op 13 spetember a.s.
tekst op de foto is duidelijk lijkt me
https://nos.nl/artikel/2575259
lees het statement van Paradiso
https://www.paradiso.nl/nieuws/update-c ... so/2646634