Karl66 schreef:Een nogal triest voorbeeld is Joris Demmink hier in Nederland. Die man was een hoge ambtenaar en homofiel en had een jongere vriend.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:is geen nieuws hoor, er staat een docu op Netflix over Epstein. Ook Trump kende hem heel goed.
enzino schreef:Kinke schreef:is geen nieuws hoor, er staat een docu op Netflix over Epstein. Ook Trump kende hem heel goed.
Volgens mij is het wel nieuws, want die documenten zijn net openbaar gemaakt en zijn een behoorlijke beschuldiging aan het adres van Bill Clinton.
Wat Trump hier mee te maken heeft begrijp ik echter niet heel goed, Epstein kende zoveel mensen en zolang er niemand impliceert dat Trump sex met minderjarige meisjes had zal het daar ook bij blijven.
Anouska schreef:Zo interessant dat wanneer er iets naar buiten komt over Bubba dat de eerste reactie van mensen is 'Maar Trump...'
Clinton is wel degelijk op het eiland geweest, wie alle vrijgegeven documenten van 30-07 wil kan me berichten, ik heb een volledige pdf vol.
Trump is met Epstein meegevlogen naar Newark of van Newark maar dat was in 1996, ruim voordat Epstein uberhaupt dat eiland had aangekocht.
Anouska schreef:Oh en ik denk dat wie er zit te wachten op revelations over Trump, diegenen vrij lang kunnen wachten. Trump was een dawg, maar niet met kinderen. Grieten van in de 20 kun je niet vergelijken met meisjes van 11-14.
IMANDRA schreef:Anouska schreef:Zo interessant dat wanneer er iets naar buiten komt over Bubba dat de eerste reactie van mensen is 'Maar Trump...'
Clinton is wel degelijk op het eiland geweest, wie alle vrijgegeven documenten van 30-07 wil kan me berichten, ik heb een volledige pdf vol.
Trump is met Epstein meegevlogen naar Newark of van Newark maar dat was in 1996, ruim voordat Epstein uberhaupt dat eiland had aangekocht.
Nee, iemand claimt dat Clinton op het eiland is geweest. Nogmaals: als dat zo is en hij heeft daar dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, dan moet hij daarvoor opdraaien. Bovendien heeft Clinton gewoon toegegeven dat hij ook een paar keer met Epstein heeft gevlogen (2002-2003) voor werk voor de Clinton Foundation.
En de reden waarom er een 'maar Trump' na komt, is omdat hij ook gewoon goede banden met Epstein heeft gehad. En een history van vrouwen niet respecteren ('Grab them by the p*ssy' + de beschuldigingen aan zijn adres van verkrachting, zowel van volwassenen én een 13-jarig meisje). Waarom zouden we het dan wel over Clinton moeten hebben maar Trump maar achterwege laten? Je zegt dat Trump niet met kinderen doet, maar vooralsnog is er geen bewijs dat Clinton dat wél heeft gedaan, zelfs al zou hij op dat eiland zijn geweest. Waarom de verschillende maatstaven met betrekking tot deze twee presidenten?
nps schreef:Anouska schreef:Oh en ik denk dat wie er zit te wachten op revelations over Trump, diegenen vrij lang kunnen wachten. Trump was een dawg, maar niet met kinderen. Grieten van in de 20 kun je niet vergelijken met meisjes van 11-14.
Een dawg? Wat is een dawg? Trump was wel dikke vriendjes met Epstein en lijkt door onder andere zijn “grab m by the pussy uitspraak, 3 huwelijken nou niet iemand te zijn de respect voor vrouwen hoog in t vaandel heeft staan. Hij heeft zelfs z’n eigen Wikipedia over seksueel wangedrag: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Donald_ ... llegations.
Tegen Clinton zijn geen rechtszaken aangespannen, tegen Trump wel:
https://www.google.nl/amp/s/www.courtho ... nst-trump/ (al is ie weer ingetrokken). Dit ging over een meisje van 13(!) jaar. Los hiervan is Trump maar liefst 22 keer aangeklaagd voor seksueel wangedrag als ik de Wiki mag geloven.
Ik vind het inderdaad wel echt ongelofelijk dat iedereen hier een soort van ok mee schijnt te zijn.
Anouska schreef:Clinton is een bewezen leugenaar, dat moet iedereen toch wel toegeven, dus wat Clinton zegt mag je met een korrel zout nemen, laat staan wat zijn vrouw eruit kraamt. Clinton heeft ook gezegd dat hij Rachel Chandler (child trafficker) absoluut niet kent, maar lookie lookie:
[ Afbeelding ]
Anouska schreef:Dat de media daar nou nog steeds over wil praten hier en daar is iets anders. De media wil nu ook dat we een mondkapje op doen terwijl dat een paar maanden geleden nog gevaarlijk was. Ik neem de media al jaren niet meer serieus.
