Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SanderP schreef:- steun voor internationaal terrorisme
![]()
Zep schreef:
Denk eens iets verder na dan alleen een paar leuke populistische kreten...
Wranglerbutt schreef:Te lui om alle partijprogramma's te lezen? Te dom voor de Stemwijzer?
U bent niet alleen hoor, samen met 80% van Nederland bent u perfect geschikt voor de Stom Wijzer:
Voor iedereen die geen snars verstand heeft van politiek, maar wel gaat stemmen!
http://www.stomwijzer.nl/Hilarisch!
Wranglerbutt schreef:Te lui om alle partijprogramma's te lezen? Te dom voor de Stemwijzer?
U bent niet alleen hoor, samen met 80% van Nederland bent u perfect geschikt voor de Stom Wijzer:
Voor iedereen die geen snars verstand heeft van politiek, maar wel gaat stemmen!
http://www.stomwijzer.nl/
Renskeeee schreef:Ik neig een beetje naar D'66, vooral door hun onderwijsprogramma.
Maar ben toch bang dat dat een stem op 'niets' is, een verloren stem
Dus misschien wordt het toch PvdA of SP... Twijfeltwijfeltwijfel,
dit wordt echt een beslissing in het stemhokje ben ik bang
Toekie schreef:Ik stem dus SP, omdat:
- Ik niet alleen aan mezelf denk, maar ook aan mijn medemens. Zeker aan degenen die het slecht hebben (voedselbanken!!). SP is sociaal en staat voor solidariteit.
- Ik dieren & milieu erg belangrijk vind. De SP besteedt hier uitgebreid aandacht aan (bio-industrie terugdringen, in de Grondwet moet worden vastgelegd dat de overheid een zorgplicht voor dieren heeft, einde aan 'plezierjacht'). Je kan hiervoor wel PvdD stemmen (wat ik overigens een goed initiatief vind), maar zij hebben erg weinig inspraak en zullen dus weinig voor elkaar kunnen krijgen op dat gebied.
- De SP veel meer gaat investeren in onderwijs, deze partij is ook zeer 'studentvriendelijk': Schoolboeken in het voortgezet onderwijs gratis. De aanvullende beurs voor studenten gaat omhoog. Stevig aanpakken van de bureaucratie en regeldrift vanuit overheid en schoolmanagement. Geen ''witte'' en ''zwarte'' scholen.
- De SP ervoor wil zorgen dat de situatie van de meer dan 400.000 kinderen die nu in armoede leven, verbeterd wordt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... Bovendien ben ik lid van de SP.
Citaat:Links gaat gruwelijk geld kosten