roxiie schreef:Ik blijf het een raar verhaal vinden..
Wie laat een hond nou bij een kind alleen( in dit geval de hond de mogelijkheis geven om op de kinderkamer te komen).. Ookal zijn honden nog zo lief..
Wie weet voelde de hond zich wel buiten gesloten omdat er gen aandacht meer voor hem was en heeft de baby al indringer gezien
Ik vind het erg voor de hond dat die is ingeslapen, Als de ouders allerter waren geweest was het niet gebeurd de groote vraag is nu alleen nog heeft de hond uit bezorgheid de baby "perongeluk dood gebeten" of uit kwaadheid "expres"
Toch vind ik het dom dat de hond bij de baby heeft kunnen komen, maar de ouders zijn al genoeg gestraft.. Laten we hopen dat zoiets nooit meer gebeurd..
ja maar wie verwacht nou toch ook dat de hond naar boven loopt, de deur opent met de deurklink en de baby verscheurt??????? Die mensen hebben de hond helemaal neit bij het kind gelaten. MAar deze hond was gewoon heel intelligent en kon zelf bij het kind komen.
windhond schreef:We praten wel verder als jullie zelf kinderen hebben.![]()
SLOTJE GRAAG
Huh? Waar slaat dit op? Dus ik mag niet meediscusieren alleen omdat ik geen kinderen heb?