Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Netje schreef:SanderP schreef:Wordt eens wakker. Mensen die een gezin hebben of schrijnend zijn mogen al niet meer uitgezet worden, voordat dat allemaal opgelijnd is, is er een nieuw kabinet en komt het generaal pardon er. Het komt er of je nou wilt of niet, de kamer heeft het al besloten. En als het CDA wil regeren, zullen ze op die eis in moeten gaan. Hebben ze in feite de afgelopen dagen al een begin mee gemaakt.
En bovendien zijn er binnen het CDA ook een flink aantal mensen die daar geen moeite mee hebben !
klomp schreef:
toch vreemd dat er werd vermeld vanmorgen op het nieuws dat zoveel mensen na enquete het niet eens waren met de beslissingen die er genomen waren...ik meende te hebben gehoord 59% tegen...dus er was wel degelijk moeite mee
Netje schreef:klomp schreef:
toch vreemd dat er werd vermeld vanmorgen op het nieuws dat zoveel mensen na enquete het niet eens waren met de beslissingen die er genomen waren...ik meende te hebben gehoord 59% tegen...dus er was wel degelijk moeite mee
Ligt er maar aan hoe de vraag gesteld is. Ik denk dat heel veel mensen moeite hebben met de manier waarop dit gelopen is, met de belachelijke uitkomst dat Rita blijft zitten ondanks haar zoveelste 'schwalbe' . De vraag ging hier immers niet om een generaal pardon, maar over het opschorten, waar Rita een belachelijke en genante vertoning van gemaakt heeft. Dáár hebben mensen moeite mee.
Netje schreef:Ligt er maar aan hoe de vraag gesteld is. Ik denk dat heel veel mensen moeite hebben met de manier waarop dit gelopen is, met de belachelijke uitkomst dat Rita blijft zitten ondanks haar zoveelste 'schwalbe' . De vraag ging hier immers niet om een generaal pardon, maar over het opschorten, waar Rita een belachelijke en genante vertoning van gemaakt heeft. Dáár hebben mensen moeite mee.
faye schreef:Bovendien zou het ook nog wel eens zo kunnen zijn dat mensen moeite hebben met de kinderachtige houding van Wouter Bos.
faye schreef:Netje schreef:Ligt er maar aan hoe de vraag gesteld is. Ik denk dat heel veel mensen moeite hebben met de manier waarop dit gelopen is, met de belachelijke uitkomst dat Rita blijft zitten ondanks haar zoveelste 'schwalbe' . De vraag ging hier immers niet om een generaal pardon, maar over het opschorten, waar Rita een belachelijke en genante vertoning van gemaakt heeft. Dáár hebben mensen moeite mee.
Nou ja, dat is JOUW aanname natuurlijk
Aimee schreef:Of juist niet.... eindelijk is ie assertief!
SanderP schreef:Had ie voor de kiezingen moeten doen, dan had ie niet zo veel verloren
chevax schreef:Ik vind wel het feit dat er steeds op Wouter Bos wordt afgegeven een beetje kinderachtig. Verdonk heeft er zelf een potje van gemaakt, je kunt toch moeilijk zeggen dat dit de eerste motie tegen haar/haar beleid was en dat dit totaal uit de lucht kwam. We hadden een minister die alleen maar ter meerdere glorie van zichzelf een show opvoerde. Dit kan je moeilijk een ander verwijten.
faye schreef:Als Wouter Bos deze zaken ECHT zo belangrijk vind had hij deze voor de verkiezingen wel duidelijk gemaakt. Nu probeert hij alleen de formatie te frustreren, een echte slechte verliezer
LiNdA1986 schreef:Even tussendoor en beetje offtopic, maar wat ik niet begrijp is dat SP hoofdwinnaar was van de verkiezingen maar dat ze toch niet in de kamer komen? Is dat nou echt zo of heb ik het verkeerd begrepen?
Als het echt zo is vind ik dat wel heel raar, want de burgers hebben gekozen en als SP er niet bijkomt dan kiezen ze dus zelf en niet de burgers.
Sundancer schreef:Euhm, eind maart weer stemmen?