Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:De dood van GF wordt gewoon uitgebuit om een democraat in het witte huis te krijgen.
Of denken we echt dat Biden het institutioneel racisme gaat oplossen? Biden, really? De man die jonge meisjes seksualiseert en zijn eigen #metoo-verhaaltjes heeft?
Tieneke schreef:Wie dat daar op de stoel komt, interesseert me bitter weinig, het is voor mij één pot nat.
Citaat:En bijzonder hoe jullie weigeren inhoudelijk in te gaan op die geldstroom en het misbruiken van deze gebeurtenis
Citaat:Of is het te moeilijk om onder ogen te zien dat dit een politieke actie is terwijl de zwarte gemeenschap voorgehouden wordt dat het echt om hen gaat en dat ze dit voor de goeie zaak doen?
Tieneke schreef:Maar maak het dan als organisatie ook duidelijk dat BLM er niet is voor de hele zwarte gemeenschap, nee, enkel voor het linkse deel. Ze profileren zich alsof ze zo nobel zijn door te spreken voor elke Afro-Amerikaan, dat is simpelweg niet waar. En dan komen we weer precies waar Assita Kanko het over had. Je kan een "goede" of een "slechte" zwarte zijn.
Tieneke schreef:Waar had ik het over Trump-Biden? Ik had het over de geldstroom van BLM naar Biden, niet over de twee en de verkiezingen op zich. Beter lezen, want als je weer mijn woorden gaat verdraaien met je minachtende toon, dan reageer ik niet meer op jou.
Loretta schreef:Tieneke schreef:Of dat allemaal zo "in hun recht" is en legaal is, daar stellen velen ook vraagtekens bij trouwens.
Waarom zou het illegaal zijn dan?
Dat er in de politiek constant soortgelijke spelletjes worden gespeeld is een vast gegeven natuurlijk. Zowel links als rechts houdt zich daarmee bezig.
Tieneke schreef:Of dat allemaal zo "in hun recht" is en legaal is, daar stellen velen ook vraagtekens bij trouwens.
Janneke2 schreef:(Maar niet iedereen 'vindt Biden leuk' en dat zou de reden kunnen zijn tot vraagtekens of zelfs verdachtmakingen.)
Loretta schreef:Janneke2 schreef:(Maar niet iedereen 'vindt Biden leuk' en dat zou de reden kunnen zijn tot vraagtekens of zelfs verdachtmakingen.)
In de politiek is het altijd de pot verwijt de ketel dat die ..... ziet
Heel erg verontwaardigd over het lobbywerk van de tegenpartij terwijl ze zelf ook een enorm lobby netwerk erop na houden. De groepen in de samenleving zonder lobby netwerk worden het hardst geraakt.