Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zolala schreef:Ik heb zojuist bij Wibra een Denver noodradiootje gekocht, voor € 15![]()
Het is hetzelfde rode radiootje waar Dirk een poos geleden mee adverteerde, maar die toen uiteindelijk helemaal niet aangeleverd was.
https://www.wibra.nl/assortiment/denver ... -scr-2005/
Net getest: radio ontvangt prima, zaklamp eveneens (heeft ook een SOS functie). Heeft een ingebouwde oplaadbare batterij, die hoef je dus niet te vervangen.
USBkabeltje om op te laden nog niet geprobeerd, netzomin als het zonnepaneeltje - maar ik heb ook een los powerbankje.
Al met al een geinig en handig klein ding, dus ik ben er blij mee!
friezenfan2 schreef:Wat vinden jullie van de reclame van denkvooruit?
En ik dacht te horen dat mensen een folder binnen kregen over wat er in een noodpakket moet zitten. Heeft iemand die gekregen?
Citaat:Wat houdt de campagne in?
De kernboodschap is: Bereid je voor op een noodsituatie. Burgers worden aangemoedigd om een noodpakket samen te stellen, een noodplan te maken en hierover in gesprek te gaan met anderen.
Een belangrijk moment in de campagne is een landelijk event medio november. Daarnaast ontvangen vanaf 25 november ruim 8,5 miljoen huishoudens het informatieboekje ‘Bereid je voor op een noodsituatie’.
is een groot voordeel van echt off grid wonen. En natuurlijk mensen waar je mee kan samen werken. We zijn nu al op elkaar aangewezen. Anwb of iets komt hier namelijk niet. We hebben elkaar al meerdere keren geholpen met lekke banden, auto's die niet starten en lostrekken van een auto in de modder. Zertab schreef:Wat hebben jullie in jullie noodpakket?
Natuurlijk is water belangrijk, zaklampen met voldoende batterijen. Een radio die niet op stroom werkt?
Maar wat qua eten?