Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Hij is anders wel gedaald in de peilingen, denk dat er toch wel wat mensen zijn die niet meer geloven in de FvD. Ook na die schandalen met die antisemitische berichten.
Loretta schreef:Shaggy09 schreef:Hij is anders wel gedaald in de peilingen, denk dat er toch wel wat mensen zijn die niet meer geloven in de FvD. Ook na die schandalen met die antisemitische berichten.
Als je nu ook nog niet door hebt dat Baudet een volslagen idioot is dan ga je het nooit meer zien. Maar hij deed vanaf het begin al smerige gemene uitspraken.
Shaggy09 schreef:Hij is anders wel gedaald in de peilingen, denk dat er toch wel wat mensen zijn die niet meer geloven in de FvD. Ook na die schandalen met die antisemitische berichten.
Loretta schreef:Oke, het is geen al te serieuze nieuwssite. Maar dit artikeltje geeft wel de ironie weer tussen stad en platteland.
https://www.dagelijksestandaard.nl/2021 ... er-alsnog/
Electra63 schreef:Loretta schreef:Oke, het is geen al te serieuze nieuwssite. Maar dit artikeltje geeft wel de ironie weer tussen stad en platteland.
Ik zie vaak die hetze tussen platteland en stad voorbij komen.
Of van de Randstad en de rest van Nederland.
Ik vind het een beetje sneu en Calimero-gedrag.
Electra63 schreef:Ik zie vooral veel negatieve berichten van platteland richting stad/Randstad.
Maar in de stad wonen ook mensen, die van het platteland komen.
Vooral studenten blijven in/om de steden wonen na hun studie, met name door de werkgelegenheid.
De Randstad bestaat ook uit dorpen en er zijn zelfs boeren![]()
Ik zie het ook op Social Media voorbij komen en die nieuwe partij BBB..... vooral klagen over de Randstad en zonder boeren geen eten enz. Ik neem dat soort partijen en uitspraken niet serieus.
anjali schreef:xChanelx schreef:Mag ik even binnen komen vallen?![]()
Wat zouden jullie kiezen? Stemmen op een politicus waar je een goed gevoel bij hebt qua gedrag/het uitvoeren van de politiek, maar inhoudelijk het minder eens bent met de standpunten van de partij of stemmen op een partij waar je het inhoudelijk meer mee eens bent, maar minder een goede vertegenwoordiger ziet in de partij?
Als ik echt een klik meen te hebben met een persoon,dan stem ik daarop.Als zo'n in mijn ogen charismatische leider ontbreekt,dan gaat het me toch meer om de standpunten van de partij. Als het goed is gaat dit samen.Maar ja,politici zijn ook maar mensen en wisselen nogal eens.
Loretta schreef:Oke, het is geen al te serieuze nieuwssite. Maar dit artikeltje geeft wel de ironie weer tussen stad en platteland.
Loretta schreef:Electra63 schreef:Ik zie vooral veel negatieve berichten van platteland richting stad/Randstad.
Maar in de stad wonen ook mensen, die van het platteland komen.
Vooral studenten blijven in/om de steden wonen na hun studie, met name door de werkgelegenheid.
De Randstad bestaat ook uit dorpen en er zijn zelfs boeren![]()
Ik zie het ook op Social Media voorbij komen en die nieuwe partij BBB..... vooral klagen over de Randstad en zonder boeren geen eten enz. Ik neem dat soort partijen en uitspraken niet serieus.
Maar hoe kijk je dan tegen problemen aan als: kapotte huizen door aardbevingen, overlast van windmolens, geliefde dieren die door wolven verscheurd worden, voorzieningen die uit dorpen verdwijnen en veel van dat soort problemen. Kun je je ook verplaatsen in de mensen die geconfronteerd worden met dit soort problemen. En vind je het zelf emphatish om deze mensen weg te zetten als idioten en calimero's.
Citaat:Maar hoe kijk je dan tegen problemen aan als: kapotte huizen door aardbevingen, overlast van windmolens, geliefde dieren die door wolven verscheurd worden, voorzieningen die uit dorpen verdwijnen en veel van dat soort problemen. Kun je je ook verplaatsen in de mensen die geconfronteerd worden met dit soort problemen. En vind je het zelf emphatish om deze mensen weg te zetten als idioten en calimero's.
mysa schreef:@Janneke, voor wat betreft wolven kun je je beter even gaan inlezen. En dan met name over wat er in andere landen zoal ten prooi valt. Zie bijv. het topic hier op bokt of de Facebook groep Wolf en Paard.
mysa schreef:@Janneke, voor wat betreft wolven kun je je beter even gaan inlezen. En dan met name over wat er in andere landen zoal ten prooi valt. Zie bijv. het topic hier op bokt of de Facebook groep Wolf en Paard.