Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mistery schreef:bonney4evver schreef:ik
En hoezo word het ruzie? Vechten mensen eerder buiten dan binnen ofzo? Wat bedoel je?
runningkawa schreef:Wat een hoop onzin smoesjes komen hier voorbij
artisten...rookmachines....tjone jonge
van 1 sigaret of dat ff dat een rookmachine blaast heb ik (kan niet over cara patienten praten) geen last in een grote ruimte.
Maar al die rokers samen...ja daar heb ik wel last van...
Citaat:En weer iemand die denkt dat rokers niet weten wat ze binnenkrijgen en denken dat dit ze van hun verslaving afhelpt. Dom volk die rokers.
En nee die rotzooi krijgt een niet-roker niet allemaal binnen tenzij die aan mond op mond beandeming doet bij de roker op het moment dat hij/zij zijn/haar rook uitblaast.
Dit soort posten bedoel ik nu in mijn vorige post.
Nakisha schreef:Zoals Natasha al zegt, je krijgt er altijd wel wat van binnen. En dat terwijl IK niet rook, en die rommel dus niet WIL inademen. Dus bedankt, rokers...
Dom volkje, rokers? Mwah, 't is dat je 't zelf zegt dan, want dat was niet het punt dat IK wilde maken. Ik ken zat intelligente personen die roken. Vind het alleen wel jammer dat mensen bewust die rommel gebruiken, maar da's eigen keuze.
En dat er veel rokers mee van hun verslaving zijn afgeholpen WEET ik, omdat ik er hoogstpersoonlijk een paar mee heb laten stoppen... die schrokken zich wel lam van het resultaat. En terecht, als je bedenkt dat dát alleen nog maar is wat je UITademt...
Ik was gisteren zelf nog op een feest waar iemand een sigaar opstak. Ik ben gelijk vertrokken en heb een plek ver van de rokers af gezocht. Ik had er teveel last van, ik werd spaansbenauwd.
Chiqa schreef:Sommige mensen mogen niet eens stoppen met roken omdat hun gezondheid dan in gevaar loop, ik ben er een van!
Gaby schreef:Chiqa, wat geweldig dat roken jouw problemen heeft opgelost! Ik ben echt heel blij voor je.
Maar waarom zouden mensen tijdens het uitgaan last moeten hebben van jouw rook?
Machie schreef:Ik heb getekend, simpelweg omdat ik vind dat rokers zo vreselijk misbruikt worden! Betalen met voor hun verslaving dan wie dan ookOngezond, ja zeker! Maar dat is overgewicht ook! En daarvan zijn er veel meer dan rokers. (rokers 28% in Nederland)
edit, nu krijg ik vast te horen dat ik geen last heb van mensen die te dik zijnEn nee, heb ik niet, en ook niet van rokers.
Chiqa schreef:De eerste; bedankt voor je reactie; ik ben ook blij dat ik van mn overgewicht afben en
niet alle dagen meer medicijnen hoef te slikken.
noudy schreef:anders heb ik geen zin om te gaan als er niet gerookt mag worden.
Chiqa schreef:De laatste; ik val helaas in herhaling, ik ben een sociale roker. Ik vraag altidj of ik een peuk op mag steken.
Helaas, in de horeca niet, maar dat zie ik als een sociale bijeenkomst, als je er last van heb weet je dat van te voren.