Shadow0 schreef:Anouska schreef:Dat de media daar nou nog steeds over wil praten hier en daar is iets anders. De media wil nu ook dat we een mondkapje op doen terwijl dat een paar maanden geleden nog gevaarlijk was. Ik neem de media al jaren niet meer serieus.
“The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and fiction (i.e., the reality of experience) and the distinction between true and false (i.e., the standards of thought) no longer exist.”
― Hannah Arendt, The Origins of Totalitarianism
nps schreef:Anouska schreef:Clinton is een bewezen leugenaar, dat moet iedereen toch wel toegeven, dus wat Clinton zegt mag je met een korrel zout nemen, laat staan wat zijn vrouw eruit kraamt. Clinton heeft ook gezegd dat hij Rachel Chandler (child trafficker) absoluut niet kent, maar lookie lookie:
[ Afbeelding ]
Deze pik ik er even uit want hier moest ik wel om grinniken. Trump is natuurlijk een supereerlijk en vroom man die nog nooit is betrapt op een leugentje.
Anouska schreef:De 'grab 'em by the pussy' is echt een nothing burger. Wat hij duidelijk uit zat te leggen is dat de meeste vrouwen zich zo desperate aan hem opdrongen vanwege zijn centen dat hij ze allemaal zo by the pussy had kunnen pakken. Waarom dat zo uitvergroot wordt is een raadsel vind ik, al lijkt het tot op heden nog steeds het ergste dat ze van hem hebben kunnen vinden. Nou, nou.
Die beschuldigingen waren complete onzin en zijn niet voor niks niet tot een trial gekomen. Iedereen die daar een half uurtje tijd aan besteed kan dat duidelijk weten. Dat de media daar nou nog steeds over wil praten hier en daar is iets anders. De media wil nu ook dat we een mondkapje op doen terwijl dat een paar maanden geleden nog gevaarlijk was. Ik neem de media al jaren niet meer serieus.
Bill Clinton is 26 of 27 keer met Epstein meegevlogen en dat is alleen wat we weten. Maxwell heeft namelijk ook haar helicopter brevet en haalde daar ook mensen mee op, en er was zelfs een onderzeeer.
Clinton is een bewezen leugenaar, dat moet iedereen toch wel toegeven, dus wat Clinton zegt mag je met een korrel zout nemen, laat staan wat zijn vrouw eruit kraamt. Clinton heeft ook gezegd dat hij Rachel Chandler (child trafficker) absoluut niet kent, maar lookie lookie:
[ Afbeelding ]
Anouska schreef:nps schreef:Deze pik ik er even uit want hier moest ik wel om grinniken. Trump is natuurlijk een supereerlijk en vroom man die nog nooit is betrapt op een leugentje.
En opnieuw, Bubba is onderwerp en we hebben een 'maar Trump...'.
Ik zou wel eens willen weten van mensen welke 5 leugens ze nou het ergst vonden. Dus niet een artikel van een krant die een soort score bijhoudt zonder aan te geven wat de lijst met leugens is, maar een lijstje van 5 of minder van leugens die hij heeft verteld die echt een impact hebben gemaakt en waar ze echt mee zitten. Zou iemand zo'n lijstje kunnen maken?
IMANDRA schreef:Overigens: waarom de hele tijd 'Bubba'? We kunnen mensen prima aanspreken met hun naam nietwaar? Dit maakt het alleen verwarrend over wie je het hebt.
bigone schreef:Anouska , waarom doet Trump dan zo spastisch over de vrijgave van zijn belasting formulieren? Stormy Daniëls ook fake ?
mysa schreef:IMANDRA schreef:Overigens: waarom de hele tijd 'Bubba'? We kunnen mensen prima aanspreken met hun naam nietwaar? Dit maakt het alleen verwarrend over wie je het hebt.
Ja, houd het wat simpeler. Ook de Engelse termen die hier in het rond vliegen, hebben in veel gevallen een prima Nederlandse equivalent.
Anouska schreef:mysa schreef:
Ja, houd het wat simpeler. Ook de Engelse termen die hier in het rond vliegen, hebben in veel gevallen een prima Nederlandse equivalent.
Bubba is een heel erk bekende nickname van Clinton... https://www.quora.com/Why-was-Bill-Clin ... amed-Bubba
IMANDRA schreef:Clinton is met Epstein meegevlogen. Trump is met Epstein meegevlogen. Potato potato.