Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamorka

Re: Wilders en zijn extreme uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:14

Moniek schreef:
Dus omdat er in de polder nog plaats is,,,hoor wat je zegt er is hier nog plaats,met andere woorden de rest is vol.
Ikkan hier om heen kijken en er is hier nog zo veeeeeeeeeel ruimte en dat willen ze hier graag nog zo houden.
Nederland word helemaal volgebouwd en er komen nog steeds zoveel mensen binnen die nooit meer weg gaan.
Ik ben nu ook verhuisd naar het buitenland dus ik ben ook een buitelander nu.
Maar ik heb er wel voor gezorgd dat ik hier kan rond komen en gezorgd voor mijn eigen geld dus ik hoef hier bij niemand aan te kloppen om mijn handje op te houden.
Ik denk zeker dat het ook een stukje mentaliteit is en dat je dat ook maar eens onder ogen moet zien.

Met jou kan ik praten! Jij redeneert met een gezond verstand.
Laatst bijgewerkt door tamorka op 25-09-07 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:14

Achilles schreef:
_Scarlet_ schreef:
Ik zeg niet dat er geen mensen zijn die dat zullen zeggen, alleen dat in de (toch vrij grote en allochtoonrijke) steden waar ik kom ik zoiets nog nooit heb horen roepen. Bovendien kan ik het me ergens ook wel voorstellen hoor, dat je dat roept... Als je door iedereen in het verdomhoekje wordt gestopt en je door je nationaliteit alleen al een uitschoppeling bent terwijl je er niks aan kan doen... Zou ik ook baldadig van worden!

Ik kan wel een boekje opendoen van wat er daar zo allemaal gebeurt hoor en waar je absoluut niet vrolijk van wordt. Haha!
Zo langzamerhand verdwijnen WIJ steeds meer in het verdomhoekje en ja daar wordt je inderdaad baldadig van.

@Moniek jij heb het meteen goed gedaan. Haha!

Haha! Haha! Cool ja haha het is zeker een van de reden geweest waarom ik nederland heb verlaten.
Het is gewoonweg niet meer het land als het voor 10 jaar geleden was,er zijn veel dingen verandert en helaas niet in het goede vind ik.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:40

Hebben jullie gehoord over een of ander onderzoek wat ze gisteren openbaar werd gemaakt.

4000 jongeren zijn geïnterviewt en 40% daarvan denkt aan emigreren Wow!

Gelukkig ben ik idd ook buitenlander, een geïntegreerde overigens want doe aan alles mee wat hier gedaan wordt en heb heel goed kontakt met de buurt Haha!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:40

ik hoorde vanmorgen een kwart?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:41

Leuk als alle nederlanders gaan emigreren :S

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:41

LCharlotte schreef:

Wordt het vanzelf een Moslimland Bloos

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:42

Indeed

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:43

En tot overmaat van ramp moet notabéne princes Maxima gisteren openbaar roepen dat er niet zoiets bestaat als een Nederlandse identiteit of cultuur. Stoom uit je oren

Moet zij nodig zeggen met d'r Argentijnse afkomst. Frusty

Princes of geen princes... het is "aanpassen of oprotten" wat mij betreft.

De regering dacht zeker: "Als Maxima het zegt dan pikt het volk het wel, want zij is geliefd bij de mensen".

Nou, reken maar dat dit olie op het vuur is voor Dhr. Wilders.

Ik ben trouwens ook woedend om deze uitspraaak van Maxima. Ik ben Nederlander, en ik ben trots op mijn land, en mijn cultuur. En kom mij nou alsjeblieft niet aanzetten dat er niet zoiets bestaat als een Nederlandse cultuur en identiteit. Verdrietig

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:46

Dat had ik geen eens meegerkegen, vervelende uitspraak inderdaad. Paar jaar geleden is er op een markt een turkse vrouw op een ksitje geklommen en begon vervolgens over de hele martk te schreeuwe dat dit over een paar jaar een moslim land zou zijn.... Heb er sindsdien de bibbers van :S

Ze fokken wel als konijnen Nagelbijten / Gniffelen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:49

Noetanchamon schreef:
Hebben jullie gehoord over een of ander onderzoek wat ze gisteren openbaar werd gemaakt.

4000 jongeren zijn geïnterviewt en 40% daarvan denkt aan emigreren Wow!

Gelukkig ben ik idd ook buitenlander, een geïntegreerde overigens want doe aan alles mee wat hier gedaan wordt en heb heel goed kontakt met de buurt Haha!

40% van de jongeren DENKT eraan. Denken is iets anders dan doen en over het algemeen hebben jongeren aardig wat plannen, waarbij van de helft niks terecht komt...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nationaliteit(en) van Wilders z'n vrouw?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:49

LCharlotte schreef:

Wat dacht je van streng christelijke mensen, die geen voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken...

