Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guess001

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:34

hirespider schreef:
superninus dat is ook zeker waar wat je zegt, maar het is ook zo dat mannen tegenwoordig anders tegen vrouwen aankijken en dat komt niet alleen door tv maar door de hele maatschappij. mannen hebben veel minder respect voor vrouwen. als je er een beetje goed uit ziet, dan gaan mannen in het uitgaansleven zelfs zomaar aan je zitten, ze denken dat ze dat recht hebben..

Oh? Verward Nou dat recht hebben ze niet en dat weten ze hartstikke goed hoor. En elke zichzelf respecterende vrouw weet dat ook. De meeste mannen willen het zelf niet eens.

Ik word altijd met respect behandeld, zelfs door de bouwvakkers bij mij om de hoek en ik vind de aandacht erg fijn. Met fluiten hoeven ze bij mij echt niet aan te komen, aan de andere kant drink ik ook lekker een bakkie met ze. Ik krijg opmerkingen in de trant van: 'je maakt mijn dag weer goed', heerlijk toch?

Zelfrespect en eigenwaarde, dát is waar het om gaat!!

(of ben ik gewoon erg lelijk? Clown Clown )
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 27-07-06 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Nee het is juist andersom. Aangezien de jeugd een beeld voorgeschoteld krijgt dat vrouwen lustobjecten zijn en mannen alles mogen, krijg je juist meer zedendelicten. Sex en bloot is de norm tegenwoordig.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-07-06 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ingdong

Desiree schreef:
Goh, daar sta ik van te kijken, ik heb nog nooit gezien of gehoord dat een vrouw dat andersom deed.

ik eigenlijk ook niet...

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:35

Desiree schreef:
Goh, daar sta ik van te kijken, ik heb nog nooit gezien of gehoord dat een vrouw dat andersom deed.

Ja jawel hoor, en ik geniet er van Haha!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:36

Ik doe het ook hoor, als ik een lekkere kerel aan het bouwvakken zie, ik toeter ook Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:37

EmDee schreef:
Ik doe het ook hoor, als ik een lekkere kerel aan het bouwvakken zie, ik toeter ook Haha!

Familiekwaaltje, gut, van wie zou ik het hebben Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:37

Bealy schreef:

Ik word altijd met respect behandeld, zelfs door de bouwvakkers bij mij om de hoek en ik vind de aandacht erg fijn. Met fluiten hoeven ze bij mij echt niet aan te komen, aan de andere kant drink ik ook lekker een bakkie met ze. Ik krijg opmerkingen in de trant van: 'je maakt mijn dag weer goed', heerlijk toch?
)

Dat is geen gebrek aan respect, dat is een uiting van vriendelijkheid en waardering. Iets heel anders. Ik had mijn vorige reactie nog bijgewerkt maar die staat nog op de vorige pagina... Wordt nu denk ik niet meer op in gegaan.

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:38

ik val niet op bouwvakkers.... misschien komt t daardoor... Knipoog

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:41

[/quote]
Eh...... wat is het verschil met nu?[/quote]

juist omdat sex en bloot "normaal" is, heb je overal orgi's! zelfs mijn kleine zusje loopt in niets verhullende kleding!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:41

tsjah Desiree, ik heb even terug gelezen.....
ik blijf erbij, ze doen er zo niemand kwaad mee.
ik heb tijdens mijn stap dagen nog nooit last gehad van ongewenste intimiteiten, als ze me nakijken, prima toch? ik kijk ook naar lekkere mannen dus waarom andersom niet?
als je zelf een duidelijk signaal afgeeft, zal geen man met gezond verstand het in zijn hoofd halen aan je te zitten zonder toestemming

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:42

Ik ben als teener wel eens lastig gevallen door jongens in het zwembad. Toen ik in die leeftijdsgroep zat die al die troep voorgeschoteld krijg. Ik gaf toch echt geen signalen hoor.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:44

ingdong schreef:

Eh...... wat is het verschil met nu?
[/quote]

juist omdat sex en bloot "normaal" is, heb je overal orgi's! zelfs mijn kleine zusje loopt in niets verhullende kleding!
[/quote]
ik vind het iets te ver gaan om te zeggen dat die er dan om vraagt.....maar je snapt me zo ook wel denk ik......
als de dames tegenwoordig praktisch zonder kleren de deur uitgaan, wie zijn schuld is het dan dat ze nagekeken en nagefloten worden???

