Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Maar ergens is het al wel positief dat hij nog in leven is na een aantal dagen, dat geeft toch wel weer een kleine hoop op herstel.
pmarena schreef:Nou vooralsnog vind ik het al hoopgevend dat het kaarsje nog niet uit is, dan is er dus een kans dat het nog wat kan worden, hoe klein die wellicht ook is
Ik vind hem vaak een beetje een irritant zelfingenomen mannetje, maar hij doet natuurlijk wel zat goede dingen. Las ergens de opmerking van iemand dat die hoopt zich nog minstens 20 jaar lang te kunnen ergeren aan Peter R. die overal aan tafel opduikt, en dat hoop ik ook
Het mooiste scenario zou zijn, als hij er met een paar stoere littekens vanaf komt en nog jaren kan pochen hier over
Popstra schreef:Dat mag zeker en daar mag ook wat van gevonden worden net als dat hij zelf ook altijd zijn ongezouten mening over alles en iedereen geeft.
Ik zie geen reden waarom je iemand die zoiets overkomt als hij nu in ene enkel veren in zn reet moet steken.
Alja schreef:Maar waarom zou je niet arrogant en zelf ingenomen mogen zijn?
Hij heeft aardig wat bereikt waar sommigen niet eens van durven te dromen.
Hij weet wat hij waard is en waar hij voor staat, niks mis mee!
Alja schreef:Popstra schreef:Dat mag zeker en daar mag ook wat van gevonden worden net als dat hij zelf ook altijd zijn ongezouten mening over alles en iedereen geeft.
Ik zie geen reden waarom je iemand die zoiets overkomt als hij nu in ene enkel veren in zn reet moet steken.
Inmiddels is wel duidelijk dat jij geen fan van hem bent hoor...
DuoPenotti schreef:Als hij dat vastbijtende karakter niet had gehad had hij voor niemand iets kunnen betekenen.
Er zouden wat dat betreft wel eens meer van die zelfingenomen mannetjes mogen zijn die voor ons opkomen, wij die het niet kunnen op bepaalde vlakken, zoals bij die onderzoeken die hij deed.
En wat ook duidelijk werd in de gesprekken afgelopen dagen is dat hij dan een terriër was, of misschien wel een pitbull, maar dat het wel voorkwam uit een klein hartje. En ik denk ook wel dat dit samen hangt.
Je kunt je niet zo voor mensen inzetten als je een lompe zak bent die er niets om geeft, dat kan alleen maar als je compassie hebt met die mensen.
ThreeFingers schreef:Dat gezemel over hoe lief en bla bla iemand was, klopt vaak niet met de realiteit
Babootje schreef:ThreeFingers schreef:Dat gezemel over hoe lief en bla bla iemand was, klopt vaak niet met de realiteit
Gek genoeg in dit geval dus wel. Het is een aardige, gezellige en attente man.
Wat niet klopt met het beeld aan de buitenkant. De buitenkant is een zakelijke, met autoriteit sprekende man die weet waar hij het over heeft. Dat kan arrogant overkomen. So be it.
pmarena schreef:Als hij hier goed uitkomt dan denk ik wel dat hij meer gewaardeerd zal worden