Bij deze (edit: christelijke) mensen twijfel ik trouwens ook weleens of de vrouw wel gelijk staat aan de man...
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 25-09-07 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:51

Hmmmd ara heb ik het ook noet zo op, in de meeste gevallen zeggen ze dat de vrouw gelijk is aan de man, maar blijkt in de praktijk iets heel anders. Nog heb ik het ideer dat de allochtonen veel sneller groeien dan onze eigenbevolking. Als ik alleen al kijk wat er in mijn omgeving vroeger was en nu.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:53

LCharlotte schreef:
Dat had ik geen eens meegerkegen, vervelende uitspraak inderdaad. Paar jaar geleden is er op een markt een turkse vrouw op een ksitje geklommen en begon vervolgens over de hele martk te schreeuwe dat dit over een paar jaar een moslim land zou zijn.... Heb er sindsdien de bibbers van :S

Je laatste opmerking schiet mij echt enorm in het verkeerde keelgat. Je hebt bof dat ik niks op de man af speel maar ik kan zat nare opmerkingen bedenken nu.... Boos! "Ze fokken als konijnen" Misselijk

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:54

Hallo er staat toch een Nagelbijten / Gniffelen bij
Moet ik je soms uitleggen wat dat betekend?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:00

Volgens mij bedoel je daarmee dat je zelf ook wel weet dat het een bijzonder nare opmerking is..

We hebben hier in NL een politieke partij (SGP) die geen vrouwen in de gelederen duldt. Mínstens net zo erg als de denkbeelden die allochtonen hierover kunnen hebben..

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:01

LCharlotte schreef:
Hallo er staat toch een Nagelbijten / Gniffelen bij
Moet ik je soms uitleggen wat dat betekend?

Dat is een emoticon die op zijn nagels bijt/stiekem achter zijn handje lacht, maar nog steeds rechtvaardigt deze jouw opmerking niet
Excuus, ik kan echt niet begrijpen waarom iemand die nota bene zelf zwanger is, zoiets durft te insinueren.

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:03

Schimmelig schreef:
LCharlotte schreef:

Je laatste opmerking schiet mij echt enorm in het verkeerde keelgat. Je hebt bof dat ik niks op de man af speel maar ik kan zat nare opmerkingen bedenken nu.... Boos! "Ze fokken als konijnen" Misselijk

Mwoah... met een arbeidsongeschiktheidsuitkering en kinderbijslag voor 9 kindertjes plus wat zwarte handel in 2e hands bestelbusjes naar Marokko is het leuk rondkomen voor ze hoor. En ja, dit voorbeeld is mijn buurman. Ik spreek dus uit ervaring. De beste man heeft mij ooit één keertje aangespoken op straat. Ik groette hem vriendelijk en hij vroeg in gebrekkig Nederlands waar ik naartoe ging. Ik zeg: "werken". Hij zegt: "Jij gek buurman. Jij af moeten laten keuren voor rug, veel makkelijker. Ik komen 28 jaar geleden naar Nederland, ikke 6 jaar gewerkt, daarna afkeuren."

Z'n dochters doen het huishuiden, z'n dochters doen de was, z'n dochters bereiden de maaltijden, de zoon moet de tuin onderhouden en de was buiten ophangen, de kinderen mogen niet buiten spelen.

Nu zal iedereen ongetwijfels weer roepen dat dit een extreem uitzonderingsgeval is. Wel een beetje vreemd dan, dat zoveel mensen een dergelijk uitzonderingsgeval kennen. Ik zeg altijd maar zo: "waar rook is, is vuur"

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:04

Noetanchamon schreef:
LCharlotte schreef:

Wordt het vanzelf een Moslimland Bloos

misschien heb je er niet bij stil gestaan waarom nederlanders vertrekken.
Ik ben zo blij dat ik ben gegaan en ik kan je vertellen dat ik nederland totaal niet mis.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:10

Musicjohn schreef:
Mwoah... met een arbeidsongeschiktheidsuitkering en kinderbijslag voor 9 kindertjes plus wat zwarte handel in 2e hands bestelbusjes naar Marokko is het leuk rondkomen voor ze hoor. En ja, dit voorbeeld is mijn buurman. Ik spreek dus uit ervaring. De beste man heeft mij ooit één keertje aangespoken op straat. Ik groette hem vriendelijk en hij vroeg in gebrekkig Nederlands waar ik naartoe ging. Ik zeg: "werken". Hij zegt: "Jij gek buurman. Jij af moeten laten keuren voor rug, veel makkelijker. Ik komen 28 jaar geleden naar Nederland, ikke 6 jaar gewerkt, daarna afkeuren."

