Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Die draaien waarschijnlijk wel op voor de kosten ja. Maar daarmee worden ze misschien wel gemotiveerd hun lieflijke tuig wat beter in de gaten te houden
Winged schreef:karuna schreef:Die draaien waarschijnlijk wel op voor de kosten ja. Maar daarmee worden ze misschien wel gemotiveerd hun lieflijke tuig wat beter in de gaten te houden
Denk dat mijn ouders me zwaarder zouden straffen dan de overheid![]()
Sterker nog, denk dat als ik nu zoiets zou flikken ik alsnog zou worden aangepakt door mijn ouders. Ben nu 32
DuoPenotti schreef:https://www.telegraaf.nl/video/20635960 ... n-strafeis
De smoesjes worden ook weer aangegrepen. Verstandelijke beperking.
Als je het mij vraagt heeft elke reller die.
Dat aan de rotzooi zitten zal wel meer hoofdzaak zijn.
En voor een agent komt een steen net zo hard aan.
Loretta schreef:karuna schreef:Het lijkt aardig rustig te zijn gebleven geloof ik, en al best wat mensen veroordeeld of gearresteerd,
Een gup van 14 heeft in rotterdam mogelijk die brand gesticht en is thuis opgepakt. Werkelijk. 14en meer best jonge gastjes gepakt vooropruiing enz.
https://nos.nl/artikel/2366252-politie- ... chten.html
Wat vreselijk voor die ouders.
sureido schreef:Oh ja, met de avondklok is wel een ander verhaal.
Maar denk dat ik dan ook nog wel weg mocht voor 9. En misschien zelfs nog wel blijven slapen bij een vriend/vriendin.
Vriendin trouwens. Vriend niet
moonsparkle schreef:Ik denk dat er heel wat jongeren zijn waarbij het strenger optreden van ouders averechts werkt. Net als dat jongeren zich uitgedaagd kunnen voelen door strengere maatregelen.
sureido schreef:Ik kom echt uit een dorp met 700 inwoners en niet echt dicht bij een grote stad dus nee, in de situatie van Eindhoven aangezien dat het dichtste bij is, als ik ‘s middags weg zou gaan op zondag zou ik gewoon weg mogen. Ze gingen dan echt niet eerst kijken of er ergens rellen waren aangekondigd hoor.
Waarschijnlijk moest ik toch weggebracht en gehaald worden aangezien alles meer dan een kwartier fietsen was en er geen bus rijdt naar mijn dorp (nog steeds niet) dus indirect weten ze het dan toch ook waar ik ben.
Muurp schreef:En toch vraag ik me af hoe het kan dat jongeren gewoon het huis uit kunnen komen. Helemaal die guppies van 13/14 jaar, je ziet dat deze dus ook echt voor heftige ongeregeldheden zorgen...