en Desiree......ik blijf erbij dat mensen een produkt van hun opvoeding zijn, als ik mannen nafluit komt dat omdat mij nooit is verteld dat het niet netjes was.....
als jong heren zich in het zwembad misdragen, is het misschien tijd dat ze opvoeding krijgen, en het heeft IMO niets met tv te maken hoor

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:46

Mijn zusje is bijna 12 en die loopt echt niet in niets verhullende kleding hoor

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:46

Desiree schreef:
Ik ben als teener wel eens lastig gevallen door jongens in het zwembad. Toen ik in die leeftijdsgroep zat die al die troep voorgeschoteld krijg. Ik gaf toch echt geen signalen hoor.

ik heb ook geen bord op mijn rug met "fluit naar mij" en draag toch ook niet echt uitdagende kleding!!! (ja, bij mijn vriendje.. Maar das thuis... Knipoog Bloos ) En toch doen ze het! En dan loop je in je paardrijbroek met je bikinitopje erboven het land te mesten (wat naar mijn idee niet echt een sexi baan is) moeten die stomme vrachtwagens weer toeteren! En wat zien ze dan?! Blond haar met een bikinitopje aan... Oehoe... sexi hoor... Prima als je kijkt, maar dat toeteren hoeft niet.. Ik schrik me elke keer de pleuris, en de pony's ook!!! en dat gefluit is gewoon irritant.. (ook een familie-kwaal.. Van moeders geërfd) Ik ben geen hond! NAar een hond fluit je, naar een vrouw kijk je.. MAar niet als haar vriend er bij is...

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:48

Dana01 schreef:
ingdong schreef:
ik vind het iets te ver gaan om te zeggen dat die er dan om vraagt.....maar je snapt me zo ook wel denk ik......

ik heb niet gezegd dat mijn zusje erom vraagt hoor.. Ze is mooi, dus waarom zou ze niet?! Maar iets minder zou wel mogen.. Maar erom vragen, heb ik nooit beweerd..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:48

Dana01 schreef:
ingdong schreef:

Eh...... wat is het verschil met nu?

[/quote]
als de dames tegenwoordig praktisch zonder kleren de deur uitgaan, wie zijn schuld is het dan dat ze nagekeken en nagefloten worden???

en Desiree......ik blijf erbij dat mensen een produkt van hun opvoeding zijn, als ik mannen nafluit komt dat omdat mij nooit is verteld dat het niet netjes was.....
als jong heren zich in het zwembad misdragen, is het misschien tijd dat ze opvoeding krijgen, en het heeft IMO niets met tv te maken hoor
[/quote]
Maar WIJ moeten met z'n allen wel leven tussen die onopgevoede mensen!
ingdong schreef:
ik heb ook geen bord op mijn rug met "fluit naar mij" en draag toch ook niet echt uitdagende kleding!!! (ja, bij mijn vriendje.. Maar das thuis... Knipoog Bloos ) En toch doen ze het! En dan loop je in je paardrijbroek met je bikinitopje erboven het land te mesten (wat naar mijn idee niet echt een sexi baan is) moeten die stomme vrachtwagens weer toeteren! En wat zien ze dan?! Blond haar met een bikinitopje aan... Oehoe... sexi hoor... Prima als je kijkt, maar dat toeteren hoeft niet.. Ik schrik me elke keer de pleuris, en de pony's ook!!! en dat gefluit is gewoon irritant.. (ook een familie-kwaal.. Van moeders geërfd) Ik ben geen hond! NAar een hond fluit je, naar een vrouw kijk je.. MAar niet als haar vriend er bij is...

Inderdaad!!!! NAar een hond fluit je, niet naar een vrouw! Het is minderwaardig gedrag.

En dat fluiten van vrachtwagenchauffeurs terwijl je aan het paardrijden bent, herken ik. Zo ergerlijk!!!!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:50

zelfs mijn vriend vind het leuk als ik nagefloten word, omdat ik zijn vriendin ben Ja .........hij is dan echt trots op me hoor Haha!

ik zeg ook niet dat jij dat zegt over je zusje, ik zeg het.......

maar Desiree, wat heeft het dan nog te maken met bloot op TV????

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:50

Desiree schreef:
Dana01 schreef:
Maar WIJ moeten met z'n allen wel leven tussen die onopgevoede mensen!

ik kan het wel in jouw woorden vinden... En al die onopgevoede mensen krijgen zelf ook weer onopgevoede kindertjes, en zo gaat het maar door.. Zo word de wereld veroverd door onopgevoede mensjes! Knipoog

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:51

Dana01 schreef:
zelfs mijn vriend vind het leuk als ik nagefloten word, omdat ik zijn vriendin ben Ja .........hij is dan echt trots op me hoor Haha!

ik zeg ook niet dat jij dat zegt over je zusje, ik zeg het.......

maar Desiree, wat heeft het dan nog te maken met bloot op TV????

mijn vriend vind het leuk als ze me versieren, daar kan ie trots op zijn... maar dat fluiten, daar issie het met me over eens (godzijdank... Knipoog)

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:54

kom ik tot de conclusie dat bloot op tv niets te maken heeft met de zieke geest van sommige mensen op straat en de slechte opvoeding die daar de reden van is Ja
en daarom, ben ik het er dus niet mee eens om het er vanaf te halen Haha!

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:00

Dana01 schreef:
kom ik tot de conclusie dat bloot op tv niets te maken heeft met de zieke geest van sommige mensen op straat en de slechte opvoeding die daar de reden van is Ja

haha... zo komen we weer terug op t bloot op tv, waar dit topic eigenlijk om draaide...

de onopgevoede mens is het product van het bloot op tv.. het volgt op elkaar... en het heft elkaar op... door het bloot op tv zijn we het normaal gaan vinden en mannen en vrouwen als lusstobject gaan zien... En zo krijg je weer onopgevoede mensjes, blablabla... Clown

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:00

Ik heb geen zin om 33 pagina's te lezen, dus misschien is de opmerking al geplaatst. Het eerste dat in mij opkomt als ik het verhaal van TS lees is: Dat valt toch reuze mee, zeker op de publieke omroep. Vind je dit nog TE erg, dan zit er maar 1 ding op.......verhuizen naar een streng islamitisch land!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:02

ingdong schreef:
Dana01 schreef:

haha... zo komen we weer terug op t bloot op tv, waar dit topic eigenlijk om draaide...

de onopgevoede mens is het product van het bloot op tv.. het volgt op elkaar... en het heft elkaar op... door het bloot op tv zijn we het normaal gaan vinden en mannen en vrouwen als lusstobject gaan zien... En zo krijg je weer onopgevoede mensjes, blablabla... Clown

dat denk ik niet, opgevoede mensen kijken toch ook tv?
en je wordt niet onopgevoed door de tv, maar door je eigen ouders....

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:06

Dana01 schreef:

dat denk ik niet, opgevoede mensen kijken toch ook tv?
en je wordt niet onopgevoed door de tv, maar door je eigen ouders....

ben ik het niet helemaal mee eens... De opvoeding van je ouders houdt op een gegeven moment op.. Ze kunnen niet jouw hele leven je blijven opvoeden.. Dan ga je je eigen waarden en normen vormen, die je overbrengt op je eigen kinderen. Die zullen allicht anders zijn dan die van je ouders!!! Anders zouden ik en mijn 5 zussen dalijk dezelfde opgevoede kinders hebben, omdat we door dezelfde ouders opgevoed zijn, en dus dezelfde opvoeding hebben.. Terwijl mijn oudste zus haar kinderen heel erg anders opvoed dan mijn ena oudste zus! je opvoeding stopt dus op een gegeven moment.. Ik ben 21 en mijn ouders hebben echt niet meer zoveel over me te zeggen als toen ik 15 was! Dit is het moment dat ik mijn eigen waarden en normen ontwikkel...

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:08

ingdong schreef:

Niet perse, dingen als gebrek aan respect, fluiten e.d. is al langer aan de gang dan dat er bloot is op tv.
Ik ben 35, toen ik opgroeide was er aanzienlijk minder bloot op tv. Toch werden er meiden uit mijn klas nagefloten, lastig gevallen e.d. TV was dus niet de invloed die dat veroorzaakte, ik weet echter wel de reden waarom ik dat niet deed en dat was door de opvoeding van mijn moeder. Dan kan je er toch wel redelijk van uitgaan dat als dat de reden was dat ik dat niet deed een gebrek aan opvoeding de reden was dat andere dat wel rustig deden.
Is tv van een bepaalde invloed? ja ik denk het wel. Maar dat is niet alleen in het geval van bloot. Maar ook geweld, reality programma's e.d. En is tv nu zoveel slechter kwa respect voor vrouwen dan vroeger? ik weet niet, ik betwijfel het een beetje want hoewel er vroeger minder bloot was op tv zag je ook een heel stuk minder carriere vrouwen..