Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Foeiknop? Ik vermaak me prima, lord of the rings uit, en alle andere fantasy verhalen ook. Dus nieuwe aanvoer is welkom. Wij hebben grote schik . Liet mijn man het conspiracy topic lezen en zijn reactie was, je zal er maar mee getrouwd zijn!
Joman schreef:elnienjo schreef:Baudet is ook provocatief bezig. Ik las net dat hij iemand een hand gaf in Volendam.
Een grote kleuter. Bijna gevaarlijk dat dit soort lui het land kunnen besturen.
Dinopino schreef:Racisme is op dit moment niet het thema, maar dat wordt nu uitgespeeld. Zodat we ons niet op het eigenlijke concentreren wat er aan de hand is. Overal ter wereld is deze BLM bezig.
In Wenen is er nu een demonstratie BLM en daar lopen enkel blanken. Geen zwarte te bekennen.
Sakura789 schreef:En je kent ook zijn standpunt over zwarte piet?
Jammer dat hij nu geen uitzending heeft, hij had met zn team hier een kritisch en inhoudelijk filmpje over kunnen maken en die was je vast een stuk minder bevallen dan een liedje uit een cabaretprogramma.
Volgens mij staan er nu ook niet alleen maar 20 jarige psychologie studenten te demonstreren?
In Australië heeft de rechter het verbod op demonstreren ook verworpen.
Sakura789 schreef:En je kent ook zijn standpunt over zwarte piet?
Jammer dat hij nu geen uitzending heeft, hij had met zn team hier een kritisch en inhoudelijk filmpje over kunnen maken en die was je vast een stuk minder bevallen dan een liedje uit een cabaretprogramma.
Volgens mij staan er nu ook niet alleen maar 20 jarige psychologie studenten te demonstreren?
In Australië heeft de rechter het verbod op demonstreren ook verworpen.
elnienjo schreef:Een kloof die naar mijn idee nauwelijks bestond als het om mensen uit Suriname/Antillen ging.
Sakura789 schreef:elnienjo schreef:Een kloof die naar mijn idee nauwelijks bestond als het om mensen uit Suriname/Antillen ging.
Volgens mij hoef ik dit alleen maar te quoten om het probleem aan te geven wat er al jaren is.
Ik zie/ken het niet, dus het is er niet.
Daar krijg je dus Sylvana’s van, ze moeten wel, want men zal op de normale manier niet luisteren.
sureido schreef:Ja, zijn we zo verantwoordelijk? Ik vind het Corona topic hier op bokt niet echt rijmen met hoe ik het in het echt ervaar eigenlijk want die 1.5 meter houdt in mijn omgeving zelfs in de supermarkt maar vooral met het afspreken met vrienden zich bijna niemand meer aan maar over de protesten vallen ze dan wel en dat kan ik ook niet helemaal rijmen, als je zelf je ook nergens aan houdt meer. Maar dat is dus waarschijnlijk ook een beetje door de media en hoe ze het framen.
elnienjo schreef:Baudet is ook provocatief bezig. Ik las net dat hij iemand een hand gaf in Volendam.
Popstra schreef:elnienjo schreef:Baudet is ook provocatief bezig. Ik las net dat hij iemand een hand gaf in Volendam.
In de avond zij hij bij Beau dat dit een vergissing van hem was en dat was oprecht.
Media maakt er wss weer een heel ding van.
Beau schudde de hand van Lil Kleine en Rutte de man van het RIVM... boeien...
Sakura789 schreef:elnienjo schreef:Ik heb Surinaamse vrienden die zich niet in Sylvana herkennen en zich er zo ongeveer voor verontschuldigen.
En die vertegenwoordigen alle Surinamers/Antillianen en mensen van overige Afrikaanse komaf?
elnienjo schreef:Zelf hou ik me er in het dagelijks leven nog heel strikt aan. En ik ben vooral bang wat voor verkeerd beeld al die massabijeenkomsten hebben gegeven, want de groep die zich onkwetsbaar waant gaat nu vast en zeker schijt krijgen aan de 1,5 meter en daar kun je dus wel last van krijgen in bijv. de supermarkt waar je niet buiten kan.
secricible schreef:sureido schreef:Ja, zijn we zo verantwoordelijk? Ik vind het Corona topic hier op bokt niet echt rijmen met hoe ik het in het echt ervaar eigenlijk want die 1.5 meter houdt in mijn omgeving zelfs in de supermarkt maar vooral met het afspreken met vrienden zich bijna niemand meer aan maar over de protesten vallen ze dan wel en dat kan ik ook niet helemaal rijmen, als je zelf je ook nergens aan houdt meer. Maar dat is dus waarschijnlijk ook een beetje door de media en hoe ze het framen.
Blijkbaar verantwoordelijk genoeg om de pandemie in te dammen zonder volledige lockdown?