Z'n dochters doen het huishuiden, z'n dochters doen de was, z'n dochters bereiden de maaltijden, de zoon moet de tuin onderhouden en de was buiten ophangen, de kinderen mogen niet buiten spelen.

Nu zal iedereen ongetwijfels weer roepen dat dit een extreem uitzonderingsgeval is. Wel een beetje vreemd dan, dat zoveel mensen een dergelijk uitzonderingsgeval kennen. Ik zeg altijd maar zo: "waar rook is, is vuur"

Zo ken ik ook zat Nederlanders die zich voor gigantische bedragen hebben laten uitkopen door hun voormalig werkgever, omdat zij "ziek" werden. Come on!! Je doet alsof dit enkel allochtonen zijn?? Ik word dagelijks geconfronteerd met Nederlanders die, of niet werken, of jan en alle man oplichten en ga zo nog maar even door...

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:17

Schimmelig schreef:
Musicjohn schreef:

Zo ken ik ook zat Nederlanders die zich voor gigantische bedragen hebben laten uitkopen door hun voormalig werkgever, omdat zij "ziek" werden. Come on!! Je doet alsof dit enkel allochtonen zijn?? Ik word dagelijks geconfronteerd met Nederlanders die, of niet werken, of jan en alle man oplichten en ga zo nog maar even door...

Het gaat niet alleen om het werk en ja er zijn zat nederlanders die sit doen.
Het gaat om een stukje mentaliteit,ik heb er voor gekozen om een beter leven op te bouwen buiten nederland dat kan je op 2 manieren aanpakken 1 is zorgen dat je nerderland op een goede manier verlaat met een spaarcentje in je hand zodat je onafhankelijk een levenkan opbouwen.
Of optie 2 gewoon gaan met niks en hier beginnen met een uitkering tot dat je werk hebt gevonden maar wat je toch niet aanpakt omdat je voor die 100 euro die je meer gaat verdienen liever thuis blijft zitten.
En daar kan ik niet tegen,dat nederlanders onterecht een uitkering trekken is fout maar dat we het toelaten om mensen binnen te laten komen met totaal geen bewijs dat ze zichzelf voor tenminste 1 jaar zelf kunnen onderhouden vind ik bezopen!

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:22

Schimmelig schreef:
Je doet alsof dit enkel allochtonen zijn??

Nee hoor, dat hoor je mij niet zeggen. Maar het is wel erg frappant dat ik deze "wijze" raad uit de mond van een oudere Marokkaan moest vernemen.

En dan nog wat... hoeveel Nederlandse gezinnen met 9 kinderen ken jij?

Ik ken er in ieder geval geen. Het grootste gezin wat ik ken (binnen mijn vrienden / kennissen kring) heeft 2 kinderen.

Maar ik geef je absoluut gelijk als je zegt dat er bij de Nederlanders ook genoeg kaf onder het koren zit. En ook daar kan ik me mateloos aan ergeren. Ja

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:24

Musicjohn schreef:
En tot overmaat van ramp moet notabéne princes Maxima gisteren openbaar roepen dat er niet zoiets bestaat als een Nederlandse identiteit of cultuur. Stoom uit je oren

Verdrietig

Sjee, zei ze dat???? Dan heeft ze inderdaad de plank misgeslagen. En ik vind het zowiezo al niet op z'n plaats dat zij dat zegt! Ze is hier niet geboren en getogen!

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:26

Misser schreef:
LCharlotte schreef:

Wat dacht je van streng christelijke mensen, die geen voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken...

Bij deze (edit: christelijke) mensen twijfel ik trouwens ook weleens of de vrouw wel gelijk staat aan de man...

Net zo min. Exact dezeflde fouten.

Zie jij dat gebeuren, dat ALS GOd inderdaad zou bestaan, dat hij heden ten dage nog zou zeggen "gaat heen en vermenigvuldigt u"? Ik denk het niet!
Ik denk dat hij zou zeggen "gaat heen en vermenigvuldigt u met mate".

De Koran en de Bijbel zijn in een andere tijdsgeest geschreven. Ze passen niet meer thuis in de huidige maatschappij.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:32

Maar waarom 'vergroten' jullie/jij het verhaal als het om "oudere Marokkanen" gaat? Is dat omdat het "leuk" is om te vertellen, omdat je zo meer medestanders hebt, of omdat het schaamte gevoel te groot is als je ditzelfde over een Nederlander vertelt?

By the way. Het grootste gezin in Nederland bestaat uit 18 personen en is niet van allochtone afkomst (zie foto) Knipoog
Afbeelding

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:35

Schimmelig schreef:
Musicjohn schreef:

Als ik met zo een argument bij mijn vriend kom dan zegt hij, de Nederlanders zijn hier